Ga wel vragen om coulance, maar hard hoofd in. Is mijn eigen schuld natuurlijk. Erger me dus aan mezelf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Kom er vandaag achter dat ik al drie weken op mijn oude nummerplaat parkeer. Dat gaat aantikken, meerdere dagen per week in de hoofdstad. Heb een nieuwe (tweedehandse) auto en helemaal vergeten dat in de app aan te passen.
Ga wel vragen om coulance, maar hard hoofd in. Is mijn eigen schuld natuurlijk. Erger me dus aan mezelf.
Merlen schreef:Apple laptop verplicht om mee te werken op de hogeschool waar mijn jongste dochter net ingeschreven is.
Ik heb 2 jaar geleden al een nieuwe moeten kopen voor school.Geen Apple trouwens.
Flying_Angel schreef:Aan m’n nieuwe fiets.
Ik heb twee keer proefritten gemaakt.
Op donderdag 17 augustus een fiets uitgezocht met kinderzitje. Deze heb ik via een betaallink betaald. Hij zou geleverd worden op maandag 4 september. Toen werd ik op 28 augustus gebeld dat de fiets niet meer door de keuring kwam vanwege een buis op de bagagedrager die niet geschikt zou zijn voor een kinderzitje. Ze hebben mij toen twee alternatieven aangeboden die duurder waren dan de huidige fiets. We zouden dan allebei de helft bijleggen. Ik heb beide fietsen geprobeerd en gekozen voor een bepaald model. Toen ik weer belde om door te geven dat ik voor het alternatief gekozen had, vertelde me ze dat de oorspronkelijke fiets toch wel weer door de keuring kwam. Ik had aangegeven dat ik toch het alternatief wilde, dus zij zou die voor mij veranderen en de leverdag van 4 september zou blijven staan. Nu belde ze mij net op dat die fiets ineens niet meer leverbaar is, ondertussen toch uitverkocht. Dus als ik maandag een fiets wil dat ze alsnog die oorspronkelijke wil leveren en anders kon ik het alternatief ontvangen ergens in de maand november. Ik heb toen aangegeven dat ik de boel wil annuleren, omdat ik er wel klaar mee ben. Toen gaf ze aan dat het dan geen leuk gesprek werd omdat ik dan eigenlijk een boete van 50% moet betalen, maar dat ze dit kan verlagen naar 10% boete.
M_D_H schreef:Merlen schreef:Effectief verplicht Macbook pro voor de opleiding grafisch ontwerp.
Minimum 1485€ via school voor de 13,3 inch.
We zijn nog langs mediamarkt gegaan om te vergelijken.Een groter beeldscherm zou beter zijn maar die prijzen beginnen vanaf 2200€ voor de 14 inch.
Via school is het goedkoopste met daar de jaarlijkse verzekering bij van 32€.
Bij Coolblue is hij momenteel in actie voor 1319€ maar met 4 jaar verzekering is die nog duurder dan via school.
Maar voor die opleiding snap ik het dan weer wel.
Weet je zeker dat de verzekering via coolblue de beste/goedkoopste is?
Je kan ook een kostbaarhedenverzekering aanvragen via je eigen verzekeraar, wellicht dat dat nog scheelt in de prijs?