Ik ben een meelezer.
Ik wilde even zeggen dat er een teckel shirt van mini rodini nieuw met kaartjes op marktplaats staat. Maat 80-86.
Ik weet dat hij gewild is dus ik dacht ik meld het eventjes
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Ik vind het concept briljant maar oudste deed er echt niks mee. Net als met de regenboog van Grimms. Zonde. Dus hier komt ie ook niet.
Morgen even passen maar denk dat die terug kan. Interesse in maatje 74 anyone? Beetje rood/roestbruin.
Bij verkoper paste die grote schijnbaar als eerste niet meer en de 2 kleinere juist het langst, lekker handig. Morgen ook maar even passen...
En lang te dragen door de makkelijk op te rollen pijpjes. Maar ben nu goed voorzien van de Cato’s.
die stond nog op het wensen lijstje.

Kijken of ie op MP nog kwijt wil, terugsturen kan altijd nog. Of iemand hier moet hem over willen nemen? Gaat om het rode broekje. 
maar wel fijn spul vind ik. Vind alleen die burgundy kleur niet zo. Ik heb de copper, warm grey en die gele, weer ff de officiële kleur niet. 

M_i_R schreef:Heel tof stofje en leuk shirt mama2018! Mag ik vragen welke lockmachine jij hebt? Ik wil er graag een voor Mn verjaardag en ben me vast aan het oriënteren.
super fijne machine