Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:Mooi weer dus wat kan wel.. juist ergens gaan wandelen buiten of fietsen... Met de auto maar ergens heen en hoppa nog een drukte.
Het valt me hier nog mee kwa fietsers geen groepen meer dat was 2 week terug wel anders.
fjordjes schreef:Net te horen gekregen dat de oma van m'n man het coronavirus heeft en dat ze er waarschijnlijk niet meer bovenop komt. Afscheid nemen gaat helaas niet meer. Het ergste is nog dat m'n schoonmoeder en tante van m'n man haar al ruim 8 jaar niet hebben gesproken vanwege een grote ruzie in de familie. Ik vind het vreselijk dat we gewoon niks meer kunnen doen en vreselijk voor m'n man dat hij geen afscheid meer kan nemen, ben helemaal uit m'n doen...
fjordjes schreef:Net te horen gekregen dat de oma van m'n man het coronavirus heeft en dat ze er waarschijnlijk niet meer bovenop komt. Afscheid nemen gaat helaas niet meer. Het ergste is nog dat m'n schoonmoeder en tante van m'n man haar al ruim 8 jaar niet hebben gesproken vanwege een grote ruzie in de familie. Ik vind het vreselijk dat we gewoon niks meer kunnen doen en vreselijk voor m'n man dat hij geen afscheid meer kan nemen, ben helemaal uit m'n doen...
Cer schreef:Omdat die mensen misschien de hele week binnen hebben gezeten, en geen tuin hebben en even een frisse neus willen halen?
Omdat ze op het strand misschien makkelijker 1,5 bij elkaar uit de buurt kunnen blijven, dan in een park (wat vnl toch dicht is) of op een stoep?
Die surfers zullen wellicht van een school zijn, die geven niet het goede voorbeeld (en ze zijn nogal makkelijk herkenbaar), maar goed, zolang ze 1,5 bij elkaar uit de buurt dobberen... mag het of mag het niet? Het is niet noodzakelijk, dus ik zou zeggen van niet..
De promenade leek aardig leeg.. de parken ook.. triest gezicht, maar ja, noodzakelijk. Het is daar echt te krap.
Qua scheveningen, als er een max op het OV zit,en op de parkeerplaatsen, kun je er alleen komen als je erheen kan fietsen of lopen, dus het zullen misschien ook veel locals zijn? Scheveningen staat niet bekend om zn brede straten en vele tuinen, dus misschien dan even naar het strand? Zoiets?
Yaralisa schreef:De update is vroeg vandaag:
164 nieuwe doden
336 nieuwe opnames
Bron: NOS
purny schreef:Frisse neus kan je ook in je omgeving halen. Hoef je niet heen aangezien er met klem is aangegeven om niet naar het strand te gaan.
Ik heb ook geen balkon of een tuin. En ik ga ook niet naar het strand
moonsparkle schreef:Weer een hoop mensen overleden
Ik vraag me wel af nu het aantal opgenomen mensen wat af neemt, mensen overlijden of worden beter, hoe zou het nu gaan met de ic capaciteit.
Lau_ schreef:Hier in Den Haag is het echt gewoon alsof het normale leