Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 23:54

Merlen schreef:
karuna
We gaan het startprobleem laten aanpakken door een kleine garage.Daarna gaan we hem eens heel specifiek laten uitlezen bij de Renault dealer.Van daaruit zien we wel verder.
Dit is onze eerste diesel met roetfilter.Wat een problemen geeft dat ding.

Praktische tip: ga de snelweg op en stamp eens serieus door. Als je in het oosten of zuiden woont ga de Duitse Autobahn op en ga 15 minuten zo hard als t kreng kan. Dat wil nog wel eens helpen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:02

Cowboy55 schreef:
Praktische tip: ga de snelweg op en stamp eens serieus door. Als je in het oosten of zuiden woont ga de Duitse Autobahn op en ga 15 minuten zo hard als t kreng kan. Dat wil nog wel eens helpen.

Dat heb ik meermaals gedaan.Lost niets op.Wij rijden er ook regelmatig lange ritten mee naar zee of de Ardennen.Dus het is niet zo dat hij enkel gebruikt wordt voor korte ritjes.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:13

Merlen schreef:
Cowboy55 schreef:

Dat heb ik meermaals gedaan.Lost niets op.Wij rijden er ook regelmatig lange ritten mee naar zee of de Ardennen.Dus het is niet zo dat hij enkel gebruikt wordt voor korte ritjes.

Ok…..dan vergeet mijn suggestie. Het werkt soms. Soms niet.

Escamilla

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:19

Dat ik bijna weer naar buiten mag na m'n coronabesmetting, maar dan alsnog mijn etentje van vrijdag ga missen :(
Ben al klachtenvrij, maar blijf natuurlijk positief testen en m'n herstelbewijs is pas vanaf 17 nov geldig.
Zo banketstaaf dat je dus in tussen tijd niks kan. Stel ik wil naar de sportschool kan dat niet eens

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:29

Dat we vrijdag een weekje weggaan met vrienden en een top kattenoppas geregeld hebben die elke dag langs komt voor een knuffel, spelen, voer en de bak en dat ik toch bang ben dat ze ons echt gaan missen ofzo.. (en ik hen). Waarschijnlijk maak ik me druk om niets maar het gevoel gaat niet weg.
Zodanig dat ik bijna spijt heb van een week weg.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:55

Dat ik overweeg mijn paarden te verkopen wegens gewoon geen tijd

Ik weet dat de huidige situatie wel weer veranderd. Maar voel me zo schuldig naar mijn vriendjes toe dat ik gewoon echt geen tijd heb. En hierdoor soms zelfs medische behandeling dag moet overslaan.
Ben zo verdomde blij met onze meer als perfecte staleigenaars en hun dochter dat zij de verzorging dan op zich pakken.
Maar hiervoor heb ik geen paarden. Om ze met moeite 1x in de week te zien en dan nog alleen voor les en vaak nog gejaagd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 00:56

Benthhh schreef:
Dat we vrijdag een weekje weggaan met vrienden en een top kattenoppas geregeld hebben die elke dag langs komt voor een knuffel, spelen, voer en de bak en dat ik toch bang ben dat ze ons echt gaan missen ofzo.. (en ik hen). Waarschijnlijk maak ik me druk om niets maar het gevoel gaat niet weg.
Zodanig dat ik bijna spijt heb van een week weg.

Bedenk maar dat vooral JIJ ze gaat missen. Dieren leven in het nu en zeker katten die zien je als personeel. Ze zullen vast heel blij zijn met de oppas die speciaal hun wensen komt vervullen.

Veel plezier alvast gewenst op vakantie.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 07:52

Het verbaast me echt heel erg, een 13 jarige die alleen maar over seks kan praten en 24/7 geil is.
Zo erg dat ik letterlijk "cope" te horen kreeg toen ik zei dat het niet oke was om een 13 jarige met een 19 jarige te laten daten. En nee dit is niet perse normaal, het is gewoon ranzig en raar om continu aan te horen dat die 13 jarige iemand wilt pijpen etc. 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 07:59

Hoef pas om 9:00 weg, eerder heb ik weinig zin in ivm de spits. Maar had zulke erge nachtmerries over dit tentamen dat ik wakker schrok. :+

Wel leuk wakker worden met een 8 voor de nota van hetzelfde vak. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 08:07

Cowboy55 schreef:
Merlen schreef:
karuna
We gaan het startprobleem laten aanpakken door een kleine garage.Daarna gaan we hem eens heel specifiek laten uitlezen bij de Renault dealer.Van daaruit zien we wel verder.
Dit is onze eerste diesel met roetfilter.Wat een problemen geeft dat ding.

