Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:07

Ben nog even op zalando aan het rondneuzen :P
Ik zou ook voor de 1e gaan, maar die heeft dus geen rits of apart vak voor mijn portemonee. Als ik 'm dan buiten school ook wil gebruiken mag ik wel opletten voor zakkenrollers.

Nog even over nadenken dus.

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:13

Mijn docs voelden aan het begin ook te klein :) je kan ze nu toch niet meer terugbrengen dus zou eerst afwachten hoe ze zitten als je ze hebt uitgelopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:13

Varekaj schreef:
Lastige vraag mexx_lady. Bel anders even naar de winkel waar je ze vandaan hebt voor advies?

Kelly, mooie laarsjes! Kan je altijd combineren met een leuke spijkerbroek en een witte, bruine of beige top, en in de zomer met een goudkleurige of pastelkleurtje. Onder een rok of jurk zijn ze ook leuk als je panty's aantrekt in ongeveer dezelfde kleur, dan lijken je benen langer.

Ik twijfel tussen deze 2 tassen:

Deze in het zwart
http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/im ... 1919354920

OF deze, in zwart of bruin
http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/ge ... 1919354920

De afmetingen zijn bij allemaal geschikt om als schooltas te gebruiken. Er kan ruim een ringmap A4 in qua lengte van de tas en dan is er nog wat plek over voor paar extra dingen.
Ik neig naar de eerste maar die heeft bovenaan geen rits. Er is ook geen apart vak met rits voor mijn portefeuille. Die zou er dus altijd los tussenin zitten, en zonder sluiting van de tas vind ik dat ergens toch beetje risky...

Ik ga in elk geval die 2e ff bestellen denk ik!

Ik heb al een jaar een hele fijne zwarte shopper van h&m, gekocht in de sale vorig jaar voor 15? euro. Heeft ook geen rits, maar ik ben nog nooit bestolen, maak me daar ook nooit zoveel zorgen om eerlijk gezegd. Mijn portemonnee heb ik wel vaak in mijn hand trouwens, met mijn telefoon erbij. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:16

@Varakej, ik zou ook voor de eerste gaan. Mijn Michael Kors heeft ook een open middenvak, pleur daar altijd mijn onbelangrijke spul in. En heb nog twee vakken erbij daar doe ik portemonnee en iPad in :) zou dus idd ook twijfelen dat in die tas maar 1 vakje met rits zit .. Vind de tweede niet mooi :+

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:00

Ik vind de tweede ook niet mooi Varakej. Zou voor de eerste gaan, en anders hebben andere winkels meestal ook wel shoppers in het assortiment (ik heb er één van Pull&Bear, €20-, fijne tas maar zonder vakken).
Ik vind de zwarte Herschel tas ook het leukst.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:18

Loolotte, i like your thinking. Enorm gave accessoires voor bij hoge kniekousen. Als je het draagt met een leuke oversized trui of met een schattig skater jurkje (of iets anders dat wijd uitloopt) is dat echt gaaf. Helemaal mijn smaak! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:27

Wat ik me net nog afvroeg bij die kousenhouders: kunnen die niet afzakken? Stel dat je net tussen 2 gaatjes in zit zeg maar, dan spant het ene je bil af en bij het andere loop je risico dat alles plots op je enkels bungelt :+

@Rebecca: ik zou ze niet alleen gebruiken als tas om naar school te gaan, maar ook wanneer ik op stage ga of ga werken. Voor mijn stage ga ik 10 weken naar Brussel en neem daarbij waarschijnlijk het openbaar vervoer. In de ochtend- en avondspits is dat in de trein en metro vaak wel eens drummen. Dan vind ik een rits of minstens een middenvak met rits waar mijn portemonnee in kan toch tikje veiliger denk ik.
Mijn cursussen van school gaan ze heus niet stelen, denk niet dat sociaal zekerheidsrecht nou zo boeiend is dat ze daarvoor in m'n tas willen graaien :))

