Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:26

Molly1230 schreef:
Kan me er zooo aan ergeren als mensen constant "Hé' zeggen als ze iets niet verstaan. Paar keer oké maar constant 'hé?' ben ik echt zat. 8)7 Wat zei je is ook een optie.

Ik heb ooit eens met een jongen gechat en die zei bij elke vraag het woordje zeg...

Zeg heb jij broers en of zussen
Zeg waar hou je van

Ik was er heel snel klaar mee

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:41

Lau schreef:
Merlen schreef:
Hoe krijgen sommigen het voor elkaar om hun kat(ten) te dik te laten worden?
Mijn katten zijn slank,krijgen à volonté eten en komen geen gram bij.
Eén van hen is verhuisd naar mijn dochter,krijgt hetzelfde maar veel minder in 2 porties per dag en wordt te dik.
Hoe dan?

Ik heb 3 katten 2 op goed gewicht en 1 te dik. Ze eten alle 3 dezelfde hoeveelheid en het zelfde voer. Hoe ze zo kunnen verschillen geen idee? Denk net als met mensen dat aanleg een grote rol speelt.

Hier idem, 4 katten 3 slank en 1 te zwaar, krijgen hetzelfde, ander voer al geprobeerd 1 jaar lang, maar helpt niets. Hij rent en raced het hele huis door, maar is gewoon te dik.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:43

_San87_ schreef:
Mijn vriend snurkt |( !

Hier ook 1. Hoorde hem buiten! Gelukkig is het bij hem masr het eerste uurtje, daarna is het over.

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:55

Kermis vlakbij (400m zonder bebouwing) de hele tijd dat gedreun van de muziek. Bij ons vorige huis was het altijd nog dichter bij dus dit is al minder erg, maar het blijft irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:01

Mijn kat die op de één of andere manier altijd zo op de trap loopt dat het bijna klinkt alsof er een mens op de trap loopt :+. En dan heb ik het over een kleine kat die regelmatig piepjong geschat word vooral door hoe klein en smal ze is (word dit jaar 10). En natuurlijk altijd als ik net op bed lig moet ze eerst nog even een keer of 10 de trap op en neer en vooral heel belangrijk, de kattenbak gebruiken met wonder en geweld zo'n 5 minuten lang :') ik kan er oprecht wel om lachen maar soms is het wel heel ergerlijk. (En ja ik weet dat katten nachtdieren zijn hoor maar het is gewoon bijzonder hoeveel lawaai ze s avonds laat maakt in vergelijking met overdag)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:10

Ratelende tijdklok...

M'n aquarium lamp staat ingesteld op een vaste tijd maar dat ding ratelt de hele dag! Irritant!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 00:13

fjordjes schreef:
Ratelende tijdklok...

M'n aquarium lamp staat ingesteld op een vaste tijd maar dat ding ratelt de hele dag! Irritant!

Slimme stekker halen bij de Action! Die gewone tijdschakelaars zijn horror :')

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 04:07

Wakker zijn terwijl ik echt heel moe ben.

Vandaag gaan we beginnen met het grofvuil weg brengen van mijn vader en wij hebben maar even een grote bus gehuurd.

Ons ouderlijk huis is groot en hij verzamelde dan ook heel veel spullen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 07:56

Ik erger mij aan het benauwende gevoel wat ik de laatste tijd heb met mijn werk en privé… ik heb een nieuwe baan als het goed verloopt vanaf september, alleen het arbeidsvoorwaarden gesprek moet nog gevoerd worden. En het is absoluut een baan waar ik naar uitkijk! Maar ik heb zoveel spelen privé wat niet positief is dat ik mij gewoon poedersuiker voel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 09:43

Bedrijven waar je alleen maar een afspraak mee kan maken in een tijdschema. Tussen 8 en 12. Oké prima, vroeg m'n bed uit komen is niks mis mee. Maar ik heb dan altijd het gevoel dat ik de hele ochtend niks kan doen tot ze geweest zijn :') ik voel me het meest fit als ik s ochtends gelijk dingen kan doen, dus nu maar een beetje in huis aanrommelen :P

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 09:46

paddington schreef:
Wakker zijn terwijl ik echt heel moe ben.

Vandaag gaan we beginnen met het grofvuil weg brengen van mijn vader en wij hebben maar even een grote bus gehuurd.

