Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:10

Thanks allemaal. Ik neig naar de brief wel in zn brievenbus stoppen, er staan best wat dingen in die ik nog gezegd wil hebben eigenlijk.

Ik heb 4 jaar geleden met een burnout thuis gezeten en heel hard aan mezelf gewerkt, dacht echt dat ik inmiddels de beste versie van mezelf was. Heel sterk etc. Maar man wat hakt dit erin, voel me weer net zo ellendig als toen. De stress zit ook echt weer op mn borst, inclusief hartkloppingen en hartslag in rust > 100.

Tel daarbij op dat ik dit jaar ook 3 huisdieren heb moeten laten inslapen.. 2024 mag van mij in zn geheel in de fik gezet worden |(

@Lindaonline: 25 jaar is ook niet niks zeg, jeetje. Hopelijk kun je de weg vinden in de datingwereld

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:16

Ach wat ontzettend küt zeg :\

Maar weet dat hoe je je nu voelt echt niets maar dan ook niets heeft te maken of je wel of niet sterk bent :(:) Je mág hier kapot van zijn hè, dat maakt je echt niet minder sterk.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:55

Ja, het is een pittige reis geweest maar ik kijk weer positief naar de toekomst. Ik zit nu op Lexa maar mannen willen vaak maar één ding daar en dat is niet dammen. Heel vervelend.

Wil eens gaan kijken op Tinder.

Veel sterkte @Gostattack...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:57

Daar wordt het niet beter.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 21:11

Ow nee hè 8)7

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 22:24

Ik heb nu ook een aantal ‘dates’ gehad. Ik merk toch wel dat op Tinder toch veel mannen zitten die zeggen serieus te zijn. Maar eenmaal in gesprek gaat het binnen 3 zinnen al over seks…

Ik ben nu zo’n 4 maanden vrijgezel en moet toch eerlijk toegeven dat het soms behoorlijk tegen valt. Ik ben ook bang om mijn hart weer open te stellen en dus zoals hierboven aangegeven wordt na een x aantal weken / maanden weer teleurgesteld te worden.

Misschien moet ik eens voor mezelf opschrijven wat ik nu wel en niet wil :+

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 23:11

Veraaaaah schreef:
Ik heb nu ook een aantal ‘dates’ gehad. Ik merk toch wel dat op Tinder toch veel mannen zitten die zeggen serieus te zijn. Maar eenmaal in gesprek gaat het binnen 3 zinnen al over seks…

Ik ben nu zo’n 4 maanden vrijgezel en moet toch eerlijk toegeven dat het soms behoorlijk tegen valt. Ik ben ook bang om mijn hart weer open te stellen en dus zoals hierboven aangegeven wordt na een x aantal weken / maanden weer teleurgesteld te worden.

Jouw eerste zin die herken ik ook wel haha. Zonde van de tijd he dit soort types...

4 maanden is nog niet zo lang. Lekker rustig aan doen. Is ook wennen nu.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 23:20

Precies wat Mir zegt. Gewoon rustig aan en niks overhaasten. Het komt wanneer het komt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 23:24

Ik ben inmiddels al 5.5 jaar single en dat gedrag met gelijk het hebben over/seks willen vind ik nogsteeds bizar.

Jammer genoeg heb ik ook al neerdere keren de ervaring gehad dat iets na een paar maanden daten, toch nergens op uit draait. Ook dat went niet ben ik bang.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 01:23

Ik heb gister ook na een jaar weer gedate. Heel spontaan, zaterdag match zondag een korte date, drankje doen. Was zegmaar prima gezellig, maar echt een match was het niet. Helemaal prima, maar die kerel zegt vervolgens niks en negeert me app. Dan denk ik echt jezus, we zijn 33 en 31 jaar, ff een berichtje joe was gezellig maar ik laat het graag hierbij is toch niet zo moeilijk? Even goeie vrienden he, vind dat ghosten zo triest

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 08:45

Heb jij hem dan wel gestuurd?
En reageert hij daar niet op?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 09:20

Allemaal herkenbaar en het went nooit.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 09:31

Enerzijds veel leuke positieve berichtjes zeg! Wat leuk. Komt vam alles voorbij. Anderzijds ook dames die gekwetst zijn of weer teleurgesteld zijn in de tinder dates. poedersuiker hoor.