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:32

Die tassen zijn leuk! Vind de eerste het leukste

Leuke schoenen ook :)

Ik heb de sneakers ook binnengekregen, ik vind ze nog mooier dan ik had verwacht haha.
Twijfel alleen nog een beetje over de maat

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:56

Foto Origineel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:58

Varekaj schreef:
Wat ik me net nog afvroeg bij die kousenhouders: kunnen die niet afzakken? Stel dat je net tussen 2 gaatjes in zit zeg maar, dan spant het ene je bil af en bij het andere loop je risico dat alles plots op je enkels bungelt :+

@Rebecca: ik zou ze niet alleen gebruiken als tas om naar school te gaan, maar ook wanneer ik op stage ga of ga werken. Voor mijn stage ga ik 10 weken naar Brussel en neem daarbij waarschijnlijk het openbaar vervoer. In de ochtend- en avondspits is dat in de trein en metro vaak wel eens drummen. Dan vind ik een rits of minstens een middenvak met rits waar mijn portemonnee in kan toch tikje veiliger denk ik.
Mijn cursussen van school gaan ze heus niet stelen, denk niet dat sociaal zekerheidsrecht nou zo boeiend is dat ze daarvoor in m'n tas willen graaien :))

Ik reis ook dagelijks met het openbaar vervoer anders en gebruik hem overal voor buiten school. Heb ook gewoon alles erin zitten, macbook, telefoon, geld.. gaat tot nu toe gewoon goed. Als ze echt willen stelen, houdt een ritsje ze niet tegen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:18

Het maakt het wel moeilijker en minder uitnodigend.

Argh, twijfel!

OF... ik moet een kleinere portemonnee scoren die in dat zijvakje met rits kan :P

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:26

Haha komt binnenkort :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:36

WIE heeft die 1e zwarte tas van Mango ingepikt :+
Wil ik 'm bestellen, is het artikel intussen uitverkocht... heb ik weer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:43

Ah balen dat die uitverkocht is, ik vond de eerste ook leuker! :)
Ik heb zelf een tas zonder rits maar wel met één drukknoop. Kan je alsnog alles eruit pakken, maar om m'n portemonnee te vinden moet je eerst onwijs gaan graaien dus dan heb ik je denk ik wel door. :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:52

Balen zeg!
Ik was het niet in ieder geval haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:56

Ik heb net de slechtste ontdekking gedaan die mogelijk is. Je kan vanuit België ook op H&M shoppen :')

Edit: OK, toch niet. OEF!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:06

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:08

Nooo, zit ik even rustig op de wc, gaat de bel.. Ik denk dat het mijn laarsjes zijn, maar om nou met mijn broek op mijn knieën de deur open te doen. Hopelijk zijn de buren thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:08

De middelste. Lijkt met het handigste om te combineren, die bovenste is nogal bleek (toont snel goedkoop) en de onderste, niet mijn ding :+

@DewiRox: _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:09

De bovenste en de onderste Rebec!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:09

Eerste Rebecca! :D
*Edit: ik zou juist sneller die lichte kunnen combineren omdat ik veel donkergrijs, zwart of donkerblauw draag, dan vind ik een lichte broek handiger dan een donkere.

Haha Dewi, daar zou ik 't ook niet voor doen nee. :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:14

Ik vind de bovenste juist wel het leukst, vooral voor straks in het voorjaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:21

Ik vind zelf de onderste eigenlijk het leukste, maar die vind ik erg op de foto's heel goedkoop uitzien, daarom twijfel ik haha. :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:23

Vind ook de onderste het leukst :j Bij die andere vind ik dat gaten een beetje too much. (Vooral bij de eerste vind ik de plek ook niet zo mooi...)
Laatst bijgewerkt door xSwanHeart op 22-01-15 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:33

De onderste vind ik ook het mooist!