gister bij hvnl, oudere man genaamd sjraar.(baby word geboren: sja...raar. bingo, we hebben een naam) er kwam nog een aparte naam voorbij maar is me helaas ontschoten.
Sjraar is een Limburgse afkorting/bijnaam van vroeger die opeens een echte naam werd haha. Komt van Gerard (op zn Frans Gérard). Zo heb je hier op bijna alle bijbelse namen wel 3625 afkortingen :p
Om even bij Gerardus te blijven: Gerard Grad(je) Graad Ard Sjraar Gérard Geer Ger en ga zo.maar door
Hier weer een juweeltje die op facebook voorbij kwam; de felicitaties voor zoontje Achilles die 1 jaar oud werd..
Whyyyyyyyy noem je je nederlandse kind zo? Heb je straks een schattig 5 jarige mannetje; ACHILLES thuiskomen!!!!!! Uiteraard waren het getatoeëerde en gouden ketting dragende ouders, dus het past natuurlijk wel perfect
Zag laatst ook een Achilles voorbijkomen, zou mijn naam niet zijn voor een kind, wel voor een paard of ander huisdier, hou wel van mythologische / griekse en romeinse namen bij dieren.
Anoniem
Geplaatst: 09-05-15 21:20
Beautyfull hope zag ik op tv
vuurneon
Geplaatst: 09-05-15 21:28
Lowara, ja echt. Nou had 1 gezin een thema doorgevoerd; Achilles en dochter Antigone. Dat vond ik minder Wel echt kinderen van stand, klonk heel wat als hun naam zeiden
_Karlijn
Geplaatst: 09-05-15 21:54
Rebecca schreef:
Ook echt met deze schrijfwijze? *huilt*
purny
Geplaatst: 09-05-15 21:54
Rebecca schreef:
De dochter van raffaela Paton. Oude winnares van Idols
vuurneon
Geplaatst: 09-05-15 21:57