Hier momenteel bezig met een utrechtse gozer. Begin november ontmoet in de kroeg. Idee was een leuke FWB maar we leren elkaar steeds beter kennen en ik heb het gevoel dat we een match zouden kunnen zijn. Maakt het voor mijn gevoel wel ingewikkeld. I.p.v. plat contact hebben we veel tijd eromheen afgesproken als we elkaar zagen. Vrijdag avond is hij mee naar een feestje geweest en zondag morgen vertrokken :') volgende week gaan we ook een weekendje in een huisje van mijn oom in het bos. Begon als een spontante uitnodiging maar hij komt dus serieus ook haha. Dus ik ga dat moment wel aangrijpen om even verwachtingen uit te spreken. Ik ben niet verliefd maar vind het wel heel leuk. Anderzijds hij ook dat voel en merk ik. Maar ik heb bepaalde beperkingen en de vraag is hoe ziet hij dat. Wil zijn tijd niet verdoen. Hij is ook 36 dus als hij (op korte termijn) samen wilt wonen of kinderen wilt dan kan ik dat niet garanderen. Dus dan liever meer oppervlakkig contact dan het gevaar van verliefd worden. Lastig want ik dacht Utrecht is lekker veilig :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 13:33

Alja schreef:
Heb jij hem dan wel gestuurd?
En reageert hij daar niet op?

Ja zeker, pas nadat ik zei dat ik het heel kinderachtig vond om iemand te ghosten kreeg ik een vaag antwoord en een blok :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:37

Veraaaaah schreef:

Ik zit de laatste weken ook weer wat op Tinder, man en vrouw. En besef me nu dat, ook vroeger, vrijwel geen enkel gesprek (ongewenst }> ) over seks ging.

Er is echt (nog) hoop *\o/*

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:13

Voor iedereen Fijne Feestdagen!
Voor degene die het geluk gevonden, geniet, heb lief en straal.
Voor degene die het nog niet hebben gevonden of net gekwetst zijn..
Weet dat je niet alleen bent en dat 2025 vol nieuwe kansen voor de deur staat <|-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:16

Wat mooi geschreven Charootje. Ik sluit me er volledig bij aan :knuffel: voor iedereen.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 16:29

Hele fijne liefdevolle feestdagen en een mooi 2025 gewenst!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 21:11

Yenni schreef:
Hier lijkt na een tijde swipen toch leuke man uit te rollen. Kwam niet veel serieus tegen maar deze man toch wel.
Zijn nu aan het appen en bellen. Hij is een fijne vlotte prater, toekomst beeld denken wij het zelfde over, vakantie's en zelfs muziek smaak matcht :o het is lang geleden dat een man zo oprecht en lief over komt. Dat is wel even wennen...

Heb hem nog niet ontmoet maar dat komt wel.
Hoe reageerde jullie omgeving op het feit dat je iemand online leert kennen?
Mijn vader is hierin wereld vreemd en vind dat het 'gewoon' via een kroeg ook kan maar ik haat op stap gaan _O-

Dit is (gelukkig) niks geworden.. hij was erg drammerig en kenden 0 grenzen. Kreeg het er spaans benauwd van!

Hoe snel gaan jullie op eerste date? En waar/wat gaan jullie dan doen?

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 12:38

Eerste dates zijn bij mij altijd iets gaan drinken. ‘S middags koffiedate, ‘s avonds mocktaildate. Je kan weg wanneer je wil, hoeft niet lang te duren als het suckt of kan langer duren als het leuk is! En dan liefst ergens meet in the middle tussen de woonplaatsen, of in een stad. Veiligheid eerst!

Hoe snel, ik heb enkele dates via een app gehad waarbij je op voorhand zelfs niet kan sturen. Komt veel spontaner over op de eerste date. Daarvan wist de barman wel altijd dat het twee vreemden waren en die hield een oogje in het zeil. (De app reserveert een plek in een bar)
Als ik wel op voorhand kan sturen (zeg via Tinder bvb) was het gemiddeld na 1-2 weken eerste date. Vooral vaak omdat de intenties bij mensen via Tinder toch vaak enorm anders liggen dan via de bovenstaande app.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 14:23

Ik ga dit jaar positief afsluiten. Inmiddels alweer 3 maanden met mn tinder-match en het gaat hartstikke leuk. We zien elkaar 1 of 2 x per week en ik ben er helemaal blij mee. Nooit verwacht dat ik echt een leuke man zou vinden op tinder, maar ze zijn er dus echt wel :D

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 16:50

Ah super!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 16:51

Ik ben hier nu een aantal dagen met een jongen aan het appen. Vrij serieuze dingen besproken over zijn thuissituatie. Gaat hij mij appen dat hij niet meer zonder mij kan en ik het helemaal voor hem ben.. ik krijg er de kriebels van merk ik :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 16:56

Yenni schreef:
Ik ben hier nu een aantal dagen met een jongen aan het appen. Vrij serieuze dingen besproken over zijn thuissituatie. Gaat hij mij appen dat hij niet meer zonder mij kan en ik het helemaal voor hem ben.. ik krijg er de kriebels van merk ik :=

AFKAPPEN -O-

Hij heet toch niet Bob? :')

Voor alle gelukkigen, geniet van deze fijne dagen en maak er een geweldig 2025 van!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-24 16:58

Fijn Muronia! En voor iedereen een fijn uiteinde en een gelukkig nieuwjaar.