Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:02

Ik zie op de voorpagina een dier met losse voortand

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:04

Collega's, alles moet NU en meteen. Dat in combi met nog anderen taken van de manager die nu moeten en een laptop die ultra traag is. Vervolgens gaat de collega klagen bij mijn manager dat ik niet wil meewerken _-:(

Deze dag mag snel over zijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:08

Courgette die smerig smaakt.
Had heb door de spagethi gedaan. Maar jezus smaakt dat ding ranzig.
Geen idee wat voor smerig soort ik gekocht had.
Normaal eet ik toch echt graag courgette

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:18

Telpeva schreef:

Die foto bedoelde ik. Gewoon een wisselende melktand dus. De schokkende foto die mensen hierboven benoemden, die is bij mij nog niet langsgekomen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:22

oomens schreef:
Telpeva schreef:

Die foto bedoelde ik. Gewoon een wisselende melktand dus. De schokkende foto die mensen hierboven benoemden, die is bij mij nog niet langsgekomen.

Volgens mij word die foto als smerig bedoeld :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:38

oomens schreef:
Loeky01 schreef:
Een rollenbaan met zo'n lichtgevend balletje gekocht voor de kat, denk je dat hij er maar iets mee doet? Nope -O-

Als het verpakt kwam in een doos, dan heb je alsnog geweldig speelgoed gekocht :)*

Ik moet mijn kat meer groentesoep geven denk ik, dozen zijn gemaakt om te eten en niet om te spelen aldus hem :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:52

Ik heb 6 april bij een win actie via instragam Airpods gewonnen van een jongen die mee heeft gedaan met temptation island. Zijn broertje zou contact met me opnemen voor mijn adres, dat is gebeurd.

Maar inmiddels zijn we meer als een maand verder en zijn de airpods er nog niet. Dat broertje had eerst examens, ok snap dat je daar druk mee bent, maar had het even gezegd. Nu is het weer dat ze beide druk zijn met hun bedrijven..

Ik wil verd*mme gewoon die airpods. Ik woon zelf in het oosten van het land en hun in het westen, dus even ophalen gaat helaas niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:54

Aan dat ik geen motivatie heb om te werken vandaag.. Pffff...

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:54

Tova schreef:
Ik heb 6 april bij een win actie via instragam Airpods gewonnen van een jongen die mee heeft gedaan met temptation island. Zijn broertje zou contact met me opnemen voor mijn adres, dat is gebeurd.

Maar inmiddels zijn we meer als een maand verder en zijn de airpods er nog niet. Dat broertje had eerst examens, ok snap dat je daar druk mee bent, maar had het even gezegd. Nu is het weer dat ze beide druk zijn met hun bedrijven..

Ik wil verd*mme gewoon die airpods. Ik woon zelf in het oosten van het land en hun in het westen, dus even ophalen gaat helaas niet.

Kleine moeite om een pakketje op de post te doen, gewoon stalken hoor! -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:04

poedersuiker trekkers. Als ik em straks weer zie ga ik em aanspreken ook zij moeten hun spiegels goed hebben.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:13

oomens schreef:
Telpeva schreef:

Ik heb nergens schokkend gezegd. Ik vind het gewoon een vies en onsmakelijk gezicht.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:29

Mensen die nog steeds geen idee hebben wat 1,5 meter is, mensen die niet goed om kunnen gaan met maskers, niesende/hoestende/sniffende mensen (maakt me geen zak uit dat het hooikoorts is of wat dan ook, het is gewoon niet chill nu). Ik was blij om wrernaar stage te mogen, maar zo voelt het echt niet tof in het OV :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:33

$99 betaald voor een spray bij de dierenarts die online maar $8 kost. 8)7

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:39

Dat mijn vriend laatst een haarbal heeft opgezogen met de stofzuiger, zak erin heeft gelaten en nu de vloer loopt te stofzuigen. Gadver :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:46

Castilja schreef:
Tova schreef:

Kleine moeite om een pakketje op de post te doen, gewoon stalken hoor! -O-

Ik ben iedere week een berichtje aan het sturen maar wil ook geen zeurkont zijn. En om nou naar RLT boulevar te mailen en zeggen dat hij zijn afspraken niet na komt vind ik ook kinderachtig.. Hij is een paar keer in het nieuws geweest ivm zijn relatie breuk en boksen.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:12

Aan dat ik na heel lang twijfelen eindelijk de knoop heb doorgehakt om mijn paard te verkopen. Heb een goede thuis gevonden, was oprecht heel blij.
En toen begon een kennis vervelend te doen over het nieuwe huis en eigenaar van mijn paard en gaf ze echt een vieze opmerking over mij als eigenaar. (Ben vorig jaar naar haar paard gaan kijken en die koop is uiteindelijk niet doorgegaan omdat ik de klik niet voelde) nu zei ze: ik ben blij dat jij vorig jaar mijn paard niet heb gekocht want ik zou dat HEEL ERG vinden moest hij naar X gaan nu.

Kan wel janken.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:25

Zo een persoon zou ik dus echt uit mijn leven blokkeren.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:30

Gini schreef:

Het zou schitterend zijn als je bepaalde mensen uit je leven kon blokkeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:40

Lestrange01 schreef:
Gini schreef:

Of gewoon met een druk op de knop kon selecteren en deleten. :+

Niet teveel van aantrekken, Steffi. :(:) Sommige mensen willen de wereld gewoon graag zien branden, en het beste is gewoon om de (brand)deur hard voor hun neus dicht te smijten als ze zo vuil willen doen om niks.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:59

Lestrange01 schreef:
Gini schreef:

Als het vrienden of kennissen zijn? Dan gaat dat nog best wel gemakkelijk. Je baas uit je leven verwijderen vergt misschien iets meer moed, maar in principe gaat dat ook.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:59

Tova schreef:

Had het eerder hier moeten typen :') Ik had weer een berichtje gestuurd, hij gaf aan dat de Airpods morgen of anders maandag komen.. Eerst zien dan geloven... :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:06

Lestrange01 schreef:
Gini schreef:

Kan gewoon hoor overal blokkeren en nummers verwijderen en niet meer tegen praten als je ze tegen komt.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:16

ik me in een keer weer zo misselijk voel... bah ..

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:25

Dat ik weer eens thuisbezorgd besteld heb, waaroooom :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:26

Nayomie schreef:
Dat mijn vriend laatst een haarbal heeft opgezogen met de stofzuiger, zak erin heeft gelaten en nu de vloer loopt te stofzuigen. Gadver :')

Ik erger me aan kerels die van alles en nog wat opzuigen met stofzuiger, zodat de stofzuigerslang hartstikke verstopt zit als ik het ding moet gebruiken.