Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Berdien schreef:Hélemaal klaar met die klöte omleidingen en afgesloten wegen hier in de stad. En die rukkers die mijn wijk als sluipweg nemen, als bewoner kom je je wijk gewoon níet meer uit. Werk al zoveel mogelijk thuis maar moet af en toe toch echt even weg.
Nogmaareenmaandafzien
Myfairytale schreef:Dat een klant de afspraken voor over 2 uurtjes en voor morgen nu pas annuleert.
Ik wil graag heel flexibel zijn, maar dit doen ze vaker en dit gaat me klanten kosten op deze manier.
Dan denk ik dat mijn agenda vol zit en zeggen ze op laatste moment toch af.
M_D_H schreef:Myfairytale schreef:Dat een klant de afspraken voor over 2 uurtjes en voor morgen nu pas annuleert.
Ik wil graag heel flexibel zijn, maar dit doen ze vaker en dit gaat me klanten kosten op deze manier.
Dan denk ik dat mijn agenda vol zit en zeggen ze op laatste moment toch af.
Kan je niet in je voorwaarden opnemen dat bij annuleren binnen 24 uur van de afspraak, er alsnog kosten in rekening worden gebracht?
DuoPenotti schreef:M_D_H schreef:Kan je niet in je voorwaarden opnemen dat bij annuleren binnen 24 uur van de afspraak, er alsnog kosten in rekening worden gebracht?
Precies.
Hele gewone gang van zaken hoor omdat te rekenen.
En terecht.
En mocht het echt onvoorzien zijn en weten dat een klant dat anders nooit zou doen kun je zelf nog beslissen over je hart te strijken.
Maar niet dat de klant daar zelf wel vanuit gaat.
__Sannne schreef:Berdien schreef:Hélemaal klaar met die klöte omleidingen en afgesloten wegen hier in de stad. En die rukkers die mijn wijk als sluipweg nemen, als bewoner kom je je wijk gewoon níet meer uit. Werk al zoveel mogelijk thuis maar moet af en toe toch echt even weg.
Nogmaareenmaandafzien
Klinkt alsof je bij mij in de buurt woont. Wij wonen ook midden in alle ellende hier. Kan gewoon niet fatsoenlijk bij ons appartement weg komen met de auto zonder in files te staan, en thuiswerken is hier helaas niet altijd een optie.. Bak ellende.
Berdien schreef:__Sannne schreef:
Klinkt alsof je bij mij in de buurt woont. Wij wonen ook midden in alle ellende hier. Kan gewoon niet fatsoenlijk bij ons appartement weg komen met de auto zonder in files te staan, en thuiswerken is hier helaas niet altijd een optie.. Bak ellende.
Ook in Groningen-Zuid? Uiteindelijk 3 kwartier over een stuk van 15-20 minuten gedaan
juval schreef:dat mensen een pup reserveren en dan op het laatste moment weer afzeggen, 'want het mag niet van me man'....
overleg dan even eerder