Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foaly

Berichten: 5029
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 16:10

Iemand op discord die klaagt dat ze geen 20 kortingstickets tegelijk kan kopen voor een Ren Fair.

A) Nee, dat kan meestal niet met kortingstickets
B) 20 kortingstickets tegelijk willen kopen is sowieso vrij asociaal
C) Ook in de VS is er nog steeds een pandemie dus hoezo wil je ergens heen met 20 man?

Maar als ik dat zeg ben ik weer de botte Hollander, dus ik denk dat ik even op mn handen moet gaan zitten :+

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 16:13

wyoming schreef:
Oh en net op de fiets, we komen op het fietspad een man in tegengestelde richting tegen maar aan onze kant van het fietspad. Zoon (die net begint met zelf fietsen op de weg) gaat dus naar links om die man te ontwijken, gaat die man dus ineens naar zijn eigen kant van het fietspad, dus ik zeg tegen zoon, naar rechts, dus zoon gaat weer naar rechts (onze eigen kant van het fietspad) maar die man gaat ook ineens weer naar onze kant en bots dus vol op zoon. Zegt die vent ook nog. Ja je moet aan je eigen kant blijven. Nou toen heb ik de beste man toch wel even medegedeeld dat hij zelf voor een zeer onduidelijk situatie zorgde en uiteindelijk zelf aan de verkeerde kant tegen mijn zoon op botste. 8)7 (nog een geluk dat zoon geen verwondingen heeft opgelopen)

Wat sneu zeg! Wat zal je zoontje ook geschrokken zijn. :(:)

Gelukkig geen gewonden gevallen, fiets ook nog heel?

Veulen84

Berichten: 10886
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 17:22

Dat in de app van de postnl staat dat ik een uitnodiging voor mijn corona vaccinatie krijg. Maar dat nog steeds geen post is geweest. (Ik mis ook mijn DD, folderpakket en tv-gids nog, dus ze zijn echt niet geweest vandaag)

Gini
Berichten: 17993
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 18:02

Mensen die hun paard de vrachtwagen niet op kregen en nadat het uiteindelijk gelukt was achteraf zo respectloos over het paard aan het praten waren, echt, doe dan een andere hobby hè.

Telpeva

Berichten: 14925
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 18:21

marley93 schreef:
Elk ander mens:

Absoluut ieder ander mens op aarde:

Mijn brein:
Uitpakken en fel kleurtje? Fruitellas. Stop in je mond.

[ [url=m/Cs0ZZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

>;) |o

:') oke jij wint, ik steek alleen uiteindes van penselen in mijn mond om dan te vergeten waar ik mijn penseel heb gelaten.

Nu ben ik toch nieuwsgierig, waar smaken ze naar? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 18:24

Telpeva schreef:
marley93 schreef:
Elk ander mens:

Absoluut ieder ander mens op aarde:

Mijn brein:
Uitpakken en fel kleurtje? Fruitellas. Stop in je mond.

[ [url=m/Cs0ZZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

>;) |o

:') oke jij wint, ik steek alleen uiteindes van penselen in mijn mond om dan te vergeten waar ik mijn penseel heb gelaten.

Nu ben ik toch nieuwsgierig, waar smaken ze naar? :')
O, zo bekend. _O-

Ik heb hoofdpijn en drie keer raden wat ik nog steeds niet heb in durven sturen? |o

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 18:24

Dat ik mezelf net gewogen heb en ik echt super verdrietig ben. ;(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 18:28

Voor het eerst in 2 jaar nog eens eten besteld. Bij een duurdere plaats want ze hadden een zeer goede waardering. €9 betaald voor de kidsbox waar ze het vlees zijn vergeten en de frieten zijn slap, nauwelijks gebakken en koud. Ik weet weer waarom ik niet bestel :')

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:08

Mijn zus belde vanochtend, of ze onze Tesla volgende week mocht gebruiken als trouwauto. Natuurlijk, geen probleem.

Ik citeer: "dan is hij wel schoon van binnen en buiten he?"
He krijg het even heen en weer. Dat doe je zelf maar, wees blij dat je hem mag gebruiken. :')

Zo ongelofelijk brutaal én veeleisend. Snol. :')

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:29

Laat alsjeblieft een condoom dat er gebruikt uitziet slingeren. Ik smeek het je.

WinSel

Berichten: 20576
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:30

Ik ben aan t snuffelen op internet naar versiering voor m'n 30e verjaardag (pas in oktober dus hopelijk klein feestje)

Maar het valt me dus op dat op alle (leuke) ballonnen de 30 verkeerd om staat als je de ballonnen aan het lusje ophangt.... Waarom doen ze dit :roll: >;)

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:31

We hebben al een lijst van dingen bedacht die we er in gaan leggen. Die condoom nog niet aan gedacht. Beetje dunne yoghurt er in.. ~~}>

MyWishMax

Berichten: 25605
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:31

WinSel schreef:
Ik ben aan t snuffelen op internet naar versiering voor m'n 30e verjaardag (pas in oktober dus hopelijk klein feestje)

Maar het valt me dus op dat op alle (leuke) ballonnen de 30 verkeerd om staat als je de ballonnen aan het lusje ophangt.... Waarom doen ze dit :roll: >;)


Helium ballonnen? Die dus moeten zweven ipv opgehangen worden?

