Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LibertyLucky schreef:Hallo
Ik lees al een tijdje mee
Ik zocht een valkparkiet en had iemand gevraagd hoe de vogel is wat hij voor prijs vroeg
Hij vroeg me te bieden en,omdat het best een aparte kleur was ,zei ik direkt dat ik geen idee had welke prijsrichting hij wilde gaan en of hij gewoon de vraagprijs wilde vragen
Weer een bericht dat ik moet bieden
Dus ik weer...ik heb werkelijk geen idee en wil je niet beledigen in de prijs
De meeste in mijn omg staan voor zo en zoveel
(Intussen totaal geen info over de vogel zelf gekregen)
Weer een bericht en hij vroeg meer dan het dubbele dus dan wat ik bood
Heb hem heel vriendelijk bedankt,maar toen verlaagde hij zijn prijs ietwat
En erna nog een bericht als ik m nu direkt ophaalde ,was hij nog goedkoper
Dit was na 22 savonds..gezegd dat ik het tijdstipt sowieso niet ging halen en ik naar 3en andere ging kijken
,maar vondt het wel vreemd dat ik intussen de helft gezakt was en de vogel aan me opdrong
De volgende morgen vroeg direkt een bericht dat ik hem nu gelijk kon halen voor nog minder
Wel sneu voor t dier,maar ik vertrouw het niet
Daphara schreef:Mensen denken vaak dat een graf voor altijd is, maar dat is niet waar. Veel graven worden na een bepaalde periode (vaak 10 jaar) geruimd, de stenen dan recyclen is een optie.
Suzanne F. schreef:LibertyLucky schreef:Hallo
Ik lees al een tijdje mee
Ik zocht een valkparkiet en had iemand gevraagd hoe de vogel is wat hij voor prijs vroeg
Hij vroeg me te bieden en,omdat het best een aparte kleur was ,zei ik direkt dat ik geen idee had welke prijsrichting hij wilde gaan en of hij gewoon de vraagprijs wilde vragen
Weer een bericht dat ik moet bieden
Dus ik weer...ik heb werkelijk geen idee en wil je niet beledigen in de prijs
De meeste in mijn omg staan voor zo en zoveel
(Intussen totaal geen info over de vogel zelf gekregen)
Weer een bericht en hij vroeg meer dan het dubbele dus dan wat ik bood
Heb hem heel vriendelijk bedankt,maar toen verlaagde hij zijn prijs ietwat
En erna nog een bericht als ik m nu direkt ophaalde ,was hij nog goedkoper
Dit was na 22 savonds..gezegd dat ik het tijdstipt sowieso niet ging halen en ik naar 3en andere ging kijken
,maar vondt het wel vreemd dat ik intussen de helft gezakt was en de vogel aan me opdrong
De volgende morgen vroeg direkt een bericht dat ik hem nu gelijk kon halen voor nog minder
Wel sneu voor t dier,maar ik vertrouw het niet
Kan je er beter eentje bij Cayenne halen. Daar weet je precies wat ermee gebeurd is en hoe ze in de hand zijn geweest en zijn opgegroeid. Die heeft echt een tien sterren huisje.