Ik heb 4 jaar geleden met een burnout thuis gezeten en heel hard aan mezelf gewerkt, dacht echt dat ik inmiddels de beste versie van mezelf was. Heel sterk etc. Maar man wat hakt dit erin, voel me weer net zo ellendig als toen. De stress zit ook echt weer op mn borst, inclusief hartkloppingen en hartslag in rust > 100.
Tel daarbij op dat ik dit jaar ook 3 huisdieren heb moeten laten inslapen.. 2024 mag van mij in zn geheel in de fik gezet worden

@Lindaonline: 25 jaar is ook niet niks zeg, jeetje. Hopelijk kun je de weg vinden in de datingwereld

Je mág hier kapot van zijn hè, dat maakt je echt niet minder sterk.
volgende week gaan we ook een weekendje in een huisje van mijn oom in het bos. Begon als een spontante uitnodiging maar hij komt dus serieus ook haha. Dus ik ga dat moment wel aangrijpen om even verwachtingen uit te spreken. Ik ben niet verliefd maar vind het wel heel leuk. Anderzijds hij ook dat voel en merk ik. Maar ik heb bepaalde beperkingen en de vraag is hoe ziet hij dat. Wil zijn tijd niet verdoen. Hij is ook 36 dus als hij (op korte termijn) samen wilt wonen of kinderen wilt dan kan ik dat niet garanderen. Dus dan liever meer oppervlakkig contact dan het gevaar van verliefd worden. Lastig want ik dacht Utrecht is lekker veilig
) over seks ging.
voor iedereen.
het is lang geleden dat een man zo oprecht en lief over komt. Dat is wel even wennen...