Ik swipe ook weer wat, als ik me verveel of even tijd over heb. Maar man man man man man

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesje4600 schreef:Colien, is toch hartstikke leuk? Snap wel dat het spannend is hoor, gaat je vriend dan ook mee? Dab misschien focus leggen op weekend weg met je vriend en hun zijn erbij dat die gedachte het minder eng maakt?
Berdien schreef:Wat jammer Colien!
Geen verschrikkelijk leuke mannen geswiped. Denk dat 95% naar links gaatEn het is heus niet zo dat iedereen een fotomodel hoeft te zijn (dat ben ik ook écht niet
) maar kom op zeg... sommige foto's kunnen écht niet.
Relaxed schreef:Berdien schreef:Wat jammer Colien!
Geen verschrikkelijk leuke mannen geswiped. Denk dat 95% naar links gaatEn het is heus niet zo dat iedereen een fotomodel hoeft te zijn (dat ben ik ook écht niet
Nou echt he, zonnebrillen, skibrillen, fietshelmen, in groepen met tig anderen of 5km ver weg... Wat denken ze dan?
Relaxed schreef:Berdien schreef:Wat jammer Colien!
Nou echt he, zonnebrillen, skibrillen, fietshelmen, in groepen met tig anderen of 5km ver weg... Wat denken ze dan?
Darah3 schreef:loesje4600 schreef:Haha darah dat betekend dus maar 1 ding!!
Ja dat denk ik dus ook![]()
Of hij heeft een relatie, want hij wil niet op een openbare plek afspreken.
Heb gezegd dat ik er over na ga denken