Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:Alle bonte zijn toch koeien?
Kirsha schreef:kiki1976 schreef:Degene die mijn laarzen had gekocht en zei dat ze het overgemaakt, maar het helemaal niet had overgemaakt reageerde na een paar dagen weer. Ze had geen tijd gehad en ging het direct doen.
Dat vind ik dus zó dom. Eerst zeggen dat je het hebt overgemaakt en dan toch opeens niet. Zeg dan gewoon dat je het gáát doen
chimello schreef:Oh zucht, denk je eindelijk serieus interesse te hebben in een van je paarden blijkt het weer zo'n scam te zijn met cheques.
Dit is zelfs al de tweede keer dat zo'n scammer ons over een paard benaderd hebben.
Wat ik me alleen af vraag is wat ze eigenlijk van je kunnen stelen als ze alleen je naam en adres hebben?
chimello schreef:Ah vandaar dus. Dat vroeg ik me dus af.
De vorige scammer wilde onze gegevens hebben om onze identiteit ofzo te stelen.
Wel zelfde soort manier van praten.
Ik zou ze echt zelf eens goed voor willen liegen.
Vals adres opgeven, laat ze maar eens een 'paard gaan ophalen' ergens in de middel of nowhere in Nederland
Celiien schreef:*Komt even binnenvallen*
Weten jullie toevallig of (grote maten) bikini's /bh's goed verkopen? wil ze eigenlijk wel op marktplaats gooien, gezien ik ze niet meer draag straks en de bh's 80,- per stuk waren en de bikini's ook zoiets.. en ze zijn van afgelopen juli, en bikini weer is het ook niet echt geweestbh's zien er ook nog goed uit!
Romy1234 schreef:Ik heb ook een niet leuke ervaring en hoop op jullie advies.
Ik heb een deken gekocht via marktplaats, zou na inspraken met inpegneringsspray weer helemaal waterdicht zijn, deken binnen gekregen, in gesprayd maar deken is gewoon niet 100% waterdicht.
Mail gestuurd naar de verkoper dat dit niet is wat we afgesproken hebben, krijg ik de optie om de deken terug te sturen en zou zij het geld terug storten, klinkt goed maar...
Ik moet eerst de deken opsturen en krijg daarna pas mijn geld terug, ik vertrouw het niet want wie zegt dat ik mijn geld terug krijg?
Ik kan de deken natuurlijk ook zelf weer op marktplaats zetten maar dan is maar de vraag of ik hem verkocht krijg voor de prijs die ik ervoor betaald heb, wat zouden jullie doen?