Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:09

Dat ik nog steeds niet aangekleed ben en nog moet eten en over een uur al weg moet maar totaal geen motivatie heb omdat mijn bed lekker warm is.

En mensen die zich te druk maken als school dichtgaat dat ze het niet gaan halen. Ik heb zoiets van ik zie wel als het langer duurt maar mijn school doet er alles aan om het niet te laten gebeuren en er zullen zeker dingen geschrapt gaan worden of online.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:08

Dat de docent een "practicum" vol praat zodat het net een hoorcollege is. Dat ze ongeschikt is blijkt maar weer uit het feit dat ze haar scherm nog aan het delen was en dus in de pauze lekker haar mailbox aan het doornemen was voor het oog van iedereen. Heb het maar even tegen haar gezegd. Toen wilde ze daar op antwoorden maar stond haar geluid uit. {:}

Tevens ging ze aan het begin klassikaal (in teams) vragen waarom men de opdrachten niet had ingeleverd. Echt heel onbeschoft ook. "Loesje, waarom heb jij de opdrachten niet ingeleverd?" :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:08

Mandarijn12 schreef:
Dat gezichtsherkenning op m'n telefoon niet werkt met mondkapje :+

Volgens mij kan je een extra persoon toevoegen, dat ben je dan zelf met mondkapje. Ik zag dat Dr Sandra Lee hier een filmpje over had gemaakt op TikTok :').

Flying_Angel schreef:
Dat ik zo onhandig ben tijdens mijn zwangerschap. Al zoveel gesneuveld. Vandaag mijn mooie dure schaaltje van de Chinese toko :oo
[ [url=m/mbRU1s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh nee zo zonde -O- die tomaatjes liggen er ook zo zielig tussen.

Ik had mezelf een ban van 8u gegeven op mijn laptop, maar toch kan ik nog via mijn telefoon bokken. Ik erger me aan mijn gebrek aan zelfdiscipline.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:10

Misselijk van m'n medicatie en tintelingen in m'n verhemelte. %)

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:11

MarlindeRooz schreef:
Mijn gloednieuwe (best dure) sporthorloge die nu al 25% batterij verloren heeft in 1,5 uur met niks doen. Hij moet eigenlijk 7 dagen ofzo meegaan. Zometeen lekker de klantenservice bellen. Begin nu al een beetje spijt te krijgen dat ik een Garmin heb gekozen ipv een fitbit. Werd vannacht ook al wakker want ik ging slapen met 17% en om 4uur was hij 1% en ging dat kreng dus trillen.

Ik heb een garmin en die van mij gaat makkelijk 7 dagen mee, dus lijkt me een foutje in die van jou

Mijn ergernis: next level mentale pijn. Geen idee hoe ik dit ga handelen
Laatst bijgewerkt door Independence op 30-11-20 15:14, in het totaal 2 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:13

MarlindeRooz schreef:
Dat de docent een "practicum" vol praat zodat het net een hoorcollege is. Dat ze ongeschikt is blijkt maar weer uit het feit dat ze haar scherm nog aan het delen was en dus in de pauze lekker haar mailbox aan het doornemen was voor het oog van iedereen. Heb het maar even tegen haar gezegd. Toen wilde ze daar op antwoorden maar stond haar geluid uit. {:}

Tevens ging ze aan het begin klassikaal (in teams) vragen waarom men de opdrachten niet had ingeleverd. Echt heel onbeschoft ook. "Loesje, waarom heb jij de opdrachten niet ingeleverd?" :=

Nu moet ik zeggen dit doe ik bij mijn mentorklas ook wel eens (hebben online les momenteel ) maar zij zijn 15 en zitten op het vmbo en niet op de uni :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:11

_Nancy schreef:
2 uur tussen mijn ene afspraak en mijn andere afspraak in het ziekenhuis. (Hoewel wel beter dan 2x op en neer moeten rijden)
Nog 1,5 uur wachten in de wachtkamer xD
Het is nu natuurlijk niet de bedoeling dat ik overal maar ga wandelen en het restaurant is dicht.. Dus gewoon maar op mijn plek zitten en telefoon lezen..

Ik neem ook altijd m’n ereader mee naar het ziekenhuis idd. Mocht het uitlopen of idd gek gepland zijn, heb ik heb lekker m’n boeken mee.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:23

Benthhh schreef:
_Nancy schreef:
2 uur tussen mijn ene afspraak en mijn andere afspraak in het ziekenhuis. (Hoewel wel beter dan 2x op en neer moeten rijden)
Nog 1,5 uur wachten in de wachtkamer xD
Het is nu natuurlijk niet de bedoeling dat ik overal maar ga wandelen en het restaurant is dicht.. Dus gewoon maar op mijn plek zitten en telefoon lezen..

