Yonker schreef:Duhelo schreef:ik vind dat je op tinder enkel de uitersten hebt. Diegene die gewoon seks willen, en diegene die direct iets vast willen en dan ook min of meer gaan stalken en doen. Een blijft bij me bezig, die gaat gewoon 4 keer op een avond het gesprek gaan heropenen, ook al geef ik aan dat ik bv bezig ben, of naar iets kijk oid. Om dan zo 2 uur na het laatste gesprek nog gewoon "slaapwel" te sturen.
Of, overdag als ik aangeef druk te zijn, iets zeggen van: oke, dan spreek ik je vanavond.
Euhm, en wie bepaalt dat?
Cringing (maar ik ben mss iets te veeleisend)
Als je hier nu al zo hard op cringed zou ik gewoon zeggen dat je het niet ziet zitten om hem überhaupt nog te spreken? Zo moeilijk is dat ook niet
Gini schreef:Duhelo schreef:ik vind dat je op tinder enkel de uitersten hebt. Diegene die gewoon seks willen, en diegene die direct iets vast willen en dan ook min of meer gaan stalken en doen. Een blijft bij me bezig, die gaat gewoon 4 keer op een avond het gesprek gaan heropenen, ook al geef ik aan dat ik bv bezig ben, of naar iets kijk oid. Om dan zo 2 uur na het laatste gesprek nog gewoon "slaapwel" te sturen.
Of, overdag als ik aangeef druk te zijn, iets zeggen van: oke, dan spreek ik je vanavond.
Euhm, en wie bepaalt dat?
Cringing (maar ik ben mss iets te veeleisend)
Jep, dat vind ik veeleisend. Je zal op Tinder toch een beetje een gesprek met elkaar moeten hebben om te zien of het iets is/kan worden. Wat verwacht je dan dat die doet?
oh, maar ik cringe op meer uitspraken dan dat alleen hoor (mannetje kan blijkbaar heel moeilijk nee aanvaarden, blijven doorbomen op onderwerpen dat ik denk van, ugh .)
We hebben soms wel leuke gesprekken hoor, op zich wel een interessante jongen. Maar imo niet als love-interest, maar kan wel een leuke kennis zijn/worden. Even aanzien en dan maar eens peilen wat zijn verwachtingen zijn, blijkbaar is mijn "zachte" aanpak niet voldoende.