Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mandarijn12 schreef:Dat gezichtsherkenning op m'n telefoon niet werkt met mondkapje
Flying_Angel schreef:Dat ik zo onhandig ben tijdens mijn zwangerschap. Al zoveel gesneuveld. Vandaag mijn mooie dure schaaltje van de Chinese toko
[ [url=m/mbRU1s.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Mijn gloednieuwe (best dure) sporthorloge die nu al 25% batterij verloren heeft in 1,5 uur met niks doen. Hij moet eigenlijk 7 dagen ofzo meegaan. Zometeen lekker de klantenservice bellen. Begin nu al een beetje spijt te krijgen dat ik een Garmin heb gekozen ipv een fitbit. Werd vannacht ook al wakker want ik ging slapen met 17% en om 4uur was hij 1% en ging dat kreng dus trillen.
MarlindeRooz schreef:Dat de docent een "practicum" vol praat zodat het net een hoorcollege is. Dat ze ongeschikt is blijkt maar weer uit het feit dat ze haar scherm nog aan het delen was en dus in de pauze lekker haar mailbox aan het doornemen was voor het oog van iedereen. Heb het maar even tegen haar gezegd. Toen wilde ze daar op antwoorden maar stond haar geluid uit.![]()
Tevens ging ze aan het begin klassikaal (in teams) vragen waarom men de opdrachten niet had ingeleverd. Echt heel onbeschoft ook. "Loesje, waarom heb jij de opdrachten niet ingeleverd?"
_Nancy schreef:2 uur tussen mijn ene afspraak en mijn andere afspraak in het ziekenhuis. (Hoewel wel beter dan 2x op en neer moeten rijden)
Nog 1,5 uur wachten in de wachtkamer xD
Het is nu natuurlijk niet de bedoeling dat ik overal maar ga wandelen en het restaurant is dicht.. Dus gewoon maar op mijn plek zitten en telefoon lezen..
Benthhh schreef:_Nancy schreef:2 uur tussen mijn ene afspraak en mijn andere afspraak in het ziekenhuis. (Hoewel wel beter dan 2x op en neer moeten rijden)
Nog 1,5 uur wachten in de wachtkamer xD
Het is nu natuurlijk niet de bedoeling dat ik overal maar ga wandelen en het restaurant is dicht.. Dus gewoon maar op mijn plek zitten en telefoon lezen..
Ik neem ook altijd m’n ereader mee naar het ziekenhuis idd. Mocht het uitlopen of idd gek gepland zijn, heb ik heb lekker m’n boeken mee.
Ineke2 schreef:Wow 3 kwartier eerder geholpen in het ziekenhuis dat is echt heel uitzonderlijk. Mazzelaar
MyWishMax schreef:Ineke2 schreef:Wow 3 kwartier eerder geholpen in het ziekenhuis dat is echt heel uitzonderlijk. Mazzelaar
Wow ja! Dat is echt mazzel!
Ik ben ooit veel te vroeg in ziekenhuis aangekomen. Was tijdens de winter toen er een hoop sneeuw gevallen was en nog aan het sneeuwen was onderweg. De meeste afspraken waren afgezegd omdat mensen niet konden of durfden te komen, maar ik was niet eerder aan de buurt. Arts wilde geen afspraken vervroegen
TheNovelist schreef:DiscoDipp schreef:@theNovelist: waarvoor wil je het slikken?
Ik erger me dat ik alweer hoofdpijn heb, voel me echt ontzettend opgejaagd.
Voor het voorkomen van een koortslip, net 1 gehad en krijg ze altijd in de herfst/winter.
Hoorde/las dat lysine daar veel bij kan helpen!