Ik jaag vaker de snelweg en bij mijn auto zit het roetfilter ook soms dicht.

Er is speciaal spul wat je af en toe door je diesel kunt doen om hem iets beter vrij te laten branden

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 08:31

Wij hebben een volvo gehad die had ook dachteb wij de brandstofklep kapot, hij viel zelfs uit onder het rijden, complete motorstoring en dan eerst resetten voordat je met goed geluk weer kon starten en verder kon.
Brandstofklep vervangen, hielp niks, nog wat dingen vervangen, meerdere malen aan de computer om te resetten, hielp ook niks, bij 3 verschillende garages geweest, het bleek uiteindelijk een kapotte sensor te zijn van 10,-, goddank was het bij ons allemaal in de garantie en keurig opgelost door de garage waar we hem hadden gekocht.
Dus check de sensoren :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:38

Dat ze om 07.00 uur begonnen met stelling opbouwen. En vond het bloedheet vannacht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:41

Bloedheet? Ik had het zo koud dat ik maar een kruik ben gaan maken.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:51

Wij hebben diverse benzine Renaults gehad met plezier gereden.
Maar de Renault Scenic op diesel was ook zo'n k..bak.
Daar hadden we altijd ellende mee. Was het niet het een dan wel het ander.
Dat komt er hier nooit meer in.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:02

poes schreef:
Captain schreef:
Al vanaf 3u wakker met ik gok een nierbekkenontsteking.. %)

Oef dat is echt zo zo vreselijk pijnlijk. Gaat het?

Ik heb er een hele lange nasleep van gehad.

Geen nierbekkenonsteking, konden niks vinden in de urine. Maar m'n nieren doen nog wel pijn en koorts dus geen idee.. := Ben ook wel bekend met nierstenen maar zo voelt het nu niet..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:07

Captain sterkte.

Gillende kinderen buiten.
Fijn als ouders drukker zijn met kletsen dan het opvoeden van hun kind.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:08

Captain schreef:
Geen nierbekkenonsteking, konden niks vinden in de urine. Maar m'n nieren doen nog wel pijn en koorts dus geen idee.. := Ben ook wel bekend met nierstenen maar zo voelt het nu niet..

Oh, doe voorzichtig met jezelf hoor... bij mij vonden ze ook “niks” in de urine, terwijl ik ook al koorts had en pijnlijke nieren. Uiteindelijk dus wél nierbekkenontsteking en toen ik begon te hallucineren van de koorts (en niet meer naar de dokter toe kon, en die dus bij ons thuis moest komen) kreeg ik pas antibiotica. Dit was zes jaar geleden en ik heb blijvende nierschade... hou jezelf goed in de gaten!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:34

Eapy schreef:
Captain schreef:

Oh, doe voorzichtig met jezelf hoor... bij mij vonden ze ook “niks” in de urine, terwijl ik ook al koorts had en pijnlijke nieren. Uiteindelijk dus wél nierbekkenontsteking en toen ik begon te hallucineren van de koorts (en niet meer naar de dokter toe kon, en die dus bij ons thuis moest komen) kreeg ik pas antibiotica. Dit was zes jaar geleden en ik heb blijvende nierschade... hou jezelf goed in de gaten!

Dit, soms zijn die waardes heel tricky en komt het pas na een dag (of 2) naar boven. Gewoon vragen of je morgen weer getest kunt worden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:43

Ja, werd ook aangegeven dat ik later nogmaals kon laten testen. :j Ik wacht morgen even af en anders breng ik weer wat langs!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:53

Beterschap Captain!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:54

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:07

[***] schreef:
Ik ben ongeveer 15 seconden bij mijn vader in de buurt en het is weer gezeik. Nog 16 dagen voor ik weg kan...

Heb je een huisje gevonden Susanne?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:18

Heb over 40 minuten een tentamen en er begint me toch een hoofdpijn op te komen. %)

Snel pijnstilling genomen en even veel water drinken. Maar daar heb ik toch geen zin in.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:23

Ineke2 schreef:
Bedenk maar dat vooral JIJ ze gaat missen. Dieren leven in het nu en zeker katten die zien je als personeel. Ze zullen vast heel blij zijn met de oppas die speciaal hun wensen komt vervullen.

Veel plezier alvast gewenst op vakantie.

Oh ik ga ze zeker missen!

Dankjewel voor je bericht, vind ik fijn om te lezen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:30

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt