Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Loeky01 schreef:Een rollenbaan met zo'n lichtgevend balletje gekocht voor de kat, denk je dat hij er maar iets mee doet? Nope
Als het verpakt kwam in een doos, dan heb je alsnog geweldig speelgoed gekocht
Tova schreef:Ik heb 6 april bij een win actie via instragam Airpods gewonnen van een jongen die mee heeft gedaan met temptation island. Zijn broertje zou contact met me opnemen voor mijn adres, dat is gebeurd.
Maar inmiddels zijn we meer als een maand verder en zijn de airpods er nog niet. Dat broertje had eerst examens, ok snap dat je daar druk mee bent, maar had het even gezegd. Nu is het weer dat ze beide druk zijn met hun bedrijven..
Ik wil verd*mme gewoon die airpods. Ik woon zelf in het oosten van het land en hun in het westen, dus even ophalen gaat helaas niet.
oomens schreef:Telpeva schreef:Ik zie op de voorpagina een dier met losse voortand
Die foto bedoelde ik. Gewoon een wisselende melktand dus. De schokkende foto die mensen hierboven benoemden, die is bij mij nog niet langsgekomen.
Castilja schreef:Tova schreef:Ik heb 6 april bij een win actie via instragam Airpods gewonnen van een jongen die mee heeft gedaan met temptation island. Zijn broertje zou contact met me opnemen voor mijn adres, dat is gebeurd.
Maar inmiddels zijn we meer als een maand verder en zijn de airpods er nog niet. Dat broertje had eerst examens, ok snap dat je daar druk mee bent, maar had het even gezegd. Nu is het weer dat ze beide druk zijn met hun bedrijven..
Ik wil verd*mme gewoon die airpods. Ik woon zelf in het oosten van het land en hun in het westen, dus even ophalen gaat helaas niet.
Kleine moeite om een pakketje op de post te doen, gewoon stalken hoor!
Lestrange01 schreef:Gini schreef:Zo een persoon zou ik dus echt uit mijn leven blokkeren.
Het zou schitterend zijn als je bepaalde mensen uit je leven kon blokkeren
Lestrange01 schreef:Gini schreef:Zo een persoon zou ik dus echt uit mijn leven blokkeren.
Het zou schitterend zijn als je bepaalde mensen uit je leven kon blokkeren
Tova schreef:Ik heb 6 april bij een win actie via instragam Airpods gewonnen van een jongen die mee heeft gedaan met temptation island. Zijn broertje zou contact met me opnemen voor mijn adres, dat is gebeurd.
Nayomie schreef:Dat mijn vriend laatst een haarbal heeft opgezogen met de stofzuiger, zak erin heeft gelaten en nu de vloer loopt te stofzuigen. Gadver