Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Mijn vader trekt ALWEER in twijfel of ik wel genoeg heb gedaan met mijn pup vandaag. Volgens hem ligt ze veel te veel in de bench. Ik heb met haar gewandeld, gespeeld, getraind en in de tuin gerend. Ook nog wat snuffel/zoekspelletjes en ze heeft wat te kauwen gehad terwijl ze op schoot zat en ik haar ondertussen borstelde. Ze is ruim 7 uur wakker geweest terwijl ze 18 tot 20 uur slaap nodig heeft en de dag is nog niet eens voorbij, ze moet nog eten en uit.
Waarom is het nooit eens "hee wat heb je het vandaag goed gedaan met je pup!"
Marcella schreef:Mensen die een rood kruis negeren.
[***] schreef:_San87_ schreef:
Dat kan ik begrijpen, ja. Heb je andere familieleden waar je terecht zou kunnen om bij te komen?
Ondertussen misschien een optie om je huidige appartement in de woningruil aan te bieden?
Nee, ik heb hier in de buurt eigenlijk niemand. Mijn moeder woont wel in de buurt maar daar voel ik me ook niet beter van en zij voedt haar (mijn afgekeurde assistentie)hond niet op dus hij kan niet meer normaal omgaan met andere honden en 35 kg hond bovenop mijn 18 kg pup vind ik een erg slecht plan.
Woningruil mag bij ons nieten heel eerlijk, ik heb dit appartement een aantal jaar terug zo makkelijk gekregen omdat er niemand wilt wonen
ik ga binnenkort terug naar het appartement en ik denk dat dat voor mijn pup en mij de beste keuze is. Ze begint nu netjes te signaleren en het is zonde als dat de kop in gedrukt wordt omdat mijn vader haar gespring irritant vindt.
En daar is ook mijn sociale netwerk (voor zover dat er nog is na 1.5 jaar). Ik kan makkelijker naar school en ik kan mijn pup meenemen naar de winkel zonder voor vervoer afhankelijk te zijn van anderen.
Ik ben in ieder geval al bezig met structuur inbouwen als ik daar ben. Er komt minimaal 1x per week iemand samen gezond koken en eten en ik ga regelmatig wandelen met anderen. Misschien met verzorgpony's erbij zelfs, anders met mijn pup. Wie weet in de toekomst wel allebei.
Ik denk dat ik eerst een week heel veel slaap als ik daar terug ben.
Telpeva schreef:Ik kreeg al langer opmerkingen dat ik de app tiktok eens zou moeten proberen, is leuk.
Nou ik weet niet of ik wat fout doe maar zeker 90% van de filmpjes daar vind ik geen bal aan? Volgens mij ben ik hier te oud voor...bibber, ik word oud
Telpeva schreef:Ik kreeg al langer opmerkingen dat ik de app tiktok eens zou moeten proberen, is leuk.
Nou ik weet niet of ik wat fout doe maar zeker 90% van de filmpjes daar vind ik geen bal aan? Volgens mij ben ik hier te oud voor...bibber, ik word oud
Zebrastreep schreef:Ik ben nog vrij jong , maar ik heb echt een afkeer tegen TikTok![]()
Maar misschien is dat ook wel weer omdat ik al een hekel heb aan trends en pas iets leuk ga vinden als het aardig uit is.
Net als de squid-games het lijkt mij helemaal niks , en ja dan heb ik de trailer gekeken.
Ineke2 schreef:Zebrastreep schreef:Ik ben nog vrij jong , maar ik heb echt een afkeer tegen TikTok![]()
Maar misschien is dat ook wel weer omdat ik al een hekel heb aan trends en pas iets leuk ga vinden als het aardig uit is.
Net als de squid-games het lijkt mij helemaal niks , en ja dan heb ik de trailer gekeken.
Hier hoor ik mezelf praten![]()
Squid-games is trouwens echt niks. Ik heb aflevering 1 gezien en viel bijna in slaap, wat ontzettend saai!
[***] schreef:Mijn vader trekt ALWEER in twijfel of ik wel genoeg heb gedaan met mijn pup vandaag. Volgens hem ligt ze veel te veel in de bench. Ik heb met haar gewandeld, gespeeld, getraind en in de tuin gerend. Ook nog wat snuffel/zoekspelletjes en ze heeft wat te kauwen gehad terwijl ze op schoot zat en ik haar ondertussen borstelde. Ze is ruim 7 uur wakker geweest terwijl ze 18 tot 20 uur slaap nodig heeft en de dag is nog niet eens voorbij, ze moet nog eten en uit.
Waarom is het nooit eens "hee wat heb je het vandaag goed gedaan met je pup!"