Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 10:21

Wat heerlijk Dakota en Chickyy <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 13:13

Wat een leuke verhalen!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 18:55

Wat een leuke berichten!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:26

Wat fijn Dakota en Chicky <3

Hier volgende week alweer een halfjaar met mijn tinderman haha.
Hij had mijn ouders al ontmoet en gister met mijn ouders, broer, zus en aanhang wezen uiteten. Was super gezellig en gaan ook samen kerst vieren <3

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 05:35

Hier lijkt na een tijde swipen toch leuke man uit te rollen. Kwam niet veel serieus tegen maar deze man toch wel.
Zijn nu aan het appen en bellen. Hij is een fijne vlotte prater, toekomst beeld denken wij het zelfde over, vakantie's en zelfs muziek smaak matcht :o het is lang geleden dat een man zo oprecht en lief over komt. Dat is wel even wennen...

Heb hem nog niet ontmoet maar dat komt wel.
Hoe reageerde jullie omgeving op het feit dat je iemand online leert kennen?
Mijn vader is hierin wereld vreemd en vind dat het 'gewoon' via een kroeg ook kan maar ik haat op stap gaan _O-

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:39

Dat klinkt echt heel leuk Yenni!

Hoe de omgeving reageert? Verrast en positief: ik heb mijn vriend niet via Tinder maar via een swingersdiscord leren kennen. Eerste ontmoeting was dus een swingersclub en dat was niet omdat we op zoek waren naar een relatie ;) Maar het klikte zo leuk, dat we 2 weken later weer afspraken in de club en de week daarop een weekend bij hem thuis (wat dus uiteindelijk 10 dagen werd :') )

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:11

Yenni wat leuk. Hopelijk pakt het in het echie ook zo uit.
Marocje zijn jullie dan weer bij elkaar? Ik dacht dat jullie uit elkaar waren?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:43

Wat leuk Yenni, het is zo fijn om iemand te vinden met wie je veel overeenkomsten hebt.
Ik heb mijn vriend dus via Tinder ontmoeten er is niemand in mijn omgeving die dat raar vind. Het gaat zo goed tussen ons <3 . Wij zien echt een toekomst samen. In de kerstvakantie gaan we voor het eerst een paar dagen weg samen. Zoveel zin in!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:49

Dat klinkt goed Dakota.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:37

Huh? Hoe kom je daar nou bij Pien? Het is nog steeds heel bijzonder juist, want we zijn nog steeds monogaam terwijl ik juist zo stellig was voor hem nooit meer een relatie te willen en zéker niet monogaam, haha.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:54

Dan heb ik je verward met iemand anders want ik vond het toen zo jammer dat je dat schreef. Dus ben blij met je bericht dat het nog steeds speciaal is en grappig dat jullie monogaam zijn Dan zie je hoe het kan lopen in het leven.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:57

Yenni schreef:
Hier lijkt na een tijde swipen toch leuke man uit te rollen. Kwam niet veel serieus tegen maar deze man toch wel.
Zijn nu aan het appen en bellen. Hij is een fijne vlotte prater, toekomst beeld denken wij het zelfde over, vakantie's en zelfs muziek smaak matcht :o het is lang geleden dat een man zo oprecht en lief over komt. Dat is wel even wennen...

Heb hem nog niet ontmoet maar dat komt wel.
Hoe reageerde jullie omgeving op het feit dat je iemand online leert kennen?
Mijn vader is hierin wereld vreemd en vind dat het 'gewoon' via een kroeg ook kan maar ik haat op stap gaan _O-

Mijn oma van 92 moppert juist dat je in de kroeg alleen maar foute mannen tegenkomt :D een via een site beter is. Al voegt ze daar wel graag aan toe christelijke datingsite.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 14:09

Ik had gehoopt dat ik hier ook weer een positieve update kon plaatsen. Maar mijn date heeft me afgelopen vrijdag keihard gedumpt na bijna 3 maanden heel serieus en intensief daten. Het ging echt zo goed, we klikten op alle vlakken, zaten met heel veel dingen op dezelfde lijn en spraken ook naar elkaar uit hoe fijn het voelde. Hij had dingen voor me gekocht voor bij hem thuis, ik sliep daar 1x per week, we deden van alles samen. Laatste date opperde ie nog om een keer te gaan zwemmen..

En dan zegt ie vrijdag, als ik net 5 sec op de bank zit, ineens "we kunnen beter verder als vrienden want ik ben niet verliefd".

Ik voel me zooooo gebruikt. Alsof ie die 2-3 maanden alles gefaket heeft, want letterlijk alles in zijn doen en laten leek op verliefdheid. Het was écht serieus. Maar wèèr word ik keihard teleurgesteld. Ik ben er echt zo klaar mee, mn vertrouwen is volledig weg.. Ben er echt kapot van. Ookal was het maar 2-3 maanden.. ;(

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 15:24

Ach wat is dit verdrietig. Meid toch....