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:31

WinSel schreef:
Ik ben aan t snuffelen op internet naar versiering voor m'n 30e verjaardag (pas in oktober dus hopelijk klein feestje)

Maar het valt me dus op dat op alle (leuke) ballonnen de 30 verkeerd om staat als je de ballonnen aan het lusje ophangt.... Waarom doen ze dit :roll: >;)


Huh, dan draai je hem toch om? :') Ik snap 'm niet!

DiscoDipp

Berichten: 2887
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:33

Aan mijzelf. Ik vind mijzelf zo belachelijk gewoon :') Ik ben gewoon ja idk of bang t goede woord is, maar hou t op bang, op mijn eigen paard. Terwijl t beest niks doet als ik gewoon chill doe _O-

Can someone knock some sense into me? Ik snap mezelf even niet meer.

WinSel

Berichten: 20576
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:36

Afbeelding

Kijk, zo staan ze goed, maar als je de ballon aan t lusje ophangt en de ballon dus omdraait, staat het verkeerd om haha of zie ik t nou verkeerd :))

Helium is ook een idee!
Captain schreef:
WinSel schreef:
Ik ben aan t snuffelen op internet naar versiering voor m'n 30e verjaardag (pas in oktober dus hopelijk klein feestje)

Maar het valt me dus op dat op alle (leuke) ballonnen de 30 verkeerd om staat als je de ballonnen aan het lusje ophangt.... Waarom doen ze dit :roll: >;)


Huh, dan draai je hem toch om? :') Ik snap 'm niet!

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:45

Oooohhhhhh!!!! Ik dacht dat je die losse '3' en '0' bedoelde!! Ja dan is het wel gek ja.. binnestebuiten opblazen? :')

WinSel

Berichten: 20576
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:48

Haha ja geen idee, snap niet waarom ze dat zo maken :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42092
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:02

WinSel schreef:
Haha ja geen idee, snap niet waarom ze dat zo maken :+

Om ze met helium te vullen zodat ze rechtop staan :7.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:10

WinSel, als je het heel letterlijk neemt is het helemaal bijzonder, wie wordt er tegenwoordig 3300?

Discodip, klein schopje dan maar.Wat is er gebeurd?

MyWishMax

Berichten: 25605
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:20

_San87_ schreef:
WinSel schreef:
Haha ja geen idee, snap niet waarom ze dat zo maken :+

Om ze met helium te vullen zodat ze rechtop staan :7.


Ja, dat bedoelde ik dus. Die zijn allemaal bedoeld om te vullen met helium, dan zijn ze goed. Net als de meeste enkele getal ballonnen.

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:31

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf. Ik vind mijzelf zo belachelijk gewoon :') Ik ben gewoon ja idk of bang t goede woord is, maar hou t op bang, op mijn eigen paard. Terwijl t beest niks doet als ik gewoon chill doe _O-

Can someone knock some sense into me? Ik snap mezelf even niet meer.

Ik heb dit ook, niet op mn eigen paard (rijd op de manege) maar de laatste tijd op elk paard? Zat er zelfs aan te denken om te stoppen maar ik heb net een paard gekocht, wil ook neit de rest van mn leven bang zijn.

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:32

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf. Ik vind mijzelf zo belachelijk gewoon :') Ik ben gewoon ja idk of bang t goede woord is, maar hou t op bang, op mijn eigen paard. Terwijl t beest niks doet als ik gewoon chill doe _O-

Can someone knock some sense into me? Ik snap mezelf even niet meer.

Is niet erg om dat toe te geven. Is er wel iemand in je omgeving om je hiermee te helpen zodat je wel weer het vertrouwen terug kan krijgen?

Geldt ook voor Thea, zoek er hulp bij. Mijn instructrice heeft mij hierbij heel goed kunnen helpen.

nicole_floor

Berichten: 3370
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:53

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf. Ik vind mijzelf zo belachelijk gewoon :') Ik ben gewoon ja idk of bang t goede woord is, maar hou t op bang, op mijn eigen paard. Terwijl t beest niks doet als ik gewoon chill doe _O-

Can someone knock some sense into me? Ik snap mezelf even niet meer.

Ik heb dit ook gehad of soms nog steeds op vreemd terrein :')
Maar ik heb 2 andere instructrices gezocht, die mij leren om op totale ontspanning te rijden en dit heeft heel erg geholpen.

wyoming

Berichten: 2529
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 22:06

Dat ze bij de jumbo mij ineens aanschrijven met mijn ex zijn naam :?
Ooit het account aangemaakt met zijn achternaam toen we nog getrouwd waren maar ondertussen dat allang gewijzigd naar mijn eigen naam incl verhuizing (scheiding) boodschappen staan ook gewoon mijn naam op, net zoals in het hele account. Vandaag vul ik het contact formulier in, met mijn naam. Krijg ik een bedank mail en daar staat dus ineens zijn achternaam. Snap niet waar ze die dan ineens vandaan halen.