Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:15

Suzanne F. schreef:
Voor 2200 euro laat ik mijn auto niet maken hoor, dan gaat hij weg. Dat zijn toch geen bedragen meer.

Alleen koop je voor 2200 euro geen dergelijke auto meer tegenwoordig.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:17

nicole_floor schreef:
Suzanne F. schreef:
Voor 2200 euro laat ik mijn auto niet maken hoor, dan gaat hij weg. Dat zijn toch geen bedragen meer.

Alleen koop je voor 2200 euro geen dergelijke auto meer tegenwoordig.

nee maar kan wel een inleg bedrag zijn voor de volgende.

Maar dat heeft alles met de huidige waarde van de auto te maken.
Aan die van mij laten we geen 2200 meer sleutelen, dan gaat dat bedrag naar een volgende.
Bij die van mijn vriend, ligt er uiteraard aan waarvoor het is, waarschijnlijk wel

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:50

Sta tot 13:00 alleen in de winkel en kwam er om 09:00 achter dat we lekkage hebben boven de stelling met kattenvoer...
Dus moet je alle planken uitruimen, drogen, producten drogen en verplaatsen, kijken waar het vandaan komt en melden, en tussendoor klanten helpen en spullen buiten zetten :+ en dat allemaal zonder koffie!
Leuke ochtend :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:54

Kat bij dierenarts gebracht voor echo tussen de bedrijven door. Gisteravond al op consult geweest. Amper geslapen, kan alleen maar huilen. Ben zo nog niet klaar om afscheid te nemen. Ben je nooit klaar voor natuurlijk. Hij is zo speciaal voor mij, noem hem mijn therapie kat.

Probeer mezelf nu even op orde te krijgen. Maar het wachten en onzekerheid sloopt me.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:10

Sanniejtjuh schreef:
Kat bij dierenarts gebracht voor echo tussen de bedrijven door. Gisteravond al op consult geweest. Amper geslapen, kan alleen maar huilen. Ben zo nog niet klaar om afscheid te nemen. Ben je nooit klaar voor natuurlijk. Hij is zo speciaal voor mij, noem hem mijn therapie kat.

Probeer mezelf nu even op orde te krijgen. Maar het wachten en onzekerheid sloopt me.

Och wat een stress, ik duim voor je dat het z’n tijd nog (lang) niet is! Sterkte!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:31

Mo_86 schreef:
Dit is inclusief een grote beurt, de apk kosten zelf, het vervangen van een slot (blijkt een afkeurpunt) en de klapper van het jaar is het vervangen van het roetfilter. Het is een diesel en sinds dit jaar is de maximale toegestane uitstoot door de overheid heeeeeeel ver naar beneden bijgesteld waardoor wij nu fors over die grens heen gaan. En het is bij een dealer dus tja. En we kiezen er zelf voor om een diesel te rijden dus we moeten even slikken, het laten uitvoeren en weer door.

Wij reden voorheen ook diesel, erg fijn (helaas werd het grijs kenteken verhaal voor ons te duur)! Maar als je het láát doen, dan ben je inderdaad aan de beurt qua kosten. Wat dat betreft mag ik echt in mijn handen knijpen dat ik in een sleutelfamilie ben opgegroeid en dat zowel mijn man als jongens ook echte sleutelaars zijn. Dat scheelt enorm, zowel qua financiën als tijd dat je weer op je auto moet wachten. En veel kun je ook gewoon zelf doen, wat ook al geld kan schelen, maar dat willen veel mensen niet (denk aan iets simpels als de ruitenwissers voorafgaand al wisselen, olie verversen, koelvloeistof aanvullen, ruitensproeiertank aanvullen). Daarnaast hebben mijn vader en ik afzonderlijk van elkaar erg slechte ervaring met garagebedrijven (oplichting* en verkeerde remkabels), dus ons vertrouwen is aardig weg wat dat betreft.
Ik sluit me wel aan bij mijn voorgangers: voor dat bedrag had ik om mij heen gekeken voor een andere (in ons geval benzine) auto. Maar als mensen het kunnen/willen betalen, dan is dat natuurlijk iemands eigen keuze.

* Nota bene nog wel door een dealer...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:33

Sterkte met de kat Sannie :(:)

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:48

Wij hadden vorig jaar idd ook het roetfilter erbij… 1800 incl apk, maar goed, nu kunnen we wel weer overal komen met onze diesel en afgelopen jaar fluitend door de apk.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:51

Mo_86 schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Och wat een stress, ik duim voor je dat het z’n tijd nog (lang) niet is! Sterkte!

Dankjwel! Net gebeld met redelijk goed nieuwd. Hij heeft al tijd vermoeden van lyfoom, maar beeld op echo was stabiel. Bloed niet afwijkend. Wat het nu wel is, viraal iets, iets verkeerds op. Hij is er nog niet maar ben al iets geruster. Hij leeft dus al in reserve tijd en is 17,5 jaar maar dat geef je hem niet.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:52

Ik heb ooit bij de overgang naar android alle foto van de iphone ergens naartoe gezet... Maar waar????

