Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Precyll schreef:Vandaag mijn snowboard verkocht. Hij lag te verstoffen op zolder (1x gebruikt) die kerel bood 25e. Ja graag kom maar halen, lag ontzettend in de weg. Gisteren verkocht, vandaag is hij het komen halen alleen hij had 30e bij zich en ik hè geen wisselgeld in huis. Nog 4 euro aan muntjes uit de spaarpot kunnen vissen...zegt de kerel, ach is wel goed zo...
DeBuurvrouw schreef:Wat een rare mensen heb je toch!
Jegh nu een kwartje zitter eerste klas, eerst wou ze 8 artikelen van mij overnemen voor de prijs van 5.
Daarmee ging ik niet akkoord.
Stuurt ze bericht dat ze dan wel 4 over wil nemen. Prima,ok dit is de prijs.
Of ik het even naar haar wil brengen?!
Pardon?
Ik heb wel familie in de buurt bij haar en dan hoeft zij maar 9 km te rijden om het op te halen.
Voorstel gedaan.
Bericht terug..... Dat was te ver want het was aan de andere kant van het dorp.... Omg 800 meter te ver... Serieus?!
Zucht. Sommige mensen.
Koop is nog niet rond of geannuleerd maar man man man wat een gedoe voor een paar euro en een paar meter.
En ja nu ben ik zo koppig dat ik ook echt zoiets heb van kom het maar halen want voor jou ga ik geen moeite meer doen.
Precyll schreef:DeBuurvrouw schreef:Wat een rare mensen heb je toch!
Jegh nu een kwartje zitter eerste klas, eerst wou ze 8 artikelen van mij overnemen voor de prijs van 5.
Daarmee ging ik niet akkoord.
Stuurt ze bericht dat ze dan wel 4 over wil nemen. Prima,ok dit is de prijs.
Of ik het even naar haar wil brengen?!
Pardon?
Ik heb wel familie in de buurt bij haar en dan hoeft zij maar 9 km te rijden om het op te halen.
Voorstel gedaan.
Bericht terug..... Dat was te ver want het was aan de andere kant van het dorp.... Omg 800 meter te ver... Serieus?!
Zucht. Sommige mensen.
Koop is nog niet rond of geannuleerd maar man man man wat een gedoe voor een paar euro en een paar meter.
En ja nu ben ik zo koppig dat ik ook echt zoiets heb van kom het maar halen want voor jou ga ik geen moeite meer doen.
Groot gelijk...Ik breng ook niks. Jij wil het kopen, dan kom je het ook maar halen.
Ik verkoop mijn oude schoolboeken. Zijn er 14 en nieuw kosten ze zo rond de 60euro per stuk. 1 boek heb ik met een gele marker ingezeten maar ook aangegeven in de advertentie. Krijg ik een bod van 10 euro...zucht...gezegd dat ik wel rond de 50euro ervoor wil hebben