Urbanus schreef:Pythons tellen niet als labradoodle, pythons zijn tof.Fly_high schreef:Labradoodle eigenaren zijn sowieso een ergernis aan zich. Van die types die een hond voor de kids hebben
Haha poedersuiker, ik voel me aangesproken.
Huilonnn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schuur_ schreef:Dit is echt zo mijn wereld
Mijn vader is zichzelf en mijn moeder oma en opa gaan noemen. Mijn honden zitten dus niet bij de oppas of mijn ouders maar bij oma en opa. Hij staat dan hele gesprekken te voeren mét de honden 'ja morgen mogen jullie naar oma eh, oma gaat lekker in de tuin werken en heeft weer knackworsten gekocht. En jullie mogen dan gezellig bij opa op de bank' Om te huilen is dat.
iirrssjjee schreef:De buren zijn sinds gisteren met de tuin bezig. Allemaal leuk en aardig, maar besloten zojuist de kettingzaag aan te zetten....
We wonen in een Christelijk dorp. Wacht dan daarmee totdat iedereen in de kerk zit qua tijd. Een uur of 10.00u ofzo..
Alja schreef:iirrssjjee schreef:De buren zijn sinds gisteren met de tuin bezig. Allemaal leuk en aardig, maar besloten zojuist de kettingzaag aan te zetten....
We wonen in een Christelijk dorp. Wacht dan daarmee totdat iedereen in de kerk zit qua tijd. Een uur of 10.00u ofzo..
Of ze willen iedereen wakker maken om op tijd te komen?
10 uur zou ik dan ook niet doen, stel je voor dat de kettingzaag harder is dan de woorden van de dominee
paddington schreef:Ik heb echt een aantal kl#te dagen achter de rug.
Afgelopen maandag onze kat in moeten laten slapen.
Ik was dinsdagmiddag net klaar met werken en moest eigenlijk naar de cardioloog in het ziekenhuis tot ik een telefoontje kreeg van mijn huisarts.
Hij had slecht nieuws voor mij en dat was dat mijn vader was overleden.
Dit is in het ziekenhuis gebeurd al een aantal dagen eerder maar niemand wist daar of hij familie had.
Een hele lieve vrouw van burgerzaken heeft mij dus gevonden via mijn huisarts en ik had dezelfde als mijn vader vandaar de huisarts mij belde.
Dus de laatste dagen zitten we in een rollercoaster van alles regelen en uitzoeken wat er nu eigelijk gebeurt is.
Helaas is het ziekenhuis deels van zijn spullen 'kwijt' geraakt want wij missen zijn jas, portemonnee en sleutels.
Het enigste wat we terug kregen was zijn mobiel en medicatie.
Zijn uitvaart is geregeld en we zijn gisteren nog even bij hem geweest.
We moeten ook nog zijn woning gaan ontspullen want hij was een soort van verzamelaar.
Het is voor ons ook moeilijk om in de woning te zijn want wij zijn er geboren en getogen.
DuoPenotti schreef:Dat komt denk ik ook wel door de tig advertenties met als prijs gratis totdat je gaat lezen...Maar als je het dan duidelijk in de tekst hebt staan is het wel heel kippig ja...
Ergernis: wat eten we deze week.
Inspiratieloos....
Ineke2 schreef:Heel veel wat gratis staat op marktplaats, blijkt toch niet gratis als je reageert.
Marcella schreef:https://www.msn.com/nl-nl/lifestyle/nie ... 330c&ei=38
Iets gaat er fout bij mij gebruik geen make-up, loop er regelmatig bij als een zwerver en de rest maak ik mij ook niet druk om.