Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:11

mirthheee schreef:
Oew, een kleding topic! Ik ben sinds kort helemaal verliefd geworden op de bohemian/hipster kleding, alleen geen idee waar je dat kan shoppen -O-

Ligt aan je budget. Urban Outfitters heeft een hele hoop maar is wel aan de prijs, Asos kan je veel vinden en H&M gaat ook steeds meer die kant op. Heb je misschien wat voorbeeldjes? Ik kleed me wel redelijk 'hipster' denk ik, dus kan wel wat tips geven als je wil.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:19

Emmaa_ schreef:
mirthheee schreef:
Oew, een kleding topic! Ik ben sinds kort helemaal verliefd geworden op de bohemian/hipster kleding, alleen geen idee waar je dat kan shoppen -O-

Ligt aan je budget. Urban Outfitters heeft een hele hoop maar is wel aan de prijs, Asos kan je veel vinden en H&M gaat ook steeds meer die kant op. Heb je misschien wat voorbeeldjes? Ik kleed me wel redelijk 'hipster' denk ik, dus kan wel wat tips geven als je wil.

Het liefst zo goedkoop mogelijk :') Ik heb zo even geen voorbeelden, maar alle tips zijn welkom! misschien heb je zelfs wat leukers waar ik nog niet naar had gekeken. *\o/*

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:53

Dan kan ik je sowieso Asos aanraden, dat is een soort verzamelplaats voor alle kleding die er bestaat. Ik draag zelf veel mom jeans met Docs eronder en dan wissel ik wat qua tops/blousjes/truien/whatever. Een andere favoriet van mij is dit broekpak:
Afbeelding

En ik heb een zilveren tule rokje dat ik nu veel draag. Maar het is zo interpretabel.. Iedereen ziet zo'n stijl weer op z'n eigen manier :))

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:57

Emmaa_ schreef:
Dan kan ik je sowieso Asos aanraden, dat is een soort verzamelplaats voor alle kleding die er bestaat. Ik draag zelf veel mom jeans met Docs eronder en dan wissel ik wat qua tops/blousjes/truien/whatever. Een andere favoriet van mij is dit broekpak:
[ Afbeelding ]

En ik heb een zilveren tule rokje dat ik nu veel draag. Maar het is zo interpretabel.. Iedereen ziet zo'n stijl weer op z'n eigen manier :))

Leuk! Ik zou ook wel graag een broekpak willen, maar ben bang dat ik eruit zie als een kind dan.. (kwestie van proberen :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:59

Denk dat dat echt wel meevalt hoor! Het is vaak even wennen bij jezelf, maar ik heb er alleen nog maar positieve reacties op gekregen. Je kan altijd beginnen met een tuinbroek van de Primark oid, die hebben ze hangen voor 20 euro en dan is het ook nog wel de moeite waard om het uit te proberen. Als je erachter komt dat je het toch wel erg leuk vindt dan kan je altijd nog kijken naar duurdere/mooiere/speciale alternatieven.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:02

Emmaa_ schreef:
Denk dat dat echt wel meevalt hoor! Het is vaak even wennen bij jezelf, maar ik heb er alleen nog maar positieve reacties op gekregen. Je kan altijd beginnen met een tuinbroek van de Primark oid, die hebben ze hangen voor 20 euro en dan is het ook nog wel de moeite waard om het uit te proberen. Als je erachter komt dat je het toch wel erg leuk vindt dan kan je altijd nog kijken naar duurdere/mooiere/speciale alternatieven.

Dankje! Binnekort maar eens de primark in :o Ben nog heel erg opzoek naar wat ik leuk vind. Durfde jaren niets aparts te dragen oid. Vorigjaar beetje metal/punk gegaan, even mn comfortzone uit. Maar daar ben ik nu weer vanaf :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:03

Juist dan zou ik winkels als Primark echt aanraden. Ze hebben veel super basic dingen, maar vaak ook leuke shirtjes/broeken voor een klein prijsje. Dan is het ook niet zo erg als het achterin de kast terecht komt omdat het toch niet echt je ding was :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:41

Dames, geen idee of het hier mag maar via mijn vriend zo een leuk project tegen gekomen!
Namelijk deze schatjes! <3
Afbeelding

Het is een merk wat nu via Kickstarter aan het opstarten is. Gypsy style en de schoen kan ik alle mogelijke combinaties gecombineerd worden. Enkel het enkellaarsje en daarmee kan je met verschillende accesoires en riempjes en opzetstukjes je eigen creatie maken.

