Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 11:57

fleurtjeuh schreef:
chanicha schreef:
Daar is altijd een mouw aan te passen toch fleurtjeuh :')

Helaas niet, gedeelde rekening enzo :P

Gewoon kleine hoeveelheden pinnen, en dan contant betalen voor levering van de doos :D Beetje creatief zijn :+

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 12:00

_O-

Euridicey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:11

zijn hier mensen met een abonnement op het bit&Cap magazine? Heeeelemaal klaar met die uitgever jeez. Het is zo een leuk en interessant blad, maar die levering jeeeemig...
Eerste keer duurde het bijna een maand tot ik hem op de mat had, kreeg er dan wel gelijk twee ._.??
Nu abonnement afgesloten, maar ik krijg geen bevestiging.. Week geleden nu afgesloten en heb de april editie ook nog niet gezien. Ook al een mail gestuurd, maar nee hoor.. geen antwoord :(( Wil gewoon het blaadje

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:14

Berdien schreef:
__Sannne schreef:

Klinkt alsof je bij mij in de buurt woont. Wij wonen ook midden in alle ellende hier. Kan gewoon niet fatsoenlijk bij ons appartement weg komen met de auto zonder in files te staan, en thuiswerken is hier helaas niet altijd een optie.. Bak ellende.

Ook in Groningen-Zuid? Uiteindelijk 3 kwartier over een stuk van 15-20 minuten gedaan :x

Zelfde probleem hier vanochtend! Ga tegenwoordig over Waterhuizen - Haren- Glimmen, maar afslag Westerbroek stond een file vanwege een aanrijding. Zucht.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:18

Berdien schreef:
Ook in Groningen-Zuid? Uiteindelijk 3 kwartier over een stuk van 15-20 minuten gedaan :x

Ik heb er gisteren bijna een half uur over gedaan om van de ring Noord in Eelderwolde te komen. Het is echt belachelijk.

Blij dat ik buiten de stad woon, stukje ring naar het werk toe is 's ochtends vroeg nog net te doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:40

Groningen is echt een drama momenteel |o hebben ze ook niet echt over nagedacht. Ik ben blij dat ik niet meer in Groningen naar school ga mag je wel 3 jaar van te voren weg om op tijd te komen :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:55

PostNL bezorger...
Ik krijg mijn nieuwe telefoon geleverd vandaag, had voor de zekerheid een briefje opgehangen dat ik boven aan het werk ben, niet altijd de bel hoor en met de vraag of zij mij willen bellen met mijn telefoonnummer er op.
Ik zie toevallig de postNL bezorger uit zijn bus stappen, dus ik loop naar beneden.
Bezorger ziet het briefje, en draait zich om en loopt weg terwijl ik een melding krijg dat ik niet thuis was...
Ik heb dus keihard achter hem aan moeten rennen om mijn pakketje te krijgen, wat is dat toch met die mensen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:58

M_D_H schreef:
PostNL bezorger...
Ik krijg mijn nieuwe telefoon geleverd vandaag, had voor de zekerheid een briefje opgehangen dat ik boven aan het werk ben, niet altijd de bel hoor en met de vraag of zij mij willen bellen met mijn telefoonnummer er op.
Ik zie toevallig de postNL bezorger uit zijn bus stappen, dus ik loop naar beneden.
Bezorger ziet het briefje, en draait zich om en loopt weg terwijl ik een melding krijg dat ik niet thuis was...
Ik heb dus keihard achter hem aan moeten rennen om mijn pakketje te krijgen, wat is dat toch met die mensen?

Ik snap die bezorger wel hoor, vind het bijzonder om te verwachten dat zo'n bezorger de tijd gaat nemen om jou te bellen..

