Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:47

Gefeliciteerd Babeth!

Ik swipe ook weer wat, als ik me verveel of even tijd over heb. Maar man man man man man :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:10

Ik kom de laatste tijd bizar veel profielen met cyrillische tekst er bij.. dus Russen ofzo :?

Zoveel swipe ik niet momenteel dus het begint op te vallen

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:36

Wat een verhalen weer.

Jooproo lekker van genieten!
Alya ook lekker genieten van de zwangerschap!
Linda_Fleur even lekker de rem erop en rustig bedenken wat je wil lijkt me helemaal geen slechte.
Berdien, vertel? Nog verschrikkelijke (leuke) mannen geswiped?

Hier gaat nog steeds alles z'n gangetje. Alle tijd die we over hebben besteden we aan elkaar, we zitten samen op onze roze wolk :')
Werd laatst door de meiden van zijn vriendengroep uitgenodigd om mee weekendje weg te gaan. Is wel een enorme drempel over voor mij, maar ik zou er over na gaan denken (en zij wilde me de drempel over tillen) maar nu kan ik niet ;( Zonde!

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 14:17

Colien, is toch hartstikke leuk? Snap wel dat het spannend is hoor, gaat je vriend dan ook mee? Dab misschien focus leggen op weekend weg met je vriend en hun zijn erbij dat die gedachte het minder eng maakt?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 17:26

Wil hij je nu al over de drempel tillen? <<)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 17:29

Wat jammer Colien!

Geen verschrikkelijk leuke mannen geswiped. Denk dat 95% naar links gaat :') En het is heus niet zo dat iedereen een fotomodel hoeft te zijn (dat ben ik ook écht niet :') ) maar kom op zeg... sommige foto's kunnen écht niet.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 23:28

loesje4600 schreef:
Colien, is toch hartstikke leuk? Snap wel dat het spannend is hoor, gaat je vriend dan ook mee? Dab misschien focus leggen op weekend weg met je vriend en hun zijn erbij dat die gedachte het minder eng maakt?

Nee vriend is er dan niet bij (die is weg met de mannen). Maar ik kan helaas niet dus het houd op.
Ben wel na 1,5 maand mee geweest met vrijgezellenfeest. Kende toen maar 2 dames, en daar was mijn vriend ook niet bij.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:20

Oh jammer dat je dan ook net niet kan, ik zou het ook spannend vinden en 7 kleuren schijten hoor... maar zegt toch ook genoeg over jou dat ze je mee willeb dus dat zit wel goed hoor :D :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:42

Maak me ook zeker geen zorgen of het goed zit hoor :D Het is echt de drempel in mijn hoofd waar ik overheen moet.
Ze zijn nu aan het kijken of het misschien niet verzet kan worden, wie weet kan ik dan toch nog mee :D

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:50

Misschien als je het zelf zovaak tegen je zegt dat die drempel lager wordt? Of je moet gewoob een trampoline ervoor zetten en eroverheen springen :D :D . Leuk dat ze je echt mee willen krijgeb wens je alvast heel veel plezier haha

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:55

Nee die drempel word dan niet lager, maar ik weet mezelf goed die drempel over te trappen. Dus ik gok dat het wel goed komt, nu hopen dat er een weekend uit komt dat ik wel kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:59

Jammer dat je niet mee kan.. maar super lief dat ze een andere datum zoeken dat je evt wel mee kan. Even drempel over en dan is het vast een leuk weekend! Hopelijk kan je straks toch gezellig mee..

Wij gaan met oud&nieuw naar Duitsland met +- 10 van zijn vrienden. Grappig.. vorig jaar vierde we als date oud&nieuw en kende ik niemand. Heb er iig onwijs veel zin in *\o/*

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 19:49

Leuk!! Nu al plannen voor oud en nieuw.. ik moet ze nog verzinnen ben alleen hihi

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:05

Plannen voor oud en nieuw hebben wij het echt nog niet over gehad :') Wij overleggen meestal om 18uur pas of we om 19uur elkaar zien of niet :')
Wel zijn we aan het rondkijken voor vakantie volgend jaar <3 Enkel nog rondkijken hoor, we weten nog niet wanneer we vakantie hebben. Hebben wel iets super gaafs gezien <3

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:10

Oeehhh leuke plannen allemaal zeg, wordt bijna jaloers haha :D het is jullie gegund :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:44

Berdien schreef:
Wat jammer Colien!

Geen verschrikkelijk leuke mannen geswiped. Denk dat 95% naar links gaat :') En het is heus niet zo dat iedereen een fotomodel hoeft te zijn (dat ben ik ook écht niet :') ) maar kom op zeg... sommige foto's kunnen écht niet.

Nou echt he, zonnebrillen, skibrillen, fietshelmen, in groepen met tig anderen of 5km ver weg... Wat denken ze dan? :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:41

Ik zit nu in zo'n fase dat ik super veel mannen leuk vind :') in tegenstelling tot normaal, dan gaat ook 95% naar links.

Eentje wil graag op date komen, maar dan bij mij of bij hem thuis :\

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:45

Hoe doen jullie dat zoveel mannen en zoveel dates had ook wel veel leuke mannen maar zeker op 1 hand te tellen die in aanmerking kwamen voor date haha

Haha darah dat betekend dus maar 1 ding!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:53

Relaxed schreef:
Berdien schreef:
Wat jammer Colien!

Nou echt he, zonnebrillen, skibrillen, fietshelmen, in groepen met tig anderen of 5km ver weg... Wat denken ze dan? :+

Dat, maar ook gewoon.... níet charmante foto's. Foto's met dikke blote buiken, foto's die voor niemand goed zouden zijn..

En veel stelletjes die op zoek zijn naar <<) Die swipe ik ook maar gewoon naar links :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:07

Relaxed schreef:
Berdien schreef:
Wat jammer Colien!

Daar kunnen vrouwen ook echt wat van. Enkel groepsfoto's is ook directe trip naar links :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 08:14

loesje4600 schreef:

Ja dat denk ik dus ook :')
Of hij heeft een relatie, want hij wil niet op een openbare plek afspreken.
Heb gezegd dat ik er over na ga denken :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 09:25

Darah3 schreef:
loesje4600 schreef:

Ja dat denk ik dus ook :')
Of hij heeft een relatie, want hij wil niet op een openbare plek afspreken.
Heb gezegd dat ik er over na ga denken :=

Zou ik alleen doen als jij ook uit bent op alleen seks. Is niks mis mee uiteraard maar iemand die jou oprecht graag wil leren kennen wil ook wel ergens anders afspreken.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 09:57

Ja lijkt mij gevalletje komt alleen voor seks of heeft een partner en kan dus niet gezien worden met een ander. Ik zou er in ieder geval direct op afknappen haha...

Colien super leuk dat je zo betrokken wordt bij de groep! Snap dat het best een drempel is maar zeker gaan als het verzet wordt en je toch mee kunt, leuke manier om iedereen goed te leren kennen.

Ik zie vanavond mijn "date" en dan is het tijd om de knoop door te hakken. Vorige week wist ik nog haast zeker dat hij dan wel voor een relatie kiest ipv ermee stoppen, maar afgelopen dagen schiet het steeds vaker door m'n hoofd dat ie ook zo weg kan lopen. De sfeer is afgelopen dagen ook echt niet fijn tussen ons op de app, en ondanks dat ik op zie tegen vanavond ben ik ook blij als dit hele gedoe straks achter de rug is -O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:39

Sterkte en succes vanavond anne_bento. Hoop voor je dat hij toch voor jou kiest en zich over zijn bindingsangst heen kan zetten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:46

dank je :)