DanielleB schreef:Dan vooral ook niet toehappen
Als je hoofd er al niet naar staat, zal dat koppelen toch echt niks worden.
Eerst dit maar even afwachten of dit zo door gaat of dat je het afkapt. Maar als je nu al wat met anderen gaat daten etc, zou ik ook weer niet fair vinden naar hem toe.
Gewoon van de week rustig nadenken en hopen dat hij dat ook doet en na deze week een goed gesprek en samen een beslissing nemen..
Nee ik ga daar ook verder niet op in en zeker niet afspreken of sowieso contact met hem hebben, naast dat het inderdaad nu niet fair is heb ik er ook geen behoefte aan. Mocht het wel eindigen tussen ons vraag ik me af of ik er dan wel zin in heb, geloof dat ik dan wel even een klein beetje klaar ben met het mannelijke geslacht
maar ik acht dat kans dat het tussen ons stopt enorm klein, hoop niet dat dat een naïeve gedachte is

. Ik heb gewoon het vermoeden dat meneer ergens anders mee bezig is en mij 'achter de hand' houd ofzo. Nou mocht hij nog eens met een voorstel tot een date komen dan hoor ik het wel, maar het is voor mij al niet interessant meer om erachteraan te gaan... Ondanks de leuke gesprekken en raakvlakken in het begin.
Wordt het wat?
. Maar ik wil niks overhaasten, en zij ook niet dus voorlopig blijft het bij daten, al geloof ik dat het wel exclusief daten is. Niet in zoverre benoemd, maar soms zijn voor die dingen geen woorden nodig