desnoods doe je extra keer een doekje over het toilet en de handgrepen.
Met mijn kind die zindelijk probeert te worden is het overal afsluiten van die toiletten echt zo niet tof

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mysa schreef:Het virus wordt ook aangetroffen in ontlasting. Daar is het voor.
verootjoo schreef:mysa schreef:Het virus wordt ook aangetroffen in ontlasting. Daar is het voor.
Dat snap ik, maar dat virus moet je wel in je slijmvliezen krijgen om je te kunnen infecteren.
Dus als je goed je handhygiëne toepast is er weinig kans dat je besmet raakt.
En als je het toilet goed schoonmaakt en vaker gebeurt er niks.
Hoeveel mensen gaan nu helemaal voor de grote boodschap bij de tandarts. Of überhaupt buitenshuis, dat valt echt heel erg mee.
In het zwembad op vakantie was het toilet ook dicht, lekker handig met al die kinderen
Wistaire schreef:Mijn moeder durft tegenwoordig nergens meer naartoe omdat ze blaasproblemen heeft. Bijna altijd wanneer je ergens vraagt of je het (personeels)toilet mag gebruiken is het antwoord 'nee sorry, alleen personeel en kinderen'. Daar heb je wat aan als je dan dus gewoon in je broek plast... Nu komt ze sowiezo nergens gezien ze tot de risicogroep hoort.
Tandarts was dan wel weer een schat, mijn moeder belde omdat haar gebitje kapot was en kon meteen terecht. Maar omdat ze slecht ter been is kon ze nooit voor sluiting daar zijn. Toen kwamen ze haar ophalen met extra mondkapje voor mijn moeder, daarna ook weer thuis gebracht.
Wistaire schreef:Mijn moeder durft tegenwoordig nergens meer naartoe omdat ze blaasproblemen heeft. Bijna altijd wanneer je ergens vraagt of je het (personeels)toilet mag gebruiken is het antwoord 'nee sorry, alleen personeel en kinderen'. Daar heb je wat aan als je dan dus gewoon in je broek plast... Nu komt ze sowiezo nergens gezien ze tot de risicogroep hoort.
Tandarts was dan wel weer een schat, mijn moeder belde omdat haar gebitje kapot was en kon meteen terecht. Maar omdat ze slecht ter been is kon ze nooit voor sluiting daar zijn. Toen kwamen ze haar ophalen met extra mondkapje voor mijn moeder, daarna ook weer thuis gebracht.
Pandora2 schreef:In Duitsland is er een grote uitbraak in een slachthuis.
Meer dan de helft van de 1000 personeelsleden is besmet
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d=msedgdhp
Popstra schreef:Ze zeiden gister dat de medewerkers met Pinksteren massaal naar hun familie in Roemenië ging en daar vermoedelijk besmet zijn geraakt.
Vraag me dan af, is reizen nu echt zo een goed idee!?