Ons ouderlijk huis is groot en hij verzamelde dan ook heel veel spullen.

Wij hebben toen een kringloop gebeld, zij hebben het huis keurig opgeleverd met als betaling de spullen die er nog instonden.
Vond ik een mooie deal want we moesten er niet aan denken om alle vloerbedekking enz eruit te halen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:01

Ben je een keer ruim op tijd op het werk, kan je een half uur wachten tot dat je in de systemen kan |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:30

black_kelpie schreef:
Mijn vermogen tot zelfbeheersing heeft weer eens jammerlijk gefaald...

Spoiler:
<3
[ [url=m/VvA7T2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waauwwwww welke morph is dat?? Wat een ongelooflijke knappe slang <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:57

Lestrange01 schreef:

Super Cinnamon :j

Het was ook liefde op het eerste gezicht en heel erg niet de bedoeling :Y)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 10:59

black_kelpie schreef:
Lestrange01 schreef:

Super Cinnamon :j

Het was ook liefde op het eerste gezicht en heel erg niet de bedoeling :Y)

Wat gaaf! Ik snap het wel hoor, toen ik mijn allereerste slang kocht wat het ook niet de bedoeling maar ik zag hem en was op slag verliefd. Al zal deze wel een stuk duurder geweest zijn haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:00

Een busje dat al een tijdje naast onze wei geparkeerd staat.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:16

Lestrange01 schreef:
Wat gaaf! Ik snap het wel hoor, toen ik mijn allereerste slang kocht wat het ook niet de bedoeling maar ik zag hem en was op slag verliefd. Al zal deze wel een stuk duurder geweest zijn haha

Met mijn regenboogboa ging het exact zo. Het is dat ik alles wat ze nodig hebben al in huis heb, anders nam ik echt niet zomaar een slang mee, maar het moet nu wel stoppen :+

Gefeliciteerd trouwens! Y)(^)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:17

Als dan alles via digitale programma's werkt, zorg dan dat het ook daadwerkelijk werkt manmanman....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:17

black_kelpie schreef:
Lestrange01 schreef:

Met mijn regenboogboa ging het exact zo. Het is dat ik alles wat ze nodig hebben al in huis heb, anders nam ik echt niet zomaar een slang mee, maar het moet nu wel stoppen :+

Ik wil m anders wel adopteren <3.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 11:29

black_kelpie schreef:
Lestrange01 schreef:

Hier zit mijn terrarium stand nu ook helemaal vol, ik heb 4 terraria op m'n kamer en nog een kleine beneden voor mijn mieren en dit is ook het maximum :') . Ik hou m'n hart vast voor als ik mijn eigen huis heb.

Dankjewel *\o/*

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:08

Nu korting op Paascadeautjes

Serieus? paascadeautjes?

Hebben ze hier toch dikke pech :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:13

black_kelpie schreef:
Lestrange01 schreef:

Maar het enige juiste aantal slangen om te hebben is het huidige aantal slangen +1 :j :+

...en daarom sla ik voorlopig alle beurzen maar liever over := moet eerst een grotere bak voor Bob hebben voordat er iets extra bij kan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:34

black_kelpie schreef:
fjordjes schreef:
Ratelende tijdklok...

Slimme stekker halen bij de Action! Die gewone tijdschakelaars zijn horror :')

Volgende ergernis, de app van dat ding installeert niet :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:40

Dat er voor alles tegenwoordig een crowdfunding gestart wordt. Oké je bent vrij om te doneren of niet maar kom op. Zie het echt veel voorbij komen bij huisdieren.
Nu weer iets dat een kat is overleden in een pension en de eigenaar autopsie wil maar ze heeft geen 300 euro. Ze is nu alleen wel 2 weken op vakantie. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:41

Man die hier voor de wc kwam. Ik ga er toch vanuit als er een bedrijf gestuurd word dat ze zelf wel weten wat ze moeten doen. Zo moeilijk was de opdracht ook niet, ik had het ook zelf kunnen doen als ik wist hoe en waar. Maar dan ipv gewoon te doen waar hij voor gestuurd is vanuit de woningbouw eerst 3 keer een discussie aan gaan en ik 3 keer hetzelfde punt herhalen. Doe alsjeblieft gewoon je werk :O