Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:22

Iloveiswan schreef:
Zo dat is wel heel knullig De molenhoek misschien er een mailtje aan wagen als het echt nergens staat?

Heb op haar facebookpost de vraag gesteld. Laat mijn bestelling nog even openstaan in afwachting van antwoord. Het is ook direct €8 verzendkosten... En ja, ik weet dat het vanaf €30 gratis is maar heb nu eenmaal niet zoveel nodig.

Dit staat in de mail, inclusief een afbeelding van Happy Birthday en Gratis verzenden:Ik ben jarig ik trakteer!

Tot en met Zondag 7 feb. worden alle bestellingen gratis verstuurd!. Dus ging ervan uit dat België ook gold :j

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:39

Zou er dan ook vanuit gaan dat dat voor jou ook zou gelden DeMolenhoek, ben erg benieuwd naar haar reactie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:42

Ben ook benieuwd naar haar reactie :j En anders wachten tot ik weer wat meer kan/wil bestellen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:48

:x

Haha jammer Pirouette! Maar hoe bevalt-ie? Ben wel benieuwd, krijg een blokje van Nel opgestuurd.
Gok dat-ie veeeeel te zoet voor mij is :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:53

Ja, maar volgens de site moet ik nog altijd €8 verzendkosten betalen :(

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:57

Ik heb nu voor 12,50 in mijn mandje zitten bij PS O:)
Jullie schuld! Ik heb net een bestelling van de duizendpoot binnen... >;)

Ik zie trouwens dat gratis cupje dat je er bij kon doen niet meer, is dat veranderd?

Helaas waren een aantal geuren die ik heel lekker vond uitverkocht :(
Laatst bijgewerkt door Century op 04-02-16 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:57

Yv_ schreef:
:x

Haha jammer Pirouette! Maar hoe bevalt-ie? Ben wel benieuwd, krijg een blokje van Nel opgestuurd.
Gok dat-ie veeeeel te zoet voor mij is :').

Het glazuur springt bijna van mijn tanden :D
Voor mij eigenlijk ook te zoet, maar voor een keer tussendoor kan ik dat wel hebben :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:00

Vond hem op de brander beetje tegenvallen...

Molenhoek kan je niet gewoon reactie van ps afwacht ipv 3 keer te herhalen dat t niet voor jou geldt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:01

Uh oh.... _O- _O- ... Nou Nel, als je het leest: gok dat-ie favoriet wordt _O- _O-

Leuk Century! Wat had je ook al weer besteld? Ben een beetje vergeetachtig, sorry.
Haha en lekker bezig bij PS.

Ik had gister een klein bestellinkje bij Coco Mango gedaan, San had ze vandaag binnen dus gok dat ze voor mij morgen op de mat liggen.

Bij deze zeg ik even dat ik de rest van deze maand over jullie vervelende linkjes heen lees :p.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:02

Ik denk ook dat je even geduld moet hebben de molenhoek. Ik zag ook al dat ze had aangegeven dat het ook voor Belgiè geld dus ik denk dat als je haar nog even een e mail stuurt ipv openlijk op facebook dat je mogelijk een inhoudelijk antwoord krijgt met ook een manier waarschijnlijk met een code om die gratis verzendkosten te krijgen. Ik ga er vanuit dat het dus wel goed komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:04

Goed bezig allemaal, krijg bestel neigingen.
Molenhoek ik hoop dat jij ook geen verzendkosten hoeft te betalen,lijkt me wel zo netjes.

Hier net bestelling binnen van duizendpoot. Weer hele leuke kadootjes erbij van haar. Bestel daar echt graag
Afbeelding

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:04

@Yv: ik had wat YC tarts, wat Kringle Wax en Daylights, en nog wat Village Candle en Goose Creek (losse blokjes) om uit te proberen. :)
Gisteren binnengekomen, foto komt nog als ik een mooiere foto kan maken.
Gisteren al wel YC Moonlight op de brander gehad :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:06

Hint hint FOTO hint hint O:) O:) O:) Hoeft geen mooie te zijn :+.
Moonlight krijg ik al het goed is morgen, ruiltje via FB. Ben erg benieuwd, koud kon-ie me niet echt trekken maar voor een ruiltje zag ik 'm wel zitten.

