Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:53

Geen marktplaats maar op een facebookgroep waar ik wat inboedel had geplaatst dat gratis op de halen is. Duidelijk de omschrijving gegeven wat men kon krijgen, dus ook een eettafel met eettafelstoelen. Nergens gezegd dat het terrarium af te halen is die er toevallig op staat. Vraagt toch iemand: ''Mag ik die aquarium?'' (wat het trouwens niet is..) NEE! {:)-:(
Afbeelding

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:47

Gaf ook eens wat weg waarvan ik een foto had gemaakt dat het op de bank lag, ook iemand die mee wou loten voor de bank :+

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:45

Ik kom weer binnenvallen. Ik heb een update over de oplichting. Ik had een waarschuwing op Marktplaats geplaatst. Het blijkt dat ik niet het enige slachtoffer ben. Ik heb een Facebook account gemaakt en haar een bericht gestuurd. Ook haar familie. Haar nicht reageerde koel. Ze heeft haar ook bestolen. Mijn moeder heeft haar moeder aangesproken. Ik heb mij aangemeld bij groepen waarin wordt gewaarschuwd voor oplichters. Het andere slachtoffer heeft haar geld terug gekregen nadat ze in deze groep de gegevens van de oplichter heeft gedeeld. Zij heeft de oplichter ook gevraagd om mijn geld terug te storten. Helaas zonder resultaat. Blijkbaar moet ik het hard gaan spelen. Ik ga m'n best doen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:57

Sjonge jonge.... Ik heb ook weer wat hoor :=

Ik had een IKEA kast op marktplaats gezet inclusief foto's. Wilde iemand hem voor de vraagprijs ophalen. Prima, maar ze kon helaas die avond niet. Andere afspraak gemaakt, gisteravond rond half 9. Ze zou met de auto komen, maar de kast past nooit in een gewone auto. Daar heb je echt een aanhanger voor nodig. Dit heb ik gemaild. Reageert mevrouw met : "Oh, het is dus geen vierkante kast?" "Uh nee :+ := kijk de foto's maar!". "Oh, maar dan hoef ik hem niet want dat past niet in de auto en ik dacht dat het een vierkante was".

MANNNNN!! Ik was echt zo pissed off gisteravond.....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 22:06

De meneer die al een maand op mijn kast reageert wil 125 bieden terwijl mijn vp 225- is
helaas weinig andere serieuze reacties dus ik twijfel wat ik doe. Ik gebruik de kast niet maar gezien de nieuwprijs en staat vind ik dit wel heel erg laag en twijfel ik of ik niet gewoon geduld moet hebben

De 3 dekens zijn allemaal verkocht voor een nette prijs, mooi afgehandeld en weer plek in mijn zadelkamer

Coconut wat frustrerend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 22:09

Wij verkopens ons huis uit de hand. Door diverse geschat op €175.000. Te koop voor 180.000, valt te onderhandelen. Vandaag een kijker gehad. Ze vond het echt maar 130.000 waard. Joh, voor €130.000 laten wij het platgooien en verkopen wij enkel de grond. Zijn namelijk 2 bouwplaatsen die elk €80.000 waard zijn :')

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 22:09

Ik zou nog even afwachten met je kast :) Je kan hem altijd nog voor die prijs aan deze meneer verkopen.

Inderdaad zéér frustrerend en gewoon ontzettend dom van die mevrouw. Er staan wel 5 foto's van de kast bij, echt ongelofelijk :n :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 22:42

Oh demolenhoek dat hadden wij ook
Huis te koop voor 22000 en dan 13000 bieden omdat ze niet meer konden lenen bij de bank
Tja dat is niet ons probleem:+

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 23:04

Ik heb een goede ervaring gehad :)
Ik zocht een winterjas voor bij de paarden, niet om mee te rijden maar voor als ik beestje lekker los had en toch uren over stal zou struinen.
Toevallig in de buurt een hele mooie hv polo jas gezien, maar twijfelde of ik de maat zou passen. Verkoper was heel makkelijk te bereiken, flexibel en mocht komen passen. Kom ik aan, jas nog bijna gloednieuw. Dochter had hem 2x aangehad naar de manege toe maar gestopt met de paardensport. Die 2 keer was er ook niet aan af te zien. Vroeg ze er maar €12,50 voor. En raad eens? Ik heb het vanavond niet koud gehad op stal *\o/*

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:24

Ik heb onze oude bank op marktplaats en facebook en dan van die mensen die komen met " wat is de uiterste prijs" en daar dan vervolgens nog weer onder gaan zitten. Maar dat vind ik niet het meest irritante.. Als je dan een deal hebt, willen ze hem een week later pas ophalen. en dan nu een dag van te voren " oh ik wil hem niet meer" de volgende ga ik een aanbetaling vragen...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:33

Ik zit nu midden in een verhuizing en omdat ik kleiner ga wonen ook spullen op marktplaats gezet..
Zo frustrerend als mensen niet op komen dagen.

Vandaag breng ik flink wat naar de kringloop.
Normaal bied ik het eerder gratis op marktplaats aan maar ga gewoon niet meer op mensen wachten.

