Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Mijn vader die het voor elkaar krijgt net na corona ook nog een griepje te pakken heeft.
Ik hoop dat ik dat ook nog niet eens krijg.... Verheug mij al weken op de Fjorden hengstenkeuring![]()
Ben nu wel blij dat ik net corona gehad heb ( ik weet het je kan het nog een keer krijgen maar ik heb het echt letterlijk 3 weken geleden gehad dus dat moet wel meevallen)
fohadie schreef:Zebrastreep schreef:Mijn vader die het voor elkaar krijgt net na corona ook nog een griepje te pakken heeft.
Ik hoop dat ik dat ook nog niet eens krijg.... Verheug mij al weken op de Fjorden hengstenkeuring![]()
Ben nu wel blij dat ik net corona gehad heb ( ik weet het je kan het nog een keer krijgen maar ik heb het echt letterlijk 3 weken geleden gehad dus dat moet wel meevallen)
Ik hoor best veel mensen die het achterelkaar krijgen. Helaas mag ik zeggen dat ik er 1 van ben. Corona leek erg op mijn hooikoorts, thuistest gaf een heel licht positief streepje. Drie weken later begon ik koorts te krijgen en andere griepverschijnselen.
Helaas nu aan 1 kant een fikse bijholteontsteking en men, wat doet dat zeer! Heb het wel eens minder gehad (elk jaar wel een aantal keer) maar zo erg als nu kan ik me niet herinneren. En dat is meteen mijn ergernis. Dat, en dat mijn slijmvliezen nu al een maand zwaar geirriteerd zijn. Maarja, er zit niets anders op dan uitzieken en eventueel paracetamol.(ibu mag ik niet) neusspray mag ik tijdelijk niet gebruiken en stomen helpt nu ook niet. Of heeft iemand nog een andere tip? Snot zit wel los, dat het is probleem niet. En echt maar aan 1 kant.