@Berdien, inderdaad ook Zuid-Groningen, en laat mijn werk nou net in het noorden van de provincie zitten...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:02

Serieus?
Ik vind het heel bijzonder dat mijn postbode gewoon beweert dat ik niet thuis ben en niet eens de moeite neemt om aan te bellen, dat laatste doet hij trouwens zelden, maar ik ben dan zo netjes om hem het voordeel van de twijfel te geven en te denken dat het aan onze bel ligt.
Iets waar we met geen van de andere pakketbezorgers last van hebben.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:04

M_D_H schreef:
Serieus?
Ik vind het heel bijzonder dat mijn postbode gewoon beweert dat ik niet thuis ben en niet eens de moeite neemt om aan te bellen, dat laatste doet hij trouwens zelden, maar ik ben dan zo netjes om hem het voordeel van de twijfel te geven en te denken dat het aan onze bel ligt.

Ik snap jou, maar ik snap hem ook. Die gasten hebben echt absurd weinig tijd en afhankelijk van het soort contract waar ze onder werken (AOVK of ZZP, overeenkomst van opdracht) kan het ook nog eens zijn dat ze per pakket of per opdracht betaald krijgen i.p.v. per uur. De arbeidsvoorwaarden in dat beroep zijn echt om te huilen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:09

xPabloBokt schreef:
M_D_H schreef:
Serieus?

Ik snap jou, maar ik snap hem ook. Die gasten hebben echt absurd weinig tijd en afhankelijk van het soort contract waar ze onder werken (AOVK of ZZP, overeenkomst van opdracht) kan het ook nog eens zijn dat ze per pakket of per opdracht betaald krijgen i.p.v. per uur. De arbeidsvoorwaarden in dat beroep zijn echt om te huilen.

Inderdaad dit!
Als ze dat steeds moeten doen kunnen ze maar de helft bezorgen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:12

xPabloBokt schreef:
M_D_H schreef:
Serieus?

'Maar heel eerlijk?
Zijn werk is om een pakketje bij mij te bezorgen, hij belt zelden tot nooit aan en er zijn hier al genoeg pakketjes verdwenen omdat ze het gewoon maar ergens dumpen en er zijn ook genoeg pakketjes naar een postnl punt gebracht wat totaal onnodig was, omdat we gewoon thuis zijn.
Zijn werk is het pakketje bij mij te bezorgen, zijn werk is niet om al rokend in zijn bus door de buurt te rijden en nergens uit te stappen of aan te bellen en daarna de pakketjes bij een postnl punt te dumpen.
Dit laatste heb ik hem vaak zat zien doen, en als dat het werk is van een postnl bezorger is, kunnen ze met heel wat minder af.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:16

Hij kan op z'n minst even aanbellen toch? Dat hij haar nummer niet belt is prima, staat niet in z'n takenpakket maar even met dat vingertje op het belletje moet niet moeilijk zijn.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:17

Urbanus schreef:
Hij kan op z'n minst even aanbellen toch? Dat hij haar nummer niet belt is prima, staat niet in z'n takenpakket maar even met dat vingertje op het belletje moet niet moeilijk zijn.

Dat dus, en omdat ik weet dat hij dat niet doet, hang ik mijn telefoonnummer er maar neer, in de hoop dat hij dat dan wel doet...
Maar dat was ook ijdele hoop.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:25

Op de bel drukken had hij inderdaad wel kunnen doen, maar verwachten dat hij je op de telefoon belt vind ik w erg enthousiast.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:27

Het weer...

Moet straks nog een eind fietsen.. %)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:31

__Sannne schreef:
Op de bel drukken had hij inderdaad wel kunnen doen, maar verwachten dat hij je op de telefoon belt vind ik w erg enthousiast.

Als je eenmaal hopeloos wordt ga je alles aangrijpen in de hoop dat je pakketje gewoon bezorgd wordt zoals het zou moeten :j

Maar goed, mijn ergernis: Mijn postbezorger dus.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:45

Dat er net heel erg hard op mijn hart is getrapt en dat diegene maar mag vallen op een parasol met zijn reet en dat die parasol dan maar even open klapt...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:52

Cavia's..... 8)7

Laatst heeft één van de twee al een dure gebitsbehandeling gehad , en nu heeft de volgende een abces/tumor/vetbult achtig iets.

