Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Nou, geloof me, het was sensatie genoeg.Minder sensationeel, docht mijn groot respect
Captain schreef:Terecht.Ik moet a.s. vrijdag een presentatie geven op mijn oude school.
Hoe het was toen ik de opleiding volgde: Er kwam iemand op vrijdagochtend om 09:00 een half uurtje praten, om 09:30 kwam de volgende praten en dan was je om 10:00 klaar.
Dus ik verwachtte even een half uurtje te moeten praten.
Krijg ik net pas een mailtje voor a.s. vrijdag:
Hoi! Het duurt van 08:30 tot 10:00, het is in het Engels en op een geheel andere locatie dan dat je had verwacht. Oh, en of ik nog even een teaser wilde aanleveren.
Heh, mens ik ben nog niet eens begonnen. Ook maar aangegeven dat het maar een half uurtje gaat duren hoor.. Ik zou mijn god niet weten hoe ik anderhalf uur vol moet banketstaaf.
Appeltje_1 schreef:Ik vroeg vandaag aan iemand of ze van Cigarettes after Sex houden en die persoon zei dat hij niet rookt
Mkango schreef:Bedankt
Succes, fotolijstje! Zet hem op!Menino schreef:Nou, geloof me, het was sensatie genoeg.Minder sensationeel, docht mijn groot respectIk vond het jammer dat de redactie nog niet gearriveerd was en ik alleen m'n manager had als toeschouwer. Die appte me later nog dat ze helemaal in shock was, maar wel trots was dat ik dit had gedaan.
Dat gekke mens terroriseert het bedrijf al meer dan 10 jaar, en omdat het zo klein is, er geen HR-afdeling is en zij bovenaan de voedselketen staat, komt ze er ook al zo lang mee weg. Iedereen die ook maar iets van kritiek geleverd heeft op haar gedrag in het verleden, heeft ze weggepest, en ik besloot het heft in eigen hand te nemen en haar gewoon in de kou te laten staan.
Ik heb gisteren tot 10u 's avonds gewerkt, ik heb afgelopen zondag gewerkt terwijl ik eigenlijk vrij was, zaterdag in m'n eentje meer dan £2000 aan advertenties verkocht, waar ik verder niets van een bonus of commissie voor krijg, en dit is hoe ik word bedankt? Joe!
Captain schreef:Terecht.Ik moet a.s. vrijdag een presentatie geven op mijn oude school.
Hoe het was toen ik de opleiding volgde: Er kwam iemand op vrijdagochtend om 09:00 een half uurtje praten, om 09:30 kwam de volgende praten en dan was je om 10:00 klaar.
Dus ik verwachtte even een half uurtje te moeten praten.
Krijg ik net pas een mailtje voor a.s. vrijdag:
Hoi! Het duurt van 08:30 tot 10:00, het is in het Engels en op een geheel andere locatie dan dat je had verwacht. Oh, en of ik nog even een teaser wilde aanleveren.
Heh, mens ik ben nog niet eens begonnen. Ook maar aangegeven dat het maar een half uurtje gaat duren hoor.. Ik zou mijn god niet weten hoe ik anderhalf uur vol moet banketstaaf.Ze hadden het ook wel wat eerder mogen aankondigen als het anderhalf uur moest zijn.
Appeltje_1 schreef:Ik vroeg vandaag aan iemand of ze van Cigarettes after Sex houden en die persoon zei dat hij niet rookt
Kookaburra schreef:Fly_high schreef:Enkel verzwikt op vakantiemidden in de bergen, in een stad waar we ook nog met spoed weg moeten vanwege ernstige overstroming.
Het grappige is dat mijn paard tijdens mijn vakantie vanwege identieke blessure bij een revalidatiestal staat, wat een dream team zijn we zeg
Het had zo moeten zijn. Want als het dan toch moet gebeuren... Liever beiden op het moment dat jullie niet in elkaars buurt zijn. Want rijden wordt dan sowieso al lastig