Ik neem ook altijd m’n ereader mee naar het ziekenhuis idd. Mocht het uitlopen of idd gek gepland zijn, heb ik heb lekker m’n boeken mee.

Ja goeie! Ik was helemaal vergeten wat mee te nemen.
Gelukkig werd ik 3 kwartier eerder geholpen, super fijn :)
Maar de volgende keer inderdaad een e-reader of zo meenemen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:53

Wow 3 kwartier eerder geholpen in het ziekenhuis dat is echt heel uitzonderlijk. Mazzelaar :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:58

Ineke2 schreef:
Wow 3 kwartier eerder geholpen in het ziekenhuis dat is echt heel uitzonderlijk. Mazzelaar :D

Wow ja! Dat is echt mazzel!

Ik ben ooit veel te vroeg in ziekenhuis aangekomen. Was tijdens de winter toen er een hoop sneeuw gevallen was en nog aan het sneeuwen was onderweg. De meeste afspraken waren afgezegd omdat mensen niet konden of durfden te komen, maar ik was niet eerder aan de buurt. Arts wilde geen afspraken vervroegen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:04

Het is verdorie zo koud!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:11

Ik schoot net met de tandenborstel uit net naast 't gat van de getrokken kies. Auuwww doet dat een pijn
Ik had sowieso gehoopt dat ik al wat minder last ervan zou hebben

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:14

MyWishMax schreef:
Ineke2 schreef:

Wow ja! Dat is echt mazzel!

Ik ben ooit veel te vroeg in ziekenhuis aangekomen. Was tijdens de winter toen er een hoop sneeuw gevallen was en nog aan het sneeuwen was onderweg. De meeste afspraken waren afgezegd omdat mensen niet konden of durfden te komen, maar ik was niet eerder aan de buurt. Arts wilde geen afspraken vervroegen :')

Deze arts wilde denk ik achterstallige administratie wegwerken waar normaal haast geen tijd voor is gok ik.
Maar wel vervelend voor jou.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:16

Dat ik L-lysine heb gehaald maar die pillen zijn zoo groot! |( hoe wil ik dit elke dag innemen :?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:44

@theNovelist: waarvoor wil je het slikken?

Ik erger me dat ik alweer hoofdpijn heb, voel me echt ontzettend opgejaagd.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:57

DiscoDipp schreef:

Voor het voorkomen van een koortslip, net 1 gehad en krijg ze altijd in de herfst/winter.
Hoorde/las dat lysine daar veel bij kan helpen!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:22

TheNovelist schreef:
DiscoDipp schreef:

Voor het voorkomen van een koortslip, net 1 gehad en krijg ze altijd in de herfst/winter.
Hoorde/las dat lysine daar veel bij kan helpen!

Ohhh ik dacht misschien voor haar/huid! Ik slik de Hairlust tabletten, die ruiken wel super vies maar ik vind ze niet zo groot, en je hebt ze ook in gummies! Daar zit dat ook in, maar ik denk niet zo geconcentreerd als jou tabletten dan.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:31

Dat als ik de FNRS mag geloven we vanaf morgen mogelijk in een binnenrij accomodaties, zo lang je niet rijd, mondkapjes moet gaan dragen.. -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:34

HorseTimeXL schreef:
Dat als ik de FNRS mag geloven we vanaf morgen mogelijk in een binnenrij accomodaties, zo lang je niet rijd, mondkapjes moet gaan dragen.. -O-

Alle openbare plekken.. dus ga er maar vanuit. Weet ook niet of ik er zo blij mee ben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:39

Verheug me al erg op zaterdag, 9,5 uur met een mondkapje en beslagen bril boven de frituur hangen. Zin in.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 18:54

Ik moest dat al van mijn manege. Loop al sinds de nieuwe maatregelen met een mondkapje op, op stal. Ik vind het ook vreselijk, maar het moet even helaas

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:57

Ja klopt.. t is niet dat ik de regel niet snap maar inderdaad of ik er nou perse blij mee ben.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 19:00

Hmm, ik snap hem zelf niet hoor :o ik kan in de stallen meer dan genoeg afstand houden van iedereen. Maarja, wat moet dat moet. Dus ik zet hem braaf op. :+

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:00

Aan mezelf!
Dit domme rund heeft het verkeerde verzendlabel op een pakketje geplakt en het pakket is dus onderweg. NAAR DE VERKEERDE PERSOON!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:03

Mondkapjes helpen ook niet aan een betere gezondheid. Ik moet em op het werk ook dragen, maar doe em onder m'n kin omdat ik niet kan sjouwen en ademhalen met dat ding