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 13:22

Astma aanval stond niet op mijn 2024 bingo kaart %)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 13:42

Wat fijn Sanniejtjuh! Is het goed te behandelen denken ze? Sterkte en hopelijk knapt hij snel verder op!

Hier ook een heel oude kater (een rooie jeweetwel ook nog eens), echt zo’n Garfield die ook nog eens dol op lasagne is. Is vorig jaar heel ziek geweest, we stonden echt op het punt een knoop door te hakken. Maar wilden hem nog helemaal niet missen, hij is ook echt nog heel fit. En opeens leefde hij op, alsof ie het aanvoelde en dacht: nee ik wil nog niet naar de eeuwige jachtvelden! Hij is er nog steeds maar op zo’n hoge leeftijd ben je extra alert natuurlijk en ben je je er veel meer van bewust. Maar zo lang hij nog blij is en rondjes rent kan ie nog wel even.

Saskiaojan, dit geeft hoop haha! Hopelijk kan onze bolide nog even mee na deze reparatie. Zonder extreme kosten.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 13:43

Nog een ergernis: Ik heb over 2 uur een afspraak bij de kapper en ik weet nog steeds niet zeker wat ik wil :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 14:01

Dat de brief met correctie al klaar staat in mijn uwv. Nu benieuwd wanneer het in uitvoering ga.

Gaat om ww met terugwerkende kracht vanaf 24 juni. *\o/*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 14:11

Fijn Marcella!

Ergernis: collega die binnen 2 dagen een terugkoppeling verwacht. Mijn agenda liep afgelopen dagen óver. Ik doe mijn best -O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 14:56

Mo_86 schreef:
Wat fijn Sanniejtjuh! Is het goed te behandelen denken ze? Sterkte en hopelijk knapt hij snel verder op!

Hier ook een heel oude kater (een rooie jeweetwel ook nog eens), echt zo’n Garfield die ook nog eens dol op lasagne is. Is vorig jaar heel ziek geweest, we stonden echt op het punt een knoop door te hakken. Maar wilden hem nog helemaal niet missen, hij is ook echt nog heel fit. En opeens leefde hij op, alsof ie het aanvoelde en dacht: nee ik wil nog niet naar de eeuwige jachtvelden! Hij is er nog steeds maar op zo’n hoge leeftijd ben je extra alert natuurlijk en ben je je er veel meer van bewust. Maar zo lang hij nog blij is en rondjes rent kan ie nog wel even.

Saskiaojan, dit geeft hoop haha! Hopelijk kan onze bolide nog even mee na deze reparatie. Zonder extreme kosten.

Enige behandeling is prednison. En dat kreeg hij al. Dus hij moet hier zelf doorheen kunnen, met iets tegen misselijkheid en braken.

Lyfoom kan je alleen zeker vaststellen door punctie, in dit geval nieten. Maar dat is best een heftige ingreep, ivm narcose (wat al niet aangeraden word omdat hij milde epelepsie heeft). En dat doen ze enkel als je chemo wilt. Om dan vast te stellen wat voor soort het is. Ik wil geen chemo.

Dus hoop dat ie zo weer opknapt. Herkenbaar inderdaad, ze zijn om soms ineens weer bovenop terwijl je in je hoofd al afscheid aan het nemen was.

Maar hij is er nog niet, dus nog even duimen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:09

Lijf doet zeer (bedankt paard :roll: ) en ik ben toe aan weekend, maar ik krijg alweer last van mijn maag als ik er bij stil sta wat een gezeik er thuis omgaat. Ik wil gewoon wég. Gelukkig ga ik zaterdag naar een vriendin.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:48

Paar dagen geleden een ban van EA. Zonder mail, aanleiding, wat dan ook. Dus ik mailen. Vandaag plots weer alles hersteld, geen excuus, geen mail, noppes weer. Na ook de hele EA app drama heb ik het echt ff gehad, maargoed zal wel goed zijn nu? }:0

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:24

JudithGigi schreef:
Nog een ergernis: Ik heb over 2 uur een afspraak bij de kapper en ik weet nog steeds niet zeker wat ik wil :')

Update: de kapster wilde niet knippen zoals ik het wilde :(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:25

JudithGigi schreef:
JudithGigi schreef:

Wie betaald, bepaald toch ?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:29

Alja schreef:
JudithGigi schreef:

Wie betaald, bepaald toch ?

Ja, maar als iemand zegt dat het niet uit gaat zien moet je aardig zeker van je mening zijn om toch door te zetten. Dat was ik niet :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:31

Uwv wil dat eerst bezwaar ingetrokken wordt betreffende WW. :')

2de Keer onweer.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:13

Ik erger me echt ongelooflijk ontzettend verschrikkelijk en vreselijk aan de bureaucratie in onze zorg!! *inserts een hoop getier*

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:23

Erger mij aan mezelf.
Nerveus voor de operatie van maandag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:28

Afbeelding
Help jongste kat stuk.

En volgens mij bui 3 in aankomst. De katten kruipen nog net niet in mij.