fleurtjeuh schreef:chanicha schreef:Daar is altijd een mouw aan te passen toch fleurtjeuh
Helaas niet, gedeelde rekening enzo
Gewoon kleine hoeveelheden pinnen, en dan contant betalen voor levering van de doos

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Berdien schreef:__Sannne schreef:
Klinkt alsof je bij mij in de buurt woont. Wij wonen ook midden in alle ellende hier. Kan gewoon niet fatsoenlijk bij ons appartement weg komen met de auto zonder in files te staan, en thuiswerken is hier helaas niet altijd een optie.. Bak ellende.
Ook in Groningen-Zuid? Uiteindelijk 3 kwartier over een stuk van 15-20 minuten gedaan
Berdien schreef:Ook in Groningen-Zuid? Uiteindelijk 3 kwartier over een stuk van 15-20 minuten gedaan
M_D_H schreef:PostNL bezorger...
Ik krijg mijn nieuwe telefoon geleverd vandaag, had voor de zekerheid een briefje opgehangen dat ik boven aan het werk ben, niet altijd de bel hoor en met de vraag of zij mij willen bellen met mijn telefoonnummer er op.
Ik zie toevallig de postNL bezorger uit zijn bus stappen, dus ik loop naar beneden.
Bezorger ziet het briefje, en draait zich om en loopt weg terwijl ik een melding krijg dat ik niet thuis was...
Ik heb dus keihard achter hem aan moeten rennen om mijn pakketje te krijgen, wat is dat toch met die mensen?
M_D_H schreef:Serieus?
Ik vind het heel bijzonder dat mijn postbode gewoon beweert dat ik niet thuis ben en niet eens de moeite neemt om aan te bellen, dat laatste doet hij trouwens zelden, maar ik ben dan zo netjes om hem het voordeel van de twijfel te geven en te denken dat het aan onze bel ligt.
Iets waar we met geen van de andere pakketbezorgers last van hebben.
xPabloBokt schreef:M_D_H schreef:Serieus?
Ik vind het heel bijzonder dat mijn postbode gewoon beweert dat ik niet thuis ben en niet eens de moeite neemt om aan te bellen, dat laatste doet hij trouwens zelden, maar ik ben dan zo netjes om hem het voordeel van de twijfel te geven en te denken dat het aan onze bel ligt.
Ik snap jou, maar ik snap hem ook. Die gasten hebben echt absurd weinig tijd en afhankelijk van het soort contract waar ze onder werken (AOVK of ZZP, overeenkomst van opdracht) kan het ook nog eens zijn dat ze per pakket of per opdracht betaald krijgen i.p.v. per uur. De arbeidsvoorwaarden in dat beroep zijn echt om te huilen.
xPabloBokt schreef:M_D_H schreef:Serieus?
Ik snap jou, maar ik snap hem ook. Die gasten hebben echt absurd weinig tijd en afhankelijk van het soort contract waar ze onder werken (AOVK of ZZP, overeenkomst van opdracht) kan het ook nog eens zijn dat ze per pakket of per opdracht betaald krijgen i.p.v. per uur. De arbeidsvoorwaarden in dat beroep zijn echt om te huilen.
Urbanus schreef:Hij kan op z'n minst even aanbellen toch? Dat hij haar nummer niet belt is prima, staat niet in z'n takenpakket maar even met dat vingertje op het belletje moet niet moeilijk zijn.
__Sannne schreef:Op de bel drukken had hij inderdaad wel kunnen doen, maar verwachten dat hij je op de telefoon belt vind ik w erg enthousiast.
juval schreef:dat mensen een pup reserveren en dan op het laatste moment weer afzeggen, 'want het mag niet van me man'....
overleg dan even eerder
Plop1997 schreef:juval schreef:dat mensen een pup reserveren en dan op het laatste moment weer afzeggen, 'want het mag niet van me man'....
overleg dan even eerder
Ik zou het echt niet erg vinden als mijn vriend me zou verassen met een pony maar ik snap inderdaad niet dat stellen dit soort dingen niet overleggen.![]()
En dan met name als een al met een fokker aan het bellen/appen is... dat doe je toch niet voor je goedkeuring hebt.
Rambogirl schreef:Ik probeer het verjaardagsfeest voor mn vriend te organiseren.
We willen 's middags familie en vrienden met kinderen uitnodigen, en 's avonds, op een andere locatie, vrienden die wel een drankje lusten en vooral geen kinderen!
Nu zit ik dus te kloten hoe ik de mensen uit moet gaan nodigen omdat er ook vrienden bij zitten die en een kind hebben, en wel een drankje lusten. Die willen we niet voor hun hoofd stoten, maar we willen t ook niet verzwijgen.
Lekker handig allemaal...