Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Ik gooi er even, zo voor het weekend, een leuke discussie in. Wat vinden jullie? Ik ben nu bijna een jaar single, en vind daten/mensen ontmoeten helemaal niet leuk![]()
Ik ben misschien met 6/7 mensen serieus op date geweest, waarvan 3 meerjaren een relatie gehad.
https://www.bedrock.nl/marathondater-minder-kans-liefde/

. We hebben het er zelfs al over om elkaar aan onze ouders voor te stellen. Maar we gaan dat niet overhaasten. In eerste plaats gewoon genieten van elkaar. Tussen kerst en oudjaar gaan we eerst een paar dagen weg samen. 
Zo bizar, een man die in bijna niets aan mijn ‘eisen’ voldeed: niet lang genoeg, vader van een zoon, net uit een scheiding, kaal
Eigenlijk alles wat ik niet wilde
Heb hem puur op 1 foto die ik ‘wel redelijk’ vond naar rechts geswiped, vond de rest van zijn foto’s maar matig. En nu zijn we al drie jaar samen!
. Maar zo blij dat ik toch naar rechts geswiped heb, beste keuze ooit

Net als Berdien zou ik ook niet willen gaan voor een gescheiden vader die kaal is en niet een stuk langer dan ik, maar ook mijn grote liefde voldoet aan precies die eigenschappen
En ik ben heel dankbaar dat ik bij hem mag zijn. 
. Hij heeft nooit iets met paarden te maken gehad en ik heb hem naar rechts geswiped omdat hij in zijn profiel had staan dat hij kan klaverjassen
. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden onderweg en ben ik er nog helemaal blij mee.
.
.
Ailill schreef:Ja ik zag het al op Facebook, leuk Berdien, jullie zijn echt een leuk koppel
En fijn ook al het pril geluk hier binnen het topic, zo vlak voor de feestdagen!
Leuk wat reacties op de blog, heel wetenschappelijk zal het niet zijn, maar denk wel voor veel mensen herkenbaar of van toepassing.
Ik ga na bijna een jaar single te zijn, aanstaande zondag op date. Kajakken ergens in Amsterdam, altijd al willen doen in december
. Voor ons beide was het best een turbulent jaar, maar het einde is geweldig, dat hadden wij beide niet bedacht.