Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daantjuhhh schreef:Mo_86 schreef:Auto moest voor de APK en dit gaat 2200 euro kosten… De auto is het wel waard maar jemig dit doet zeer!
Jeetje. Dat is wel absurd veel hoor.
Ben je bij een dealer geweest?
Of gewoon een lokale garage?
Ineke2 schreef:Ik haat motoren, helemaal als die voor 6 uur in de ochtend lawaaierig starten en wegrijden. Het maakt echt heel veel meer lawaai dan een auto die start en normaal wegrijd.
Mo_86 schreef:Auto moest voor de APK en dit gaat 2200 euro kosten… De auto is het wel waard maar jemig dit doet zeer!
Mo_86 schreef:Dit is inclusief een grote beurt, de apk kosten zelf, het vervangen van een slot (blijkt een afkeurpunt) en de klapper van het jaar is het vervangen van het roetfilter. Het is een diesel en sinds dit jaar is de maximale toegestane uitstoot door de overheid heeeeeeel ver naar beneden bijgesteld waardoor wij nu fors over die grens heen gaan. En het is bij een dealer dus tja. En we kiezen er zelf voor om een diesel te rijden dus we moeten even slikken, het laten uitvoeren en weer door.
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Voor 2200 euro laat ik mijn auto niet maken hoor, dan gaat hij weg. Dat zijn toch geen bedragen meer.
Ligt toch aan de auto, imo.
iirrssjjee schreef:Ik weet niet wat ik op het condoleance kaartje moet schrijven... Gaat om een gezin waarbij het kindje veel te vroeg is geboren en overleden.... Op het kaartje zelf staat al; dit verlies is niet in woorden uit te drukken. Binnenzijde; heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Alleen onze namen vind ik zo onpersoonlijk, maar eigenlijk zegt de tekst op de kaart ook al meer dan genoeg....