Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:ik kreeg vanmorgen een mail dat ik duister en verdacht ben
iemand wil wat komen ophalen en heeft al meerdere keren gevraagd om mijn adres maar ik heb zoiets van zolang er geen vaste afspraak staat hoef je mijn adres ook niet te hebben, of is dat nu echt duister en verdacht?
Liannevh schreef:Voor mij als dyslect is het wel leesbaar, of tenminste ik zie wel wat er bedoeld zou kunnen worden,haha.ik heb je citaat aangepast naar wat ik denk dat ze bedoeld.
Alja schreef:ik kreeg vanmorgen een mail dat ik duister en verdacht ben
iemand wil wat komen ophalen en heeft al meerdere keren gevraagd om mijn adres maar ik heb zoiets van zolang er geen vaste afspraak staat hoef je mijn adres ook niet te hebben, of is dat nu echt duister en verdacht?
Starbreeze schreef:Woonplaats staat toch gewoon op mp? Alleen willen sommigen dus eerst je adres alvorens er een dag/tijd afgesproken is.
MarvanTom schreef:Aangezien ik mijn ouderlijk huis leeg moet maken ivm verkoop van het huis, zet ik af en toe wat items op MP.
Nu dus de klokkenafdeling.
1 voor gratis ophalen, omdat de klok het niet meer doet, maar vast voor iemand anders een leuke decoratie.
Reactie: wat er precies mis is met de klok en of ik wil verzenden.
Mijn reactie: geen idee waarom de klok het niet doet en verzenden ga ik niet doen ivm de achterlijk grote afmeting van dat ding.
Weer reactie: jammer dat ik niet weet wat er mis is en zelf woont ie in Leeuwarden en heeft geen rijbewijs of auto. Doorschemerend of ik dat ding wil komen brengen...
Ja, heel jammer, maar ik ga toch echt niet een gratis klok naar Leeuwarden rijden.![]()
Stiekem zit ik toch op dit soort reacties te wachten.