Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Faaal.

Berdien schreef:Dank u! In dit geval meer dan positief, bizar goede klik en het voelt onwijs goed, vanaf het begin. De afgelopen week elkaar 6 dagen gezien, terwijl ik daar normaal niet zo van ben.Wat leuk dat jullie al zo'n goed contact hebben Sabine! Ben heel benieuwd hoe jullie ontmoeting in het echt gaat zijn![]()
Gefeliciteerd Patrick, en hopeloos verliefd zelfs! Dat kan heel positief maar ook heel negatief zijn
Dat is echt wat hij zegt. Volgens mij is die helemaal niet goed joh. Dit is toch niet normaal, van ik hou van je naar dit
Ik ga nog even in mijn kussen gillen en vanavond lekker uit. Ik schaam me echt voor de dingen die ik heb gezegd of heb geloofd, heb veeeel te veel van mezelf verteld wat ik echt NIET had moeten doen. Harde les maar dit pak ik niet nog eens zo aan!
LilChar schreef:Klinkt een beetje als een gekkie, ik zou niet eens meer in m'n kussen gillen (al kan het wel heel heilzaam zijn, dat dan weer wel, lol)Nou.. hij zegt nu voor de tweede keer af.. hij hoeft niet meer langs te komen ik flikker het gewoon weg wat hier ligt. Hij zegt gewoon dat hij er helemaal geen zin in heeft maar het alleen voor mij doet (uitpraten) om mij nog goed te laten voelenDat is echt wat hij zegt. Volgens mij is die helemaal niet goed joh. Dit is toch niet normaal, van ik hou van je naar dit
Ik ga nog even in mijn kussen gillen en vanavond lekker uit. Ik schaam me echt voor de dingen die ik heb gezegd of heb geloofd, heb veeeel te veel van mezelf verteld wat ik echt NIET had moeten doen. Harde les maar dit pak ik niet nog eens zo aan!
gefeliciteerd, klonkt heel fijn en vanzelfsprekend
mooi. En op een gewone manier leren kennen ook?
boodschappen doen, broeken kopen, boodschappen doen, samen zelf pizza maken en op de bank film kijken. Vandaag iets minder burgerlijk.
middag alleen (nou ja de nieuwe spullen wassen
) en fikjes komen vanavond een keer weer terug. Bijna vakantie, onverwachts mogelijk heel andere plannen. Eerste optie is een goede test bus/motor/tent en rondtrekken. Slapen in kleine simpele ruimte. Andere is ultra last minute mogelijk naar florida weer
maar dat is kijken of ze nog kunnen regelen

En gaan het heeel rustig aan doen ivm zn issues, maar daar vertelt hij alles over, heel fijn! En heel misschien in oktober samen nog naar Frankrijk, even kijken of ik nog vrij kan krijgen.