Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:03

ho zij heeft per direct ontslag genomen haar werkgever niet! _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:06

MarlindeRooz schreef:
ho zij heeft per direct ontslag genomen haar werkgever niet! _O-
Dat is ook nog een manier om het te lezen, maar is dat ook wat er bedoeld werd met:
Citaat:
Werkgever die helemaal hysterisch werd toen (...) en per direct ontslag nam.

@Mkango, wie is er nu uiteindelijk opgestapt?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:08

Mkango schreef:
Werkgever die helemaal hysterisch werd toen ik haar aansprak op haar gedrag (ze stond alwéér tegen ons te schreeuwen) en per direct ontslag nam. :')

Wow!!! *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:09

Mkango is opgestapt of ze loog tegen me aan de telefoon. _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:10

Oh, ook tof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:14

MarlindeRooz schreef:

Oohh zo lees ik m niet :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 14:19

Mkango schreef:
Werkgever die helemaal hysterisch werd toen ik haar aansprak op haar gedrag (ze stond alwéér tegen ons te schreeuwen) en per direct ontslag nam. :')

Yaaas kweeeeeen goed gedaan *\o/* *\o/* *\o/* laat je niet op je kop zitten!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:21

Relaxed schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oohh zo lees ik m niet :')

Ik ook niet :))?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:23

Ik ben groot voorstander van de Oxford komma; die staat er hier niet, dus ik ben idd degene die gewoon de deur uit gelopen is. In de drukste periode van het jaar. :')

Maar ik snap dat jullie hem ook anders lezen. Helaas was het niet zo’n feest, want het lag allemaal aan mij en zij is de beste werkgever voor wie ik ooit zal werken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:34

En nu? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:37

Nu ga ik even een paar dagen genieten van hoe dit nieuws zich verspreidt door het racewereldje hier in Newmarket. :)) En solliciteren, want daar heb ik nu eindelijk weer tijd voor. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:46

Zo yes! Eindelijk van dat rotmens af _/-\o_ go you!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:50

Minder sensationeel, docht mijn groot respect :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:54

Ik moet a.s. vrijdag een presentatie geven op mijn oude school.
Hoe het was toen ik de opleiding volgde: Er kwam iemand op vrijdagochtend om 09:00 een half uurtje praten, om 09:30 kwam de volgende praten en dan was je om 10:00 klaar.

Dus ik verwachtte even een half uurtje te moeten praten.
Krijg ik net pas een mailtje voor a.s. vrijdag:

Hoi! Het duurt van 08:30 tot 10:00, het is in het Engels en op een geheel andere locatie dan dat je had verwacht. Oh, en of ik nog even een teaser wilde aanleveren.

Heh, mens ik ben nog niet eens begonnen. Ook maar aangegeven dat het maar een half uurtje gaat duren hoor.. Ik zou mijn god niet weten hoe ik anderhalf uur vol moet banketstaaf. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:56

Wat fijn dat je ontslag hebt genomen mkango!!! *\o/*

Ik ben nu onderweg naar het gesprek en ik ben bloednerveus

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:57

Ik duim dat er iets fantastisch op je pad komt Mkango, voor nu heb je je hart en je ziel bevrijd +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:59

Bedankt :D

Succes, fotolijstje! Zet hem op!

Menino schreef:
Nou, geloof me, het was sensatie genoeg. _O- Ik vond het jammer dat de redactie nog niet gearriveerd was en ik alleen m'n manager had als toeschouwer. Die appte me later nog dat ze helemaal in shock was, maar wel trots was dat ik dit had gedaan. :') Dat gekke mens terroriseert het bedrijf al meer dan 10 jaar, en omdat het zo klein is, er geen HR-afdeling is en zij bovenaan de voedselketen staat, komt ze er ook al zo lang mee weg. Iedereen die ook maar iets van kritiek geleverd heeft op haar gedrag in het verleden, heeft ze weggepest, en ik besloot het heft in eigen hand te nemen en haar gewoon in de kou te laten staan. :)) Ik heb gisteren tot 10u 's avonds gewerkt, ik heb afgelopen zondag gewerkt terwijl ik eigenlijk vrij was, zaterdag in m'n eentje meer dan £2000 aan advertenties verkocht, waar ik verder niets van een bonus of commissie voor krijg, en dit is hoe ik word bedankt? Joe! :evaw:

Captain schreef:
Hoe het was toen ik de opleiding volgde: Er kwam iemand op vrijdagochtend om 09:00 een half uurtje praten, om 09:30 kwam de volgende praten en dan was je om 10:00 klaar.

Hoi! Het duurt van 08:30 tot 10:00, het is in het Engels en op een geheel andere locatie dan dat je had verwacht. Oh, en of ik nog even een teaser wilde aanleveren.

