Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Hier lijkt na een tijde swipen toch leuke man uit te rollen. Kwam niet veel serieus tegen maar deze man toch wel.
Zijn nu aan het appen en bellen. Hij is een fijne vlotte prater, toekomst beeld denken wij het zelfde over, vakantie's en zelfs muziek smaak matchthet is lang geleden dat een man zo oprecht en lief over komt. Dat is wel even wennen...
Heb hem nog niet ontmoet maar dat komt wel.
Hoe reageerde jullie omgeving op het feit dat je iemand online leert kennen?
Mijn vader is hierin wereld vreemd en vind dat het 'gewoon' via een kroeg ook kan maar ik haat op stap gaan
Ghostattack schreef:Ik had gehoopt dat ik hier ook weer een positieve update kon plaatsen. Maar mijn date heeft me afgelopen vrijdag keihard gedumpt na bijna 3 maanden heel serieus en intensief daten. Het ging echt zo goed, we klikten op alle vlakken, zaten met heel veel dingen op dezelfde lijn en spraken ook naar elkaar uit hoe fijn het voelde. Hij had dingen voor me gekocht voor bij hem thuis, ik sliep daar 1x per week, we deden van alles samen. Laatste date opperde ie nog om een keer te gaan zwemmen..
En dan zegt ie vrijdag, als ik net 5 sec op de bank zit, ineens "we kunnen beter verder als vrienden want ik ben niet verliefd".
Ik voel me zooooo gebruikt. Alsof ie die 2-3 maanden alles gefaket heeft, want letterlijk alles in zijn doen en laten leek op verliefdheid. Het was écht serieus. Maar wèèr word ik keihard teleurgesteld. Ik ben er echt zo klaar mee, mn vertrouwen is volledig weg.. Ben er echt kapot van. Ookal was het maar 2-3 maanden..
Ghostattack schreef:Ik weet ook gewoon zeker dat het er echt was, nooit een seconde aan getwijfeld..Het leek wel alsof hij ineens bang werd. Hij zei wel heel erg te strugglen met z'n gedachtes
Klinkt misschien cliché, maar dit was echt iemand waar ik iets serieus mee zag. Nog nooit zo'n goede klik en overeenkomsten gehad met iemand..
Ghostattack schreef:Hij wil graag vrienden blijven omdat we zo'n goede klik hebben
Ik heb voor nu het contact even afgelaten want dat trek ik gewoon even niet. Heb wel een hele brief geschreven, al mn gevoelens en gedachtes op papier gezet. Lekker ouderwets met pen en papier. Twijfel nog of ik die naar hem ga sturen..