Hoorde op de radio bij een programma over "lekkere mama's" een moeder met de zoontjes Egypt en Genesis...
Voor donkere kinderen is Genesis geen vreemde naam. Egypt... Tja... Wel meer geschikt voor een donker ventje die komen daar beter mee weg
Niwla schreef:Govi vind ik ook niets. Ik hoorde laatst een Charles. Niets mis mee.. maar het wordt uitgesproken als Sjarrel.Mijn zwager heet George, maar zelfs zijn eigen moeder noemt hem steevast Sjors. Zonde als je het mij vraagt.Ik kende vroeger een Saranke.En een Marisa (niet Marissa dus) vond ik ook wel apart.
Jongetje en meisje: Thijmen en Jasmijn. Zo wil ik ze echt noemen. Toen ik het zei tegen me moeder zei ze dat ze mij wel een gieter cadeau gaf
purny schreef:Jongetje en meisje: Thijmen en Jasmijn. Zo wil ik ze echt noemen. Toen ik het zei tegen me moeder zei ze dat ze mij wel een gieter cadeau gaf
purny schreef:Jongetje en meisje: Thijmen en Jasmijn. Zo wil ik ze echt noemen. Toen ik het zei tegen me moeder zei ze dat ze mij wel een gieter cadeau gafEn Margriet, Daisy en Mirthe!
AngeliqueB schreef:purny schreef:Jongetje en meisje: Thijmen en Jasmijn. Zo wil ik ze echt noemen. Toen ik het zei tegen me moeder zei ze dat ze mij wel een gieter cadeau gafEn Margriet, Daisy en Mirthe!Camelia, Poppy en Madelief.Roos? Hortense?
Jasmijn vind ik echt een poppennaam. Sydney wordt hier in het zuiden al gauw Zitnie onder de oudere mensen.
Jax zo wou ik eventueel een zoon ook noemen , ik wil geen kinderen dus helaas geen Jax voor mijKom eraan van Soa , Sons of anarchy . Broer keek die serie altijd
Sunshine80 schreef:Ik kwam een Jax tegen... geen idee hoe het uitgesproken moet worden Als Jack, maar dan in meervoud Jacks
Sammie schreef:Alle mensen beginnen als baby, hé Ik bedoelde meer dat die ouders anno 2015 hun kind zo genoemd hebben Ik verwacht zo'n naam bij een man van middelbare leeftijd.