Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IHN schreef:ow,dan had ik ff veilig thuis gebeld, hoor... of haar een bericht dken dat je melding gaat maken aangezien hun kinderen niet veilig opgroeien bij ouders die de boel oplichten. dat vind ik trouwens ook echt..
Lente schreef:IHN schreef:ow,dan had ik ff veilig thuis gebeld, hoor... of haar een bericht dken dat je melding gaat maken aangezien hun kinderen niet veilig opgroeien bij ouders die de boel oplichten. dat vind ik trouwens ook echt..
Enig idee hoe je een gezin kan beschadigen met dit soort grappen?
Lente schreef:IHN schreef:ow,dan had ik ff veilig thuis gebeld, hoor... of haar een bericht dken dat je melding gaat maken aangezien hun kinderen niet veilig opgroeien bij ouders die de boel oplichten. dat vind ik trouwens ook echt..
Enig idee hoe je een gezin kan beschadigen met dit soort grappen?
Er wonen wel bokkers hier in de regio (Almelo). Misschien is het een optie. Ik waag me er zelf niet aan. Misschien IHN wel?
Lente schreef:Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. Kinderen uit huis halen, beter af zijn...
We weten niets over de situatie van deze mensen. We weten niet of dit vaker voorkomt, wat de omstandigheden zijn... Ik denk niet dat het aan ons is om te oordelen.
Zullen we terug on topic gaan?
Druppie7711 schreef:Hebben meer mensen er last van dat meldingen niet doorkomen? Ik krijg geen melding meer van berichtjes en als ik dan marktplaats toevallig zelf open zie ik ineens dat ik een berichtje heb. Dus soms reageer ik pas na 2/3 dagen. Ik heb mijn instellingen gecheckt en meldingen staan gewoon aan..
IHN schreef:ow,dan had ik ff veilig thuis gebeld, hoor... of haar een bericht dken dat je melding gaat maken aangezien hun kinderen niet veilig opgroeien bij ouders die de boel oplichten. dat vind ik trouwens ook echt..
bridgetF schreef:Ik heb al ruim een week geleden iemand een bericht gestuurd voor afmetingen van een hamsterkooi. Volgens mij wil de persoon niet verkopen, alleen te koop zetten. Wel lezen en niet reageren. Hoe moeilijk is het even de maten door te geven.
Chabby schreef:Bedankt voor je bericht. Het adres is al bekend. Deze heb ik ook genoemd in de aangifte. Helaas is de heenreis al twee uur met de auto.
Ik ga elke dag €0,01 naar het betreffende rekeningnummer overmaken. In de beschrijving vraag ik of zij contact met mij wilt opnemen in verband met de oplichting. Ik hoop dat dat invloed heeft.
Druppie7711 schreef:Hebben meer mensen er last van dat meldingen niet doorkomen? Ik krijg geen melding meer van berichtjes en als ik dan marktplaats toevallig zelf open zie ik ineens dat ik een berichtje heb. Dus soms reageer ik pas na 2/3 dagen. Ik heb mijn instellingen gecheckt en meldingen staan gewoon aan..
Marocje schreef:Wat balen zeg Chabby. Zou wel mp terug mailen met wat je allemaal hebt gedaan en niet meer kan.
Lotus83 schreef:Druppie7711 schreef:Hebben meer mensen er last van dat meldingen niet doorkomen? Ik krijg geen melding meer van berichtjes en als ik dan marktplaats toevallig zelf open zie ik ineens dat ik een berichtje heb. Dus soms reageer ik pas na 2/3 dagen. Ik heb mijn instellingen gecheckt en meldingen staan gewoon aan..
Heb nu ook maar even gecheckt, en ik heb inderdaad ook berichtjes... stom dat ze dus niet doorkomen