Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:'Studenten drongen voor bij vaccineren' - https://nos.nl/l/2382602#UPDATE-container-53420619
De toekomst van ons land
Echwel schreef:'Studenten drongen voor bij vaccineren' - https://nos.nl/l/2382602#UPDATE-container-53420619
De toekomst van ons land
bigone schreef:Wanneer je Tienus bedoeld met frauderen, die kon twee dagen later een reguliere afspraak maken dus frauderen? Gewoon iets te vroeg een afspraak gemaakt en zeker niet voorgedrongen want ze had alleen de brief nog niet binnen. Dat vind ik iets anders dan bewust de boel besodemieteren omdat je , met de woorden van een ondervraagde student, deze zomer nog naar een festival wil en geen zin in testen hebt want dat is te duur.
MarlindeRooz schreef:Was laatst toch ook zo'n bokker die aan het frauderen was. Die was ook geen student.![]()
Gisteren kwam ik 9 dames van gok ik rond de 55 tegen die lekker met z'n allen op pad waren. En maar gillen en schreeuwen. Was echt vreselijk irritant en hielden met niemand rekening. En nee ze waren niet dronken. En ik maar thuis zitten colleges volgen. Nee de studenten zijn echt het probleem.
MarlindeRooz schreef:Je datum bewust fout invoeren omdat je eerder aan de beurt wil zijn is en blijft gewoon asociale fraude hoor.
Karl66 schreef:MarlindeRooz schreef:Was laatst toch ook zo'n bokker die aan het frauderen was. Die was ook geen student.![]()
Gisteren kwam ik 9 dames van gok ik rond de 55 tegen die lekker met z'n allen op pad waren. En maar gillen en schreeuwen. Was echt vreselijk irritant en hielden met niemand rekening. En nee ze waren niet dronken. En ik maar thuis zitten colleges volgen. Nee de studenten zijn echt het probleem.
Hou toch op, behalve jou is er niemand die zegt dat studenten het probleem zijn. De meeste mensen proberen zich gewoon netjes aan de regels te houden, maar in elke bevolkingsgroep, of dat nou studenten of dames in de 50 zijn, zijn er mensen die zich niet aan de regels houden en daardoor de risico's vergroten. Zou je dus gewoon willen ophouden met groepen tegen elkaar op te zetten, het voegt namelijk niks toe.
bigone schreef:Dat was Tienus, die daarop voor asociaal werd uitgemaakt terwijl mensen die dit vonden anderen even later aanrieden hoe ze zo snel mogelijk aan de beurt konden komen. Maar maakt verder niet uit, ze heeft hem binnen.
Karl66 schreef:MarlindeRooz schreef:Was laatst toch ook zo'n bokker die aan het frauderen was. Die was ook geen student.![]()
Hou toch op, behalve jou is er niemand die zegt dat studenten het probleem zijn. De meeste mensen proberen zich gewoon netjes aan de regels te houden, maar in elke bevolkingsgroep, of dat nou studenten of dames in de 50 zijn, zijn er mensen die zich niet aan de regels houden en daardoor de risico's vergroten. Zou je dus gewoon willen ophouden met groepen tegen elkaar op te zetten, het voegt namelijk niks toe.
Cer schreef:Ik kan het MIJ ook niet inbeelden, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen in bepaalde omstandigheden dat wel doen![]()
En tegenover mensen die eerder willen staan mensen die op hun beurt wachten, nog wat langer willen wachten of heel niet willen.. Volgens mij levelt zich dat dan wel weer uit.
Ik vind bijv 'fraude' omdat je gezond wilt blijven weer anders dan 'fraude' door mensen hun geld te jatten en zo failliet te maken... hoewel fraude fraude is, vind ik het gevoelsmatig anders.. maar, dat heeft idd niet iedereen