Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:nou maandag iets besteld via een webwinkel, staat er voor 14.00 uur besteld de volgende dag geleverd.
mmmmm.....ook vandaag reed het witte busje met pakketjes mijn huisje voor bij....
Ik heb ze gebeld....nemen niet op, dus nu gemaild.
Het is niet erg dat het wat langer duurt, maar adverteer er dan ook niet mee.
Starbreeze schreef:Mag ik weten wat je wilde hebben en op welke site het staat? Ben benieuwd, verder vind ik dat de klant koning is. Als zij het onduidelijk op hun site hebben staan is dat niet handig. Maar ook als een klant een vergissing maakt kun je daar nog normaal op reageren.
Volgens mij is het zo dat bij retourneren je ook de verzendkosten terug moet krijgen. Dat is bij de wet geregeld.
F_inley schreef:Over bitten gesproken.....Krijg net een mail of het bit 13,5 cm voor een pony of paard isdan heb je ook, niet bijster veel verstand er van volgens mij.....
Starbreeze schreef:Mag ik weten wat je wilde hebben en op welke site het staat? Ben benieuwd, verder vind ik dat de klant koning is. Als zij het onduidelijk op hun site hebben staan is dat niet handig. Maar ook als een klant een vergissing maakt kun je daar nog normaal op reageren.
Volgens mij is het zo dat bij retourneren je ook de verzendkosten terug moet krijgen. Dat is bij de wet geregeld.
Daantjuh88 schreef:Ik las altijd met verbazing een beetje mee hier. Maar nu kook ik zelf een beetje. Heb mijn zadel te koop staan. Netjes onderhouden, stoten zijn als nieuw, geen beschadigingen etc. Vraag er 450,- voor en dat staat er ook bij. Krijg ik net een bod van € 150,-.... ik vind het gewoon schofterig! Denk dat ik het bod maar direct verwijder.
bridgetF schreef:Daantjuh88 schreef:Ik las altijd met verbazing een beetje mee hier. Maar nu kook ik zelf een beetje. Heb mijn zadel te koop staan. Netjes onderhouden, stoten zijn als nieuw, geen beschadigingen etc. Vraag er 450,- voor en dat staat er ook bij. Krijg ik net een bod van € 150,-.... ik vind het gewoon schofterig! Denk dat ik het bod maar direct verwijder.
Je kunt ook mailen....ik neem aan dat je bod is voor één stijgbeugel, wil je de stijgbeugel verzonden hebben of komt u het ophalen.
Ik heb eventueel het complete zadel te koop voor € 450,-, past erg mooi bij deze éne stijgbeugel.
Vientje schreef:Dat is wel een schandalig laag bod zeg, heb je zadel even bekeken maar een VP van 450 is echt niet gek. Voor uiteindelijke verkoop zul je ws wel ietsje moeten zakken, maar 300 euro onderhandelingsruimte is echt debiel![]()
Hier een goede MP ervaring (tot nu toe), mijn Myler is verkocht voor mijn vaste prijsEigenlijk wilde de geïnteresseerde het nog incl. verzendkosten ipv excl., maar in dit geval doe ik dat niet (vandaar ook vaste prijs). Prijs was al schappelijk genoeg voor een nagelnieuwe Myler
Mooi vlot gegevens uitgewisseld, hoop dat ie vandaag nog op de post kan.