Heh, mens ik ben nog niet eens begonnen. Ook maar aangegeven dat het maar een half uurtje gaat duren hoor.. Ik zou mijn god niet weten hoe ik anderhalf uur vol moet banketstaaf. :')
Terecht. :') Ze hadden het ook wel wat eerder mogen aankondigen als het anderhalf uur moest zijn. :=

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 15:58

Mkango super goed gedaan!!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:13

Ik vroeg vandaag aan iemand of ze van Cigarettes after Sex houden en die persoon zei dat hij niet rookt ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:15

Appeltje_1 schreef:
Ik vroeg vandaag aan iemand of ze van Cigarettes after Sex houden en die persoon zei dat hij niet rookt ;(

Komt door de meervoud :D
Love cigarettes after sex.

Mkango schreef:
Bedankt :D

Succes, fotolijstje! Zet hem op!

Menino schreef:
Nou, geloof me, het was sensatie genoeg. _O- Ik vond het jammer dat de redactie nog niet gearriveerd was en ik alleen m'n manager had als toeschouwer. Die appte me later nog dat ze helemaal in shock was, maar wel trots was dat ik dit had gedaan. :') Dat gekke mens terroriseert het bedrijf al meer dan 10 jaar, en omdat het zo klein is, er geen HR-afdeling is en zij bovenaan de voedselketen staat, komt ze er ook al zo lang mee weg. Iedereen die ook maar iets van kritiek geleverd heeft op haar gedrag in het verleden, heeft ze weggepest, en ik besloot het heft in eigen hand te nemen en haar gewoon in de kou te laten staan. :)) Ik heb gisteren tot 10u 's avonds gewerkt, ik heb afgelopen zondag gewerkt terwijl ik eigenlijk vrij was, zaterdag in m'n eentje meer dan £2000 aan advertenties verkocht, waar ik verder niets van een bonus of commissie voor krijg, en dit is hoe ik word bedankt? Joe! :evaw:

Captain schreef:

Terecht. :') Ze hadden het ook wel wat eerder mogen aankondigen als het anderhalf uur moest zijn. :=

Ooh heftig. Dat zullen trillende beentjes geweest zijn denk ik? Nou lekker dat ze eindelijk een keer op der plek gezet is. Dat soort mensen zijn verschrikkelijk. Zitten in ieder bedrijf, en soms worden ze ook nog weggepromoveerd naar een hogere functie zodat je er minder mee te maken hebt, maar ze wel meer macht hebben ;( Dat zijn de ergste.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:16

Appeltje_1 schreef:

:))

Auto is naar de APK, blijkbaar is er iets met de remmen. €430. :wave: Remmen zijn belangrijk maar onverwachts meer dan 400 euro aftikken blijft zuur.

Succes met je zoektocht naar werk Mkango! Je zou denken dat het nu alleen naar beter kan.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:20

Appeltje_1 schreef:

Ik ken de uitdrukking ook niet. Wat wordt ermee bedoeld?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:20

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:22

Goed gedaan Mkango *\o/* en succes met zoeken!

Kookaburra schreef:
Fly_high schreef:
Enkel verzwikt op vakantie :') midden in de bergen, in een stad waar we ook nog met spoed weg moeten vanwege ernstige overstroming.

Het grappige is dat mijn paard tijdens mijn vakantie vanwege identieke blessure bij een revalidatiestal staat, wat een dream team zijn we zeg _O-

Het had zo moeten zijn. Want als het dan toch moet gebeuren... Liever beiden op het moment dat jullie niet in elkaars buurt zijn. Want rijden wordt dan sowieso al lastig :P

Dat is weer zo :P we kunnen straks lekker sampjes opbouwen twee lompe idioten die we zijn :j

Ik ben wel flink chagrijnig omdat ik wilde hiken en nu zit ik als een oude banketstaaf in het hotel te niksen met fles whisky bij de hand. En mijn vriend vindt het ook nog hilarisch om allerlei flauwe paardengrapjes te maken nu dat ik verplicht op boxrust moet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:25

Ik heb volgende week met een clubje meiden afgesproken om wat te gaan eten en we wonen nogal verspreid door NL, waar spreek je dan af? Juist, Den Bosch.. :roll: Ik heb dus aangegeven dat niet te doen, voor een etentje 4 uur rijden, in nog geen 4 jaar :+ Maar niemand reageert dan en/of neemt een standpunt in, de mensen die centraal wonen zeggen dat het ze niet uitmaakt.. En 1 meid vindt Den Bosch toch echt makkelijker want zij moet werken (ja en ik niet..? ) voor haar scheelt het dus maar 10 minuten tussen Den Bosch/Utrecht, voor mij scheelt Utrecht een half uur (enkele reis) Ik ben dan alsnog 3 uur aan het rijden, maar ik woon nu eenmaal als enige in het noorden en weet dus sowieso dat ik wat verder moet rijden..

Misschien moet ik Groningen maar voorstellen :')