Amber15: Rouwvliegjes zijn inderdaad een drama, ik liet de potgrond dan altijd een dag droog staan. Dat hielp altijd goed. Inmiddels heb ik er alleen nog last van bij de champignons maar die staan apart.
Spruit: Wat tof dat je een aantal verassingen hebt bij de kuikens!
Moonfight: De broedaflegger van vorig jaar zit nu op 1 10 raams broedkamer (ipv een zesramer) en de grote kast nu op 2 broedkamers. Ik hoop van beide kasten iets te kunnen oogsten. Het hoeft niet veel te zijn maar het zou heel tof zijn om mijn eigen honing te kunnen oogsten.
Inmiddels is hier de rust weer terug. De tuin is weer ingezaaid, de snijbloemen hebben weer nieuwe bollen erbij gekregen en de eieren liggen in de broedmachine.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst want het is een bont gezelschap.
Van Ayam Cemani tot Rhode Island Red en van Olijfje tot Orpington en dan alles daar tussenin

Verder heb ik gister een zak met ruwe wol meegekregen van een vriend die een kleine schapenkudde heeft. Vandaag maar eens aan de slag met het schoonmaken van de wol en de eerste wasronde. Het plan is om deze wol te gaan spinnen om uiteindelijk weer wat van te kunnen breien.