Waterig zonnetje en om ongeveer 8.30 uur heeft het nog gesneeuwd zo denk ik maar glibber glij naar stal toen wilde eigenlijk weer voor het eerst mini buitenritje weer doen, maar denk dat maar niet ga doen nu.
tootje71
Geplaatst: 03-02-15 11:16
kreeg berichtje van mijn zoon die was onderuit gegaan naar school toe...wat een gladde ellende buiten....
Oh niet bezeerd? Gisteren waren ze hier al druk aan het strooien, zal ook wel nodig zijn geweest. Nu ziet het er prima uit buiten, zal straks meemaken of het nog koud is...
Zo... hé hé! Eindelijk even tijd. Ben lekker druk geweest.
Hier is het prachtig weer! Net nog wat vorst, maar met een blauwe lucht en lekker zonnetje! Ik ga zo lekker naar buiten! (hoef niet naar stal, dus moet even wat verzinnen...)
gohya
Geplaatst: 03-02-15 12:10
Nog steeds grijs en wat mistig en koud. Maar het is tenminste droog. Nu 2 dagen dakloos.
brr zoonlief gisteren geslaagd voor zijn rijbewijs,toch spannend ,de stoep spekglad,wat sneeuw. Hi heeft gelukkig veel gelest in het donker met regen en troep,is wel een fijn gevoel op zich.
maar wat een bende ellende,nat, koud brrr,al schijnt hier nu de zon(lente!!!)
Licht mistig vanmorgen en 1 graad,. Mist trok op daarna op een minimiezer bui van 5 minuten na alleen maar blauwe lucht en zon. Heerlijk bij de paarden getut en vanmiddag een stuk gewandeld met de honden.