Suzanne F. schreef:Voor 2200 euro laat ik mijn auto niet maken hoor, dan gaat hij weg. Dat zijn toch geen bedragen meer.
Alleen koop je voor 2200 euro geen dergelijke auto meer tegenwoordig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole_floor schreef:Suzanne F. schreef:Voor 2200 euro laat ik mijn auto niet maken hoor, dan gaat hij weg. Dat zijn toch geen bedragen meer.
Alleen koop je voor 2200 euro geen dergelijke auto meer tegenwoordig.
Sanniejtjuh schreef:Kat bij dierenarts gebracht voor echo tussen de bedrijven door. Gisteravond al op consult geweest. Amper geslapen, kan alleen maar huilen. Ben zo nog niet klaar om afscheid te nemen. Ben je nooit klaar voor natuurlijk. Hij is zo speciaal voor mij, noem hem mijn therapie kat.
Probeer mezelf nu even op orde te krijgen. Maar het wachten en onzekerheid sloopt me.
Mo_86 schreef:Dit is inclusief een grote beurt, de apk kosten zelf, het vervangen van een slot (blijkt een afkeurpunt) en de klapper van het jaar is het vervangen van het roetfilter. Het is een diesel en sinds dit jaar is de maximale toegestane uitstoot door de overheid heeeeeeel ver naar beneden bijgesteld waardoor wij nu fors over die grens heen gaan. En het is bij een dealer dus tja. En we kiezen er zelf voor om een diesel te rijden dus we moeten even slikken, het laten uitvoeren en weer door.
Mo_86 schreef:Sanniejtjuh schreef:Kat bij dierenarts gebracht voor echo tussen de bedrijven door. Gisteravond al op consult geweest. Amper geslapen, kan alleen maar huilen. Ben zo nog niet klaar om afscheid te nemen. Ben je nooit klaar voor natuurlijk. Hij is zo speciaal voor mij, noem hem mijn therapie kat.
Probeer mezelf nu even op orde te krijgen. Maar het wachten en onzekerheid sloopt me.
Och wat een stress, ik duim voor je dat het z’n tijd nog (lang) niet is! Sterkte!
Mo_86 schreef:Wat fijn Sanniejtjuh! Is het goed te behandelen denken ze? Sterkte en hopelijk knapt hij snel verder op!
Hier ook een heel oude kater (een rooie jeweetwel ook nog eens), echt zo’n Garfield die ook nog eens dol op lasagne is. Is vorig jaar heel ziek geweest, we stonden echt op het punt een knoop door te hakken. Maar wilden hem nog helemaal niet missen, hij is ook echt nog heel fit. En opeens leefde hij op, alsof ie het aanvoelde en dacht: nee ik wil nog niet naar de eeuwige jachtvelden! Hij is er nog steeds maar op zo’n hoge leeftijd ben je extra alert natuurlijk en ben je je er veel meer van bewust. Maar zo lang hij nog blij is en rondjes rent kan ie nog wel even.
Saskiaojan, dit geeft hoop haha! Hopelijk kan onze bolide nog even mee na deze reparatie. Zonder extreme kosten.