Heb nu alleen nog wat oude thunderdome cd's erop staan.
Die kunnen nog wat opbrengen en liggen niet echt in de weg.
Het lijkt erop dat ik een vrij zeldzaam album heb, hoop dat die nog wat oplevert.
Wat extra geld voor de verhuizing zou niet verkeerd zijn :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 15:17

En het album is al verkocht :D
Geen rare ervaring, maar een hele fijne :D
Ook wel een keer fijn :')

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:44

M’n zusje is in Londen.. twijfel of ze elements palette voor me mee moet nemen of niet haha

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 02:04

Vandaag mijn snowboard verkocht. Hij lag te verstoffen op zolder (1x gebruikt) die kerel bood 25e. Ja graag kom maar halen, lag ontzettend in de weg. Gisteren verkocht, vandaag is hij het komen halen alleen hij had 30e bij zich en ik hè geen wisselgeld in huis. Nog 4 euro aan muntjes uit de spaarpot kunnen vissen...zegt de kerel, ach is wel goed zo... ;)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 08:10

_O-
Precyll schreef:
Vandaag mijn snowboard verkocht. Hij lag te verstoffen op zolder (1x gebruikt) die kerel bood 25e. Ja graag kom maar halen, lag ontzettend in de weg. Gisteren verkocht, vandaag is hij het komen halen alleen hij had 30e bij zich en ik hè geen wisselgeld in huis. Nog 4 euro aan muntjes uit de spaarpot kunnen vissen...zegt de kerel, ach is wel goed zo... ;)

Dat was zijn eigen risico. Dat is wel handig om gepast te hebben. Hij had tenminste teveel.. je hebt ook die met twintig aan komen zetten. Weiger je dat dan komt soms opeens een briefje van vijf aanzetten. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 10:28

Ik geef altijd aan dat ze gepast mee moeten nemen :j

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:25

Wat een rare mensen heb je toch!

Jegh nu een kwartje zitter eerste klas, eerst wou ze 8 artikelen van mij overnemen voor de prijs van 5.

Daarmee ging ik niet akkoord.

Stuurt ze bericht dat ze dan wel 4 over wil nemen. Prima,ok dit is de prijs.

Of ik het even naar haar wil brengen?!

Pardon?

Ik heb wel familie in de buurt bij haar en dan hoeft zij maar 9 km te rijden om het op te halen.

Voorstel gedaan.

Bericht terug..... Dat was te ver want het was aan de andere kant van het dorp.... Omg 800 meter te ver... Serieus?!

Zucht. Sommige mensen.

Koop is nog niet rond of geannuleerd maar man man man wat een gedoe voor een paar euro en een paar meter.

En ja nu ben ik zo koppig dat ik ook echt zoiets heb van kom het maar halen want voor jou ga ik geen moeite meer doen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 22:29

Ik heb deze week 2x fijn gehandeld, beide tevreden.

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 01:14

DeBuurvrouw schreef:

Jegh nu een kwartje zitter eerste klas, eerst wou ze 8 artikelen van mij overnemen voor de prijs van 5.

Pardon?

Ik heb wel familie in de buurt bij haar en dan hoeft zij maar 9 km te rijden om het op te halen.

Voorstel gedaan.

Bericht terug..... Dat was te ver want het was aan de andere kant van het dorp.... Omg 800 meter te ver... Serieus?!

Zucht. Sommige mensen.

Koop is nog niet rond of geannuleerd maar man man man wat een gedoe voor een paar euro en een paar meter.

En ja nu ben ik zo koppig dat ik ook echt zoiets heb van kom het maar halen want voor jou ga ik geen moeite meer doen.

Groot gelijk...Ik breng ook niks. Jij wil het kopen, dan kom je het ook maar halen.

Ik verkoop mijn oude schoolboeken. Zijn er 14 en nieuw kosten ze zo rond de 60euro per stuk. 1 boek heb ik met een gele marker ingezeten maar ook aangegeven in de advertentie. Krijg ik een bod van 10 euro...zucht...gezegd dat ik wel rond de 50euro ervoor wil hebben

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 09:33

Precyll schreef:
DeBuurvrouw schreef:

Pardon?

Voorstel gedaan.

Zucht. Sommige mensen.

Groot gelijk...Ik breng ook niks. Jij wil het kopen, dan kom je het ook maar halen.

Ik verkoop mijn oude schoolboeken. Zijn er 14 en nieuw kosten ze zo rond de 60euro per stuk. 1 boek heb ik met een gele marker ingezeten maar ook aangegeven in de advertentie. Krijg ik een bod van 10 euro...zucht...gezegd dat ik wel rond de 50euro ervoor wil hebben

Dat is best reëel. Als ze 60 per stuk zijn nieuw. Zou ik dat ook vragen rond de vijftig.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 09:35

Schoolboeken verkopen gewoon slecht, heb heel lang mijn boeken op mp gehad en heb er 2 goedkoop verkocht. Echt ver onder de aankoop prijs. De rest uiteindelijk weggegeven aan een kennis

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:03

14 boeken samen voor 50 euro? Of voor 1 boek 50 euro?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:38

1 boek voor 50 euro?
En met marker ingeschreven ?
Voor dat minimale verschil zou ik nieuw kopen

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:07

vind het verschil dan ook te weinig vergeleken met nieuw. maar schoolboeken verkopen inderdaad moeilijk.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:11

geloof dat ze bedoeld alle boeken