Mijn hond die vanmorgen is overleden en de stilte in m'n huis en aan alles wordt je herinnerd dat hij er niet meer is [ [url=m/ICEyWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel veel sterkte.
Ineke2
Geplaatst: 02-03-24 18:01
Heel veel sterkte Fjordjes
Wat goed Juval gefeliciteerd en Tancreda fijne verjaardag
Wil ik mijn paard longeren gaat het precies regenen… Normaal gesproken vind ik dat niet leuk maar gaan we wel door. Nu durf ik dat niet aan, want ze heeft rainrot. We zijn er heel snel bij, dus ze heeft maar 2 plekjes, maar dat wil ik graag zou houden / niet erger maken. Dus tja het blijft bij beweging in de molen vandaag ( die is overdekt)
Sterkte Fjordjes! Dat is inderdaad een verschrikkelijke stilte. Knuf voor jou.
Ik had vandaag een lekkage in de meterkast. Ja niet handig natuurlijk. Zat nog voor de meter dus waterbedrijf kwam gelukkig al snel. Wel alles nat natuurlijk.
Moeder gaat weg om de hond uit te laten...komt een halve minuut later weer terug naar binnen, zet de hond binnen neer en gaat weer weg. Er was ergens een herdershond ontsnapt en die liep naast ons huis. Er zijn 2 mensen bij ons in de buurt met dat soort herders en eentje doet geen vlieg kwaad en de ander heeft ergens een steekje los zitten, dus voor de zekerheid maar onze hond weer naar binnen totdat die herder terug naar huis was.
Twijfel of ik de hond 'bench' rust moet geven.. Hij zit dus met z'n knie maar hij wilt mij continu achterna lopen. Zodra ik op sta, staat hij ook op. Probleem is dat hij geen bench kent (ja als pup 6,5 jaar geleden maar dat vond hij toen ook niet leuk zeiden de vorige eigenaren).
En dan weer twijfel waar ik de ren moet plaatsen.. waar hij het liefste ligt is precies in de doorloop en kwa afmetingen gaat dat ook niet echt. En met ren staat hij alsnog op denk ik dan. Eer het kwartje valt dat hij net zo goed kan blijven liggen zijn we heel eind verder. Maarja, zou hem dus wel goed doen mits ie niet teveel stress krijgt. UGH
De oorverdovende stilte doet zo ontzettend veel zeer.. En aan alles wordt ik eraan herinnerd dat hij er niet meer is, niet meer schooien om de stokbroodjes, geen leeg kopje soep meer uit likken, geen kop meer op de bank met vragende ogen krijg ik ook nog een stukje...
Wees blij dat jullie mijn hond niet hebben want mevrouw ziet een spin. Pakt de spin. En dropt de spin vol trots midden op mijn bed. En het was geen kleintje nee. Zo'n dikke huisspin.
Mijn hond heeft wel eens vliegen en spinnen gegeten
JudithGigi
Geplaatst: 02-03-24 23:20
Polarize schreef:
Over spinnen gesproken
Wees blij dat jullie mijn hond niet hebben want mevrouw ziet een spin. Pakt de spin. En dropt de spin vol trots midden op mijn bed. En het was geen kleintje nee. Zo'n dikke huisspin.
Waarom weten mijn darmen de laatste tijd precies wanneer het bedtijd is…. Laatste weken rond bedtijd moet ik ineens nodig een grote boodschap…. En tegen de tijd dat die klaar is, ligt mijn man al te snurken.
Jeugd die het leuk vinden om om dit tijdstip op onze trampoline te gaan springen. Zag wat bekende gezichten. Denk dat ik rond 6 uur even bij hen in de tuin ga spelen.
Nog een ergernis van mij. Ik zou wel rechtstreeks producten bij de boeren willen kopen maar die prijzen zijn nog hoger dan in de supermarkten voor groenten,fruit en vlees uit België. Als de boeren net onder die prijzen bleven,hebben ze toch nog altijd meer dan hetgene wat ze nu krijgen van de grote supermarktketens. Of ben ik nou mis? Mijn portemonnee trekt dat niet.