Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik heb nu Windows 11. En ik vraag me af waarom er bepaalde keuzes gemaakt zijn. Zoals de taakbalk in het midden uitlijnen.

Telpeva schreef:_San87_ schreef:Ik heb nu Windows 11. En ik vraag me af waarom er bepaalde keuzes gemaakt zijn. Zoals de taakbalk in het midden uitlijnen.
Die kan je in de setting ook weer links uitlijnen.
Ik erger mij aan het startmenu, het belachelijke formaat er van terwijl het bij mij leeg is en ik dat menu alleen gebruik om de pc mee uit te zetten. Zij zien het geloof ik als een mooie manier om hun software en bloatware te adverteren.
Kookaburra schreef:paddington schreef:Mijn zoon moest vandaag afrijden om 09.30 maar helaas is de examinator ziek.
Ooh, wat balen voor hem
Hopenlijk kunnen ze snel wat nieuws plannen.
pjer schreef:onze vaatwasser heeft de geest gegeven lijkt het. Ik zit eens te kijken naar wat nieuwe nu zoals kosten en ben nu al zo ge-ergerd dat ik nog wel een weekje met de hand de vaat doe. pfff
vaatwassers met app (waarom in hemelsnaam want ik kan via de app toch niet de vaat erin uploaden, of is daar tegenwoordig ook compatible servies voor?)
En vrijwel alle vaatwassers met de intens gehate bestekla ipv het mandje. NOPE
en dan ben ik ook bang dat ze tegenwoordig allemaal onaangekondigd hun deur open knallen halverwege de droogcyclus zodat je er lekker tegenaan kunt lopen omdat het zo'n fijne logische plek is voor een openstaande deur met handvat op k.. hoogte.
Ben er nu al helemaal klaar mee.