Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Pffff ben ook ff goed boos nu!
Kreeg een berichtje van de eigenaar van m'n vorige pony, dat ze haar te koop gingen zetten. Maar dat ze totaal geen haast hadden haar te verkopen.
Aan gegeven dat ik haar graag terug wilde nemen, maar even moest kijken betreft stalling.
Voor hun geen probleem, ze hadden totaal geen haast.
Binnen het uur nog 2 berichtjes.
Berich1, er komen kijkers binnenkort
Bericht 2, sorry ze is verkocht en gaat naar het buitenland....
En bedankt
Sheran schreef:Wauw, wat fijn! Wat had je dan te koop?
Ik heb al een tijdje een zadel te koop maar twijfel of ik hem op MP ga zetten. Het kost best wat geld en ik verkoop echt nooit eens wat op Marktplaats...
Sheran schreef:Wauw, wat fijn! Wat had je dan te koop?
Ik heb al een tijdje een zadel te koop maar twijfel of ik hem op MP ga zetten. Het kost best wat geld en ik verkoop echt nooit eens wat op Marktplaats...
kiki1976 schreef:Degene die mijn laarzen had gekocht en zei dat ze het overgemaakt, maar het helemaal niet had overgemaakt reageerde na een paar dagen weer. Ze had geen tijd gehad en ging het direct doen.
hahahatsjoe schreef:Tsja... kruiwagen op Marktplaats. Weet niet hoeveel bieders en afhakers maar hij is net afgehaald...
Groot poppenhuis, hadden mensen op geboden, zouden 50 Euro aanbetalen. Nooit geen aanbetaling, geen berichtjes meer behalve 'ik zal het nakijken', dus bieding en reservering verwijderd. Nieuw bod, iets minder maar op zich ook ok. Vragen weer of ik het kom brengen, ik vraag waar. En dan geven ze me dus hetzelfde adres als van de eerste bieder. Nou mooi niet dus dat snap je wel. En ook nog eens erom liegen... En plotseling een ander adres hebben en een ander mens zijn... Tuurlijk, valt niet op als je reageert op mijn mail waar de hele geschiedenis onder staat. Tsjongejonge echt ongelooflijk deze mensen. En dan verkoop ik het dus echt niet aan hun, dat snap je wel, tenzij voor de eerst afgesproken prijs.