Poeh, het blijft maar groeien in Frankrijk. Wordt erger en erger daar. Lijkt ook allemaal wel deze kant op te komen... Begint nu met een beetje regen, alleen... volgens BR en BA zou het hier nu hard moeten regenen... Geen druppel...
Marcella
Geplaatst: 21-05-14 22:12
Dat zei je gisteren ook, maar toen begon het ook ineens te regenen. Dus kijk uit met het verzoeken van de goden.
Hier regent het zachtjes een beetje. Veel buien verdampen gewoon in de atmosfeer. Maar kom maar op met die regen.
quartel
Geplaatst: 21-05-14 22:31
Pppff dat ongeluk in die tunnel was op het nieuws..... heftig hoor. Het zal maar familie van je zijn
Hier vallen momenteel vijf spetters, geen wind en nog warm. Gelukkig heb ik mijn kereltje altijd binnen staan in de nachten. Maarja.......dan lig ik wel weer wakker om de andere paarden die wel buiten blijven uit zijn groep
Ik kijk niet vaak op de 24-uurs radar maar die geeft nog wel wat buien voor morgen aan. Ook hier
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 22:39
Het is heel gek, die bui in Frankrijk. Dan is hij weer heftig, en dan neemt hij weer af, om vervolgens weer te groeien. Ik weet het niet meer. We zien het wel!
Marcella
Geplaatst: 21-05-14 23:09
Joolien schreef:
Ik kijk niet vaak op de 24-uurs radar maar die geeft nog wel wat buien voor morgen aan. Ook hier