Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat zit er in de Kneipp producten?
Kneipp gebruikt geen palmolie of palmpitolie in de producten. Het is echter niet in alle gevallen mogelijk om af te zien van ingrediënten die zijn afgeleid van palmolie. Bij het vervaardigen van verzorgingsproducten is het gebruik van tensiden en emulgatoren bijvoorbeeld onvervangbaar omdat ze nodig zijn om de verschillende ingrediënten in een product goed te laten mengen als een mooie vloeistof of omdat ze zorgen voor een goede schuimwerking.
Om de tensiden en emulgatoren te maken op basis van andere oliën dan palmolie is vaak niet zinvol. Deze alternatieven zijn vaak nog belastender voor het milieu dan palmolie en met deze grondstoffen wordt het te duur om er een betaalbaar product van te maken. Toch zullen wij bij de ontwikkeling van onze producten bij elk ingrediënt steeds weer de afweging maken of het gebruik van palmoliederivaten (afgeleiden) kan worden vermeden en, vooral ook of het ecologisch gezien wel zinvol is.
moonsparkle schreef:Zijn er ook wekkers waarvan je het display uit kunt zetten? Ik zie wel wekkers met dim functie maar daar zijn vaak de eerste reacties dat het nog fel is. Ik dacht anders zo'n analoog wekkertje waarvan alleen de wijzers glow in the dark zijn, maar daarvan kun je de wekker niet zo exact zetten.
moonsparkle schreef:Zijn er ook wekkers waarvan je het display uit kunt zetten? Ik zie wel wekkers met dim functie maar daar zijn vaak de eerste reacties dat het nog fel is. Ik dacht anders zo'n analoog wekkertje waarvan alleen de wijzers glow in the dark zijn, maar daarvan kun je de wekker niet zo exact zetten.
Pandora2 schreef:moonsparkle schreef:Zijn er ook wekkers waarvan je het display uit kunt zetten? Ik zie wel wekkers met dim functie maar daar zijn vaak de eerste reacties dat het nog fel is. Ik dacht anders zo'n analoog wekkertje waarvan alleen de wijzers glow in the dark zijn, maar daarvan kun je de wekker niet zo exact zetten.
Ik heb zo'n simpel wekkertje waarvan het display enkel oplicht als je bovenaan drukt.
Als je zoiets bedoelt, wil ik wel even kijken hoe en wat
f4bjheu schreef:@lestrange toch zeker vroeger wel eindeloos vermaakt met alle Mindscape spellen (oa mijn renstal/topruiter/mijn paardenstal/paarde bende (altijd heftig dat stukje met dat die man achter dat witte paard aan ging rennen)), Anky (het mysterie leukste, ruiterschool vond ik ingewikkeld met die toetsen), Lucinda Green’s equestrian challenge usw.
Qua niet op pc uiteraard my horse and me op de Wii.
Maar in bedacht me, ik speelde ook echt een geweldig paarden spel op de PS2 waarvan ik echt geen idee meer heb hoe die heette. Vgm kon je daarmee ook crossen en dressuren iig, met leuke deuntjes als je dressuur goed deed. Jullie een idee hoe die zou kunnen heten?
Memories schreef:Ik heb ook zo'n smoezelige gele wasmachine maar dat is idd een oudje, dat is gewoon normale verkleuring die na verloop van tijd optreed. Maar dat gaat geleidelijk en zit er niet ineens en ook niet op 1 specifieke plek, en vind 3 jaar ook nog wel erg snel daarvoor.
Kan de machine misschien oververhit zijn geraakt dat dat voor een gekke plek heeft gezorgd?