Dit zijn echt twee dure cavia's. Die nu heen moet is in het verleden toen hij een keer ziek was ook al 2x heen geweest wat mij ook meer als 200 euro heeft gekost.

Mijn paarden heb ik zelfs nog minder kosten mee gehad bij de dierenarts _O-

Nou ja , je laat een dier geen pijn hebben hoe klein ze ook zijn maar toch is het altijd een flink hap geld weer...

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 15:10

juval schreef:
dat mensen een pup reserveren en dan op het laatste moment weer afzeggen, 'want het mag niet van me man'....
overleg dan even eerder :

Ik zou het echt niet erg vinden als mijn vriend me zou verassen met een pony maar ik snap inderdaad niet dat stellen dit soort dingen niet overleggen. :+
En dan met name als een al met een fokker aan het bellen/appen is... dat doe je toch niet voor je goedkeuring hebt. :?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 15:14

Plop1997 schreef:
juval schreef:
dat mensen een pup reserveren en dan op het laatste moment weer afzeggen, 'want het mag niet van me man'....
overleg dan even eerder :

Ik zou het echt niet erg vinden als mijn vriend me zou verassen met een pony maar ik snap inderdaad niet dat stellen dit soort dingen niet overleggen. :+
En dan met name als een al met een fokker aan het bellen/appen is... dat doe je toch niet voor je goedkeuring hebt. :?

Nou dit...ik vind dat eigenlijk echt te bizar voor woorden. Appen over interesse is dan nog tot daar aan toe, maar een pup reserveren...
Je overlegt gewoon en gaat dan pas kijken. Dat is mijn mening in elk geval. Als ik iets minder principes had dan had ik nu ook weer een hondje, dat dan weer wel :Y)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 15:19

Ik moet naar de wc maar de postbode kan komen. Ik ga toch maar naar de wc. Ik zit net op de wc, postbode voor de deur. :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 15:46

wyoming schreef:
Ik moet naar de wc maar de postbode kan komen. Ik ga toch maar naar de wc. Ik zit net op de wc, postbode voor de deur. :+

Dit is echt altijd zo! Zo,n ergernis altijd!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 16:14

Ik probeer het verjaardagsfeest voor mn vriend te organiseren.
We willen 's middags familie en vrienden met kinderen uitnodigen, en 's avonds, op een andere locatie, vrienden die wel een drankje lusten en vooral geen kinderen!
Nu zit ik dus te kloten hoe ik de mensen uit moet gaan nodigen omdat er ook vrienden bij zitten die en een kind hebben, en wel een drankje lusten. Die willen we niet voor hun hoofd stoten, maar we willen t ook niet verzwijgen.
Lekker handig allemaal... :?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 16:18

De onvriendelijke vrouw van het UWV die zelf niet kan tellen en boos werd op ons. Mijn werkgever heeft boos opgehangen en was er al helemaal klaar mee. _O-
Gelukkig was mevrouw 2 wel heel behulpzaam en vriendelijk maar mijn god, zo'n bitch wil je als bedrijf toch niet op de klantenservice hebben werken?

Rambogirl schreef:
Ik probeer het verjaardagsfeest voor mn vriend te organiseren.
We willen 's middags familie en vrienden met kinderen uitnodigen, en 's avonds, op een andere locatie, vrienden die wel een drankje lusten en vooral geen kinderen!
Nu zit ik dus te kloten hoe ik de mensen uit moet gaan nodigen omdat er ook vrienden bij zitten die en een kind hebben, en wel een drankje lusten. Die willen we niet voor hun hoofd stoten, maar we willen t ook niet verzwijgen.
Lekker handig allemaal... :?

Gewoon in de uitnodiging zetten dat kinderen 's middags welkom zijn en ze voor de avond een oppas moeten regelen.