Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:karuna schreef:Nee is afgeraden ivm eventuele reacties, geen probleem er een weekendje van te maken.
Mag wel hoor, het wordt alleen geadviseerd om niet te gaan auto rijden als je als bijwerking moe zijn hebt. Dit is meer om het risico dat je in slaap kan vallen (na de tweede vaccinatie had ik na een uurtje of 7 niet eens de puf meer om te lopen dus laat staan auto rijden) verder is het echt niet zo dat je niks mag.
purny schreef:Zebrastreep schreef:
Mag wel hoor, het wordt alleen geadviseerd om niet te gaan auto rijden als je als bijwerking moe zijn hebt. Dit is meer om het risico dat je in slaap kan vallen (na de tweede vaccinatie had ik na een uurtje of 7 niet eens de puf meer om te lopen dus laat staan auto rijden) verder is het echt niet zo dat je niks mag.
Ik ben de volgende keer de dag erna vrij. Geen zin meer in herhaling van vorige week
DuoPenotti schreef:Wil mijn vriend een afspraak maken, heeft hij alleen opties ver weg.
Wil hij dichterbij moet hij de brief afwachten voor een telefoonnummer....
Bloodymary schreef:DuoPenotti schreef:Wil mijn vriend een afspraak maken, heeft hij alleen opties ver weg.
Wil hij dichterbij moet hij de brief afwachten voor een telefoonnummer....
Jij woont hier toch om de hoek? Ik kon vorige week nog online afspreken voor in Weert.
raket schreef:Alleen naar vaccinatie? Er zijn chirurgen die gaan opereren na vaccinatie. Zijn geen incidenten mee geweest hoor.
DuoPenotti schreef:Fitzroy schreef:Volgens mij had ik die tip uit de Stentor hier ook al geplaatst? Kijk regelmatig online en er komen steeds andere dagen en locaties tevoorschijn
mooi thanks
Fitzroy schreef:In de Stentor heb ik daar een stukje over gelezen. Een tip hoe je evt. andere data en locaties kunt krijgen.
https://www.destentor.nl/nijmegen/prika ... ~a687d9be/
Sizzle schreef:Het is toch ook gewoon gezellig samen?
MoniqueT schreef:Het is gewoon dat jij altijd wat bijzonders hebt, Karuna. Het wordt helemaal niet afgeraden, alleen kies je er zelf voor zo ver weg te gaan en ja, dan zouden wij dat ook gezellig samen doen. Maar zeg dan niet dat het wordt afgeraden ...
DuoPenotti schreef:Bloodymary schreef:
Jij woont hier toch om de hoek? Ik kon vorige week nog online afspreken voor in Weert.
Klopt, hij wil ook naar Weert, maar kon alleen naar Venlo en Oostrum.