Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:Ik zag een filmpje op YouTube hoe je gemakkelijk hooi kunt stapelen door gebruik te maken van een rail met garagedeur opener. Kan het niet meer vinden. Iemand een idee hoe dat werkte en waar ik het kan vinden? Ik heb 135 pakjes besteld die ik in mijn eentje moet stapelen zoals het er nu uitziet.
YvonneV schreef:https://www.soer.nl/takel-elektrisch-50-100-kg.html hier veel goedkoper
MoonWencke schreef:Draai ik het om voor de zoon van een vriendin van mij
Woont er hier een Bokker in de buurt van een ToyChamp in Arkel, Arnhem, Bergen op Zoom, Gronsveld, Kerkrade, Rotterdam, Roermond, Veenendaal, Zaandam of Zwolle die daar misschien iets kan halen en naar Duitsland op kan sturen?
Nyaleti schreef:Ik zoek een klein maatlepeltje. Die ik los kan kopen zonder een hele set, het liefst in een fysieke standaard winkel.
Is om Matcha poeder af te meten, nu met ene theelepel varieert het telkens zo. Dus nog kleiner dan een theelepel of in iedergeval een diepere zodat je het makkelijker kan afvegen aan de bovenkant.
MoonWencke schreef:Draai ik het om voor de zoon van een vriendin van mij
Woont er hier een Bokker in de buurt van een ToyChamp in Arkel, Arnhem, Bergen op Zoom, Gronsveld, Kerkrade, Rotterdam, Roermond, Veenendaal, Zaandam of Zwolle die daar misschien iets kan halen en naar Duitsland op kan sturen?
rien10 schreef:Oh, dan haak ik even aan.
Ik zoek een zwart hoofdstel. Super simpel, hoge neusriem (dus geen gecombineerde). Maat Cob. Zonder glitters toeters en bellen. Dus eigenlijk een zwart hunter hoofdstel. Maar dan niet voor de hoofdsprijs.
Bij Divoza in de winkel werden we zo slecht geholpen. Echt, als je er geen verstand van hebt, houd dan je mond.