Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
. Ongelofelijk hoe mensen vanaf hun toetsenbordje menen te kunnen reageren. black_kelpie schreef:En dat soort dingen zijn dus exact waarom ik Facebook niet meer gebruik. Het maakt echt helemaal niks uit over welk onderwerp het gaat, overal moet een bak negativiteit overheen geflikkerd worden. Om te kotsen deze opmerkingen
en als iemand er wat van zegt komt er ook nog een logisch achteraan,
kwa iedereen mag er zijn en geaccepteerd worden zoals hij zij of hen is is nog heel ver weg. Soms krijg ik dan de neiging om bij die mensen te gaan zoeken tot ik iets zou vinden waar je dan los op kan gaan kwa afkraken en dan kijken of ze het dan ook zo "logisch" vinden dat dat gebeurd,
maar wel leuk, makkelijker manier om een beetje een kleurtje op mn armen te krijgen Cowboy55 schreef:Mijn auto van de zaak (NIET door mij gekozen) heeft een automatisch ‘keep your lane’ systeem. Dat kan ik handmatig uitzetten, maar iedere keer als ik de auto start staat ie weer aan. Dus ook als de auto een keer af slaat. Is niet te omzeilen. En het irriteert mateloos. IK KAN AUTO RIJDEN EN HEB DIT SYSTEEM NIET NODIG!
Niobe schreef:Cowboy55 schreef:Mijn auto van de zaak (NIET door mij gekozen) heeft een automatisch ‘keep your lane’ systeem. Dat kan ik handmatig uitzetten, maar iedere keer als ik de auto start staat ie weer aan. Dus ook als de auto een keer af slaat. Is niet te omzeilen. En het irriteert mateloos. IK KAN AUTO RIJDEN EN HEB DIT SYSTEEM NIET NODIG!
Oh dat is echt zo irritant