Oooehh lekker hoor Marieke! Beach Wood <3. Peanut Butter <3. Rest ken ik (nog) niet.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 04-02-16 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:06

Yonker schreef:
Vond hem op de brander beetje tegenvallen...

Molenhoek kan je niet gewoon reactie van ps afwacht ipv 3 keer te herhalen dat t niet voor jou geldt.

Nou ja, sorry hoor! Had niet door dat het voor jou zo overkwam. Iemand gaf aan dat ze had gereageerd en ik gaf aan dat het alsnog niet werkt. Maar zwijg er wel over, het is overgekomen.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:10

Ik vind 'm ook wat tegenvallen Yonker.. die staat hier niet, zoals de andere GC, 2 avonden aan ;)

Fijne bestelling Marieke!!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:11

Yv_ schreef:
Hint hint FOTO hint hint O:) O:) O:) Hoeft geen mooie te zijn :+.
Moonlight krijg ik al het goed is morgen, ruiltje via FB. Ben erg benieuwd, koud kon-ie me niet echt trekken maar voor een ruiltje zag ik 'm wel zitten.

Oooehh lekker hoor Marieke! Beach Wood <3. Peanut Butter <3. Rest ken ik (nog) niet.

Ik vond hem droog ook niet zo sterk ruiken; op de brander ook niet maar de geur was wel fijn!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:12

hé Mariekeb jij hebt mijn peanut buter sugar die ze niet geleverd had gekregen!! :+ :')

Gelukkig is bij PS veel van wat ik lekker vind uitverkocht, wel weer gekeken door jullie!! :Y)

Hier staat Storybook van Bridgewater op in de woonkamer <3 Lekker subtiel luchtje.
En in de keuken heb ik Butterfly Garden op staan, Moet zeggen dat het inderdaad wel tegenvalt,
de geur is niet zo sterk.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:15

Oh, storybook dreams is zooooo lekker!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:26

Op de een of andere manier zat ik ineens toch weer op de site van PureSoap en toen zag ik ineens die leuke brander die ik normaal niet koop omdat ik de pakketkosten te hoog vind, en toen zat ie ineens in mijn mandje met nog een paar waxjes erbij. Nou ja 16 euro is te overzien. Gratis waxmeltjes staan er nog wel op hoor, heb ze er ook bij gedaan, weet alleen niet of het nu ook geldt maar ik hoop van wel natuurlijk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:32

Alwiene schreef:
Op de een of andere manier zat ik ineens toch weer op de site van PureSoap en toen zag ik ineens die leuke brander die ik normaal niet koop omdat ik de pakketkosten te hoog vind, en toen zat ie ineens in mijn mandje met nog een paar waxjes erbij. Nou ja 16 euro is te overzien. Gratis waxmeltjes staan er nog wel op hoor, heb ze er ook bij gedaan, weet alleen niet of het nu ook geldt maar ik hoop van wel natuurlijk :))

Heb ze er ook bij gedaan en nog een kortingsbon. Het is niet de laatste keer dat ik ga bestellen dus goed, kan wel denk ik :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:41

Tja sorry Molenhoek maar je hebt d'r al gecontact snap niet eaarom je dan niet gewoon afwacht ipv hier er zo op doorgaan. Zal vast wel goedkomen en gewoon een foutje zijn ;)

Ik ga NIET bestellen bij ps, echt niet :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:42

Wat heb je besteld Nel??? 8-)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:48

Niks 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:52

Yonker schreef:
Tja sorry Molenhoek maar je hebt d'r al gecontact snap niet eaarom je dan niet gewoon afwacht ipv hier er zo op doorgaan. Zal vast wel goedkomen en gewoon een foutje zijn ;)

Ik ga NIET bestellen bij ps, echt niet :D

Tja, wist niet dat het zo overkwam. Sorry daarvoor. Ondertussen is het opgelost. Ze was het vergeten aanzetten :)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:54

't Kwam bij mij niet zo over hoor :) Fijn dat het opgelost is!