Nog even doorsparen maar sowieso dat er zo een paar in mijn persoonlijke collectie komt :')

Vond gewoon dat ik ze moest delen :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:54

_mexx_lady_ schreef:
Dames, geen idee of het hier mag maar via mijn vriend zo een leuk project tegen gekomen!
Namelijk deze schatjes! <3
[ [url=m/dwOaCI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is een merk wat nu via Kickstarter aan het opstarten is. Gypsy style en de schoen kan ik alle mogelijke combinaties gecombineerd worden. Enkel het enkellaarsje en daarmee kan je met verschillende accesoires en riempjes en opzetstukjes je eigen creatie maken.

Nog even doorsparen maar sowieso dat er zo een paar in mijn persoonlijke collectie komt :')

Vond gewoon dat ik ze moest delen :D

Deel de link eens D: ik wil die kickstarter wel zien haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:00

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:47

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:35

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:01

Bohemian marketplace op fb :)

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 21:19

Weet iemand waar ik een leuke en betaalbare (van onder de 100 euro) galajurk kan vinden. Ik heb al op bonprix gekeken maar daar vind ik maar 1 jurk die een beetje aan mijn eisen voldoet en lang genoeg is.

Ik hou niet van een hele simpele jurk, beetje glitters en een mooie hals lijkt me wel leuk.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 21:22

sauffi schreef:
Weet iemand waar ik een leuke en betaalbare (van onder de 100 euro) galajurk kan vinden. Ik heb al op bonprix gekeken maar daar vind ik maar 1 jurk die een beetje aan mijn eisen voldoet en lang genoeg is.

Ik hou niet van een hele simpele jurk, beetje glitters en een mooie hals lijkt me wel leuk.

pabo misschien?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 21:29

Afbeelding
Ik heb deze jurk voor 10 euro gekocht is van eva& lola

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:03

sauffi schreef:

ASOS al bekeken? :)

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:27

LinsxDot schreef:
[ [url=m/MnaSlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze jurk voor 10 euro gekocht is van eva& lola

Heb je de site? Of is het een winkel?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 14:01

Ik durf dat echt niet te zeggen.
Heb hem bij lara mode gekocht. Wat voor maat heb je?

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:13

LinsxDot schreef:
Ik durf dat echt niet te zeggen.
Heb hem bij lara mode gekocht. Wat voor maat heb je?

Ik heb maatje S en ben 175 lang

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 17:52

Afbeelding

Weet iemand waar deze nog te vinden is? Mag tweedehands.. :)

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 11:39

Is er toevallig iemand die weet waar ik een paint tee kan vinden? The Sting heeft mijn maat helaas niet meer.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 12:24

Kiwi_ schreef:
Is er toevallig iemand die weet waar ik een paint tee kan vinden? The Sting heeft mijn maat helaas niet meer.

De wat? :=

Nooit van gehoord. Gewoon een shirt?

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 18:45

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat een paint tee is...

In mei heb ik een bruiloft, waarbij de dress code is ; casual chic.

Nu ben ik dus op zoek naar een jurk... en ik vroeg mij af of dit bijv wat is?? Of zit ik er finaal naast??

Link voor meer foto's
https://www.zalando.nl/culture-tinka-ko ... 5-g11.html

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 19:30

Ik vind casual chic altijd zo'n verschrikkelijke dresscode.. Op zich snap ik de insteek wel (geen galajurken maar ook geen spijkerbroeken) maar het kan op zo veel manieren geinterpreteerd worden.. In principe betekent het namelijk wel dat jurken tot de knie moeten zijn etc, maar het is super afhankelijk van hoe de bruid/bruidegom het graag wilt hebben. Ikzelf vind zwart op een bruiloft eigenlijk een grote no, ook al is het alleen de rok zoals in dit geval. Weet niet hoe goed je het toekomstige echtpaar kent maar misschien even vragen wat ze er precies mee bedoelen en of ze zoiets goed zouden vinden?