Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 21:36

@ Nyaleti, sterkte voor jullie beiden!

Hier geërgerd omdat mijn auto ineens niet meer wilde schakelen met de koppeling en ik wel gelukkig een veilige plek op kon zoeken en bekend gebied was. Auto is uiteindelijk weggesleept en maandag waarschijnlijk pas tijd bij de garage want weekend. Maar was wel even schrikken.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:02

O dat is altijd schrikken xSagan, gelukkig niet midden op de weg stil komen te staan.

Sterkte Nyalet!

Ineke2 en Cissy, ik heb nu een mailtje gestuurd. Zo een zadelkruk zou al top zijn, denk alleen niet dat het overal kan.
Voor nu heb ik iedergeval gevraagd of ik de eerste dag zo veel mogelijk de practica kan doen waarbij ik kan zitten. De 2de dag is dan voornamelijk staand. Hoop daarmee te voorkomen dat ik dag 2 al in ga met veel pijn. Liever beide dagen met een voldoende afgerond en dan een weekend bijkomen, dan het practicum niet halen en zakken voor de opleiding.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:23

Wat een dag.

Vanmorgen heeft mijn lieve Fjordenmerrie haar eerste veulentje op de wereld gezet. Alles leek heel goed en perfect. Totdat meneer niet snapte hoe hij moest drinken. Ik dacht dat ik mij overmatig zorgen maakte, maar op den duur was hij helemaal suf en al half van de wereld.

Gelukkig door oplettende stalgenoten die aan het oppassen waren toen ik echt weg moest voor werk , hem wakker geschud hebben en de dierenarts hebben gebeld.

Gelukkig met behulp van iedereen is hij het gaan snappen en nu doet hij niks anders dan drinken en slapen. Hij moet nog wel een testje ondergaan maandag of de antistoffen goed zijn opgenomen.

Maar nu kan hij zelf drinken , liggen , opstaan en rennen. Hij is heel erg opgeknapt <3

Kwam ook nog een onbekende meneer helpen. Kon geen nederland of Engels maar hij maakte zich zorgen , heel lief en ook dat werkte haha.

Foto van mijn lieve Warian, een heel bijzonder veulen want moeder en oma zijn ook in mijn bezit, dus een derde generatie.

Afbeelding

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:39

Haha dat hoor je vaker van hengstjes.
Het is echt een heel schattig ventje!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:40

Gefeliciteerd met je veulen!!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:41

Hij is wel heel erg leuk Zebrastreep :j !

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:41

Wat een knap kind, Gefeliciteerd Zebrastreep.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 22:47

Ahhh wat fijn dat het goed is gekomen Zebrastreep, en wat een schatje! Welkom op de wereld Warian <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 23:05

Ik erger me constant kapot aan de opmerkingen onder Nike reclames die niet in het straatje vallen van afgetraind. Deze opmerkingen over een plussize model in Nike sportkleding.
Moderatoropmerking:
screenshot afbeelding verwijderd.

Dit is dus ook oprecht waarom ik me in sportscholen en in sportkleding niet happy voel, en me liever wil verbergen. Ik weet dat lang niet iedereen zo denkt, maar toch -O-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 23:15

Goeie genade wat een beledigende opmerkingen :n. Ongelofelijk hoe mensen vanaf hun toetsenbordje menen te kunnen reageren.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 23:29

En dat soort dingen zijn dus exact waarom ik Facebook niet meer gebruik. Het maakt echt helemaal niks uit over welk onderwerp het gaat, overal moet een bak negativiteit overheen geflikkerd worden. Om te kotsen deze opmerkingen :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 23:30

Zeehond is back on track. :')

Enige verschil nu wel is dat het los zit. En dat is ook te merken aan mijn opstandige maag. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 00:23

black_kelpie schreef:
En dat soort dingen zijn dus exact waarom ik Facebook niet meer gebruik. Het maakt echt helemaal niks uit over welk onderwerp het gaat, overal moet een bak negativiteit overheen geflikkerd worden. Om te kotsen deze opmerkingen :n

Idem, evenals instagram, en ik ben helemaal niet zo rouwig dat ik geband ben van tiktok.

Last van mij keel. En hoofdpijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 07:48

Zijn er vandaag mensen bij CH Oranjewoud die iemand met felroze haar zien, hi :wave:

Werd onderweg op mijn geel kenteken scooter ingehaald door iemand met blauw kenteken scooter terwijl ik vol gas ging, iets klopte daar niet :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 08:12

Polarize schreef:
Werd onderweg op mijn geel kenteken scooter ingehaald door iemand met blauw kenteken scooter terwijl ik vol gas ging, iets klopte daar niet :')

:')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 08:25

Die opmerkingen |( en als iemand er wat van zegt komt er ook nog een logisch achteraan, %) :r kwa iedereen mag er zijn en geaccepteerd worden zoals hij zij of hen is is nog heel ver weg. Soms krijg ik dan de neiging om bij die mensen te gaan zoeken tot ik iets zou vinden waar je dan los op kan gaan kwa afkraken en dan kijken of ze het dan ook zo "logisch" vinden dat dat gebeurd, |( -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 09:19

Gisteren een bocht te krap genomen met de auto, ik was echt met mijn gedachten helemaal ergens anders.. ik dacht alleen maar met de achterband over een steen te hebben gereden maar blijkbaar toch ook de afdekrand wat los. Voel me zo'n loser nu.
Vorig jaar had ik ook al wat en beide keren met de auto van mijn vriend :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 10:17

Gefeliciteerd met je knappe veulen Zebrastreep!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 11:38

Wat een super leuk bekkie heeft jouw veulen, Zebrastreep, ik kan me voorstellen dat moeders en jij trots op hem zijn! :j

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 12:51

Zebrastreep gefeliciteerd met de knapperd <3

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 13:06

Mijn auto van de zaak (NIET door mij gekozen) heeft een automatisch ‘keep your lane’ systeem. Dat kan ik handmatig uitzetten, maar iedere keer als ik de auto start staat ie weer aan. Dus ook als de auto een keer af slaat. Is niet te omzeilen. En het irriteert mateloos. IK KAN AUTO RIJDEN EN HEB DIT SYSTEEM NIET NODIG! -:(-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 15:01

Conclusie parcourshulp spelen: dit moet morgen weer en ik voel mn armen nu al niet meer :') maar wel leuk, makkelijker manier om een beetje een kleurtje op mn armen te krijgen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 18:22

Cowboy55 schreef:
Mijn auto van de zaak (NIET door mij gekozen) heeft een automatisch ‘keep your lane’ systeem. Dat kan ik handmatig uitzetten, maar iedere keer als ik de auto start staat ie weer aan. Dus ook als de auto een keer af slaat. Is niet te omzeilen. En het irriteert mateloos. IK KAN AUTO RIJDEN EN HEB DIT SYSTEEM NIET NODIG! -:(-

Oh dat is echt zo irritant -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 18:25

Niobe schreef:
Cowboy55 schreef:

Oh dat is echt zo irritant -O-

Ja echt, de auto van mijn ouders heeft dat ook... leuk op van die 60kmh wegen met fietspaden aan allebei de zijkanten, waarbij je bij elke tegenligger de lijn van het fietspad over moet om elkaar te passeren. Constant gaat het alarm af, en tegensturen doet hij ook.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 18:26

Als ik met m’n vader bel dan hoor ik zijn auto ook de hele tijd piepen. _O-

Ik ben er wel blij mee, hij is ook geen 40 meer. :o