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 16:00

Ghostattack schreef:
Ik had gehoopt dat ik hier ook weer een positieve update kon plaatsen. Maar mijn date heeft me afgelopen vrijdag keihard gedumpt na bijna 3 maanden heel serieus en intensief daten. Het ging echt zo goed, we klikten op alle vlakken, zaten met heel veel dingen op dezelfde lijn en spraken ook naar elkaar uit hoe fijn het voelde. Hij had dingen voor me gekocht voor bij hem thuis, ik sliep daar 1x per week, we deden van alles samen. Laatste date opperde ie nog om een keer te gaan zwemmen..

En dan zegt ie vrijdag, als ik net 5 sec op de bank zit, ineens "we kunnen beter verder als vrienden want ik ben niet verliefd".

Ik voel me zooooo gebruikt. Alsof ie die 2-3 maanden alles gefaket heeft, want letterlijk alles in zijn doen en laten leek op verliefdheid. Het was écht serieus. Maar wèèr word ik keihard teleurgesteld. Ik ben er echt zo klaar mee, mn vertrouwen is volledig weg.. Ben er echt kapot van. Ookal was het maar 2-3 maanden.. ;(

Maakt niet uit of het 2 a 3 maanden is. Als het gevoel voor jou intens is, doet het met zoveel pijn als iets wat langer duurt. Super poedersuiker gewoon en helemaal zo voor de feestdagen. Het doet zo n zeer altijd he een gebroken hart . Daarin begin ik er ook gewoon niet meer aan. Heel veel sterkte

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:00

Oh wat naar, vooral omdat hij je zo het gevoel heeft gegeven op dezelfde golflengte te zitten ;(. Zorg maar goed voor jezelf :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:14

Wat sneu. Veel sterkte gewenst. Wat naar dat je je zo gebruikt voelt.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:30

Wat balen @ghostattack. Vooral omdat je gevoel echt wat anders zei. Dat moet hard aankomen.. Veel sterkte Y;(

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:33

Ik weet ook gewoon zeker dat het er echt was, nooit een seconde aan getwijfeld.. ;( Het leek wel alsof hij ineens bang werd. Hij zei wel heel erg te strugglen met z'n gedachtes

Klinkt misschien cliché, maar dit was echt iemand waar ik iets serieus mee zag. Nog nooit zo'n goede klik en overeenkomsten gehad met iemand..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:35

Ghostattack schreef:
Ik weet ook gewoon zeker dat het er echt was, nooit een seconde aan getwijfeld.. ;( Het leek wel alsof hij ineens bang werd. Hij zei wel heel erg te strugglen met z'n gedachtes

Klinkt misschien cliché, maar dit was echt iemand waar ik iets serieus mee zag. Nog nooit zo'n goede klik en overeenkomsten gehad met iemand..

Zou kunnen hoor, dat het toch een soort bindingsangst is. Kan je daar nog over praten met hem of wil hij geen contact meer?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:38

Hij wil graag vrienden blijven omdat we zo'n goede klik hebben

Ik heb voor nu het contact even afgelaten want dat trek ik gewoon even niet. Heb wel een hele brief geschreven, al mn gevoelens en gedachtes op papier gezet. Lekker ouderwets met pen en papier. Twijfel nog of ik die naar hem ga sturen..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:55

Ohh wat snap ik jou!!! Echt vreselijk voor je.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 18:11

Hé lieve medebokkers,
Mag ik bij jullie aansluiten?
Ben na een relatie van meer dan 25 jaar weer single en de datingwereld is gewoon een totaal andere wereld...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 19:49

Ach wat sneu Ghostattack. Als jij je er beter bij voelt dan zou ik de brief wel sturen/geven.

Linda succes in de wondere wereld van de dates

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:06

Ghostattack schreef:
Hij wil graag vrienden blijven omdat we zo'n goede klik hebben

Ik heb voor nu het contact even afgelaten want dat trek ik gewoon even niet. Heb wel een hele brief geschreven, al mn gevoelens en gedachtes op papier gezet. Lekker ouderwets met pen en papier. Twijfel nog of ik die naar hem ga sturen..

Wat oliebol zeg en zeker dan ook zo rond deze tijd.
Heel goed om alles lekker op papier te zetten( ik ben ook zo'n ouderwets trutje die dat doet) het kan soms echt helpen bij dingen te verwerken.
Geven als jij denkt dat dat nog wat toevoegt of anders lekker de fik erin om het af te sluiten voor jezelf. Helpt bij mij meestal ook