De blog van vandaag staat online! En om 20:00 uur wistjedat's over Valegro! Wat vinden jullie ervan? Laat alsjeblieft (als je wilt natuurlijk haha) een reactie achter, dat zou ik erg leuk vinden www.equetablog.tk
Super leuke posts allemaal weer meiden! Ik zat ook al bij veel Facebook groepen inderdaad ik post daar ook altijd mijn linkjes, vind het ook heel leuk als anderen dat doen!
Ik heb een paar schoenen gekregen voor mijn blog om uit te testen, ik voelde me haast een beetje opgelaten. Ze had helemaal niet naar bezoekers oid gevraagd ik kreeg ze gewoon. Ik durfde mijn visitekaartje bijna niet te geven dat ze vervolgens zou zien dat ik nog net geen 150 followers heb.. haha. Ach ze bood het zelf aan maar ben dan nog net wat te onzeker denk ik. In iedergeval, hier het artikel http://www.fajez.nl/fashion/butterfly-twists/
Marrleen
Geplaatst: 05-02-15 22:31
Emmaa_ schreef:
Ik studeer ook Journalistiek, in Utrecht dan wel Wij hebben wel een meisje dit jaar die ergens anders van de opleiding geschopt was...
Hmm dan ga ik het toch maar eens navragen! Had ze een BSA gekregen? Ik heb m nog niet maar er is echt geen redden meer aan dus ik ga me deze maand uitschrijven
Ik heb ook nog lang niet al m'n punten bij elkaar hoor, maar is het niet de moeite waard om het dmv herkansingen nog te proberen?
Flux
Geplaatst: 05-02-15 23:46
Hoi iedereen!
Ik zou me ook graag willen melden! Gisteren een blog begonnen op wordpress en nu alles een beetje uit aan het zoeken. Ik heb al veel gehad aan jullie blogs voor tips, ideeën en inspiratie.
Het wordt een lifestyle / personal blog (whatever that means ) en ik hoop dat ik zowel mijn schrijfplezier als creativiteit erin kwijt kan. Voor nu nog de gratis versie, wie weet wordt het wat en kan ik gaan denken aan een betaald domein!
Morgen beginnen met een échte post!
NienkeV1994
Geplaatst: 05-02-15 23:49
Welkom! Vind je intro post in ieder geval al makkelijk weg lezen, fijne schrijfstijl heb je! Ben benieuwd naar je posts
Mijn stats schieten ineens ook binnen 10 minuten van 60 naar 90 haha, denk dat iemand wat verschillende artikelen aan het lezen is
HippoLogic
Geplaatst: 06-02-15 00:08
Welkom Flux,
@Annoukk. Leuk aanbod zeg! Maar ik vind 150 (vaste) followers al heel goed hoor!
WB de statistieken. Ik denk maar zo: als ze het vandaag niet lezen (maandag was mijn laatste nieuwe post en morgen komt er pas weer een), dan komen ze een andere keer op mijn blog. Of niet. Ik schrijf liever voor 1 vaste lezer die wat aan mijn informatie heeft dan voor een groep van 100 die het alleen aanklikken.
Ik heb wel weer een abonnee op mijn YouTube kanaal erbij vandaag!
Flux
Geplaatst: 06-02-15 00:10
Bedankt!
Hihi, ik kijk eerst nog maar even niet naar mijn stats
Ik ben trouwens op verschillende blogs uit dit topic gaan kijken voor tips & trics op beginposts, kan dus heel goed zijn dat ik je statjes heb lopen opdrijven
HippoLogic
Geplaatst: 06-02-15 08:01
Morgen (vrijdag) weer een post. Dit keer gaat ie 00:01 uur online Canadese tijd, dus 9:01 Nederlandse tijd. Mét een filmpje en bloopers, want die zijn toch het leukst.
Leuk Flux! Ik heb heel benieuwd naar je posts! (Een dingetje trouwens, je zegt dat fluctuated engels is voor schommelen, maar eigenlijk is het dan schommelenD, misschien slim om dat even te veranderen)
@Flux: lijkt me een leuke blog. Ik vind wel het lettertype wat aan de grote kant. Daardoor leest het (voor mij) minder makkelijk weg. Zeker omdat het dan ook geen zwarte tekst is en paginabreed ongeveer staat. Daar zou je nog even over kunnen nadenken.
Het is wel een persoonlijke blog die nu voornamelijk over mijn zwangerschap gaat, dus daar moet je wel echt geïnteresseerd in zijn (ik denk ik waarschuw maar alvast haha)!
Mooi blog heb je, lekker overzichtelijk en spreekt aan!
Mizora
Geplaatst: 06-02-15 09:22
Je schrijft leuk ByCJS. Zelfs al is het niet helemaal mijn onderwerp (ooit eens ontzettend geschrokken toen ik op een website over zwangerschap zat. Ik zat in het donker achter mijn laptop, wordt er via de spiegel ineens met een zaklamp in mijn gezicht geschenen en zie ik 2 silhoueten. Ik (12 jaar) was alleen met mijn broer thuis (15 jaar) en dit waren twee volwassenen. Bleken het 2 politieagenten te zijn die een vriendin van mijn zus zochten. Één van de twee maakte nog een banketstaaf opmerking over de website ook, dat had, nu ik terugdenk, een grapje moeten zijn. Maar sites of blogs over zwangerschappen doen we altijd aan dit incident terugdenken. Het heeft lang geduurd voordat ik het hen vergeven had, zelfs al heb ik ze daarna nooit meer (bewust) gezien).