Het was hier echt heerlijk. Leek bijna lente. Volop zon. Was vanmorgen eerstbedoeld glad
tine10
Geplaatst: 03-02-15 20:05
Toch bijzonder hoe een plasje water soms heel mooi kan opvriezen.
Pandora2
Geplaatst: 03-02-15 20:24
Mooi Tine ! Ik vind het dan altijd zo leuk om daar 's morgens door te baggeren zodat het ijs lekker kraakt Hier heel de dag windstil, redelijk zonnig, niet te koud en een ideale bak...een mens is het haast niet meer gewoon
tine10
Geplaatst: 03-02-15 20:26
Haha, Pandora, daar was ik ook mee bezig. Maar bedacht me ineens dat het eigenlijk wel heel mooi en wonderlijk is, dus eerst even een foto gemaakt.
gohya
Geplaatst: 03-02-15 20:32
Essxan schreef:
Het was hier echt heerlijk. Leek bijna lente. Volop zon. Was vanmorgen eerstbedoeld glad
Hier precies hetzelfde vandaag, heerlijk in het zonnetje. Gave foto tine!
Ik ben vanmiddag naar stal gefietst. Het was zulk lekker weer!! Mooi zonnetje, tegen vorst aan. Echt heerlijk!
Tijdens het fietsen had ik het niet koud, maar daarna dus wel! Helaas hadden ze al gepekeld en mijn hond kon bijna niet meer lopen van de pijn aan haar poten... Dus hond en ik onder de douche! Nu gaat het weer goed met haar poten gelukkig en ik ben weer warm.
T is alweer lekker glad. Kijken of ik zo m'n straat uitkom om naar stal te glibberen.. komt volgens de buienradar rond kwart over 9 alweer een winterse bui aan. Dus wordt weer een verassing wat daar uit valt. Het vriest iig nog wel.