Mooie lakjes weer

Bij mij vandaag Winterfoto's in het bos
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
happypaardje schreef:(Een dingetje trouwens, je zegt dat fluctuated engels is voor schommelen, maar eigenlijk is het dan schommelenD, misschien slim om dat even te veranderen)
Mizora schreef:@Flux: lijkt me een leuke blog. Ik vind wel het lettertype wat aan de grote kant. Daardoor leest het (voor mij) minder makkelijk weg. Zeker omdat het dan ook geen zwarte tekst is en paginabreed ongeveer staat. Daar zou je nog even over kunnen nadenken.
Yasmine schreef:Ik vind het lettertype alleen wat aan de grote kant, je layout is nogal vol op deze manier. Maar ik ga zeker blijven lezen!
happypaardje schreef:
Flux schreef:Ik heb ook weer een blogpost, dit keer over mijn favoriete boekjes van het moment! --> Fluctuated <--
HippoLogic schreef:happypaardje schreef:
Lekker, dat heb ik net op kookles geleerd: een crumble.
Ik vond het alleen zo gek dat je je crumble op de vloer (ik dacht dat het plavuizen waren) gelegd had om te fotograferen...![]()
Pas toen ik beter keek zag ik dat het de vierkante schaal was, die precies recht van boven was gefotografeerd. Oeps, mijn fout.
HippoLogic schreef:Yasmine schreef:Ik vind het lettertype alleen wat aan de grote kant, je layout is nogal vol op deze manier. Maar ik ga zeker blijven lezen!
Met Ctrl- of Ctrl + kun je zelf de letters eventueel verkleinen of vergroten.
Ik werk ook in wordpress gratis versie en mijn lettertype is niet zo groot. Ik heb ook voor een smalle layout gekozen zodat hij ook netjes op telefoons ed te lezen is en de layout niet te veel veranderd.
Vanmorgen dus een nieuwe blog. Deze keer hoe je van een gewone clicker (voor clicker training) een gouden clicker maakt. https://hippologic.wordpress.com/2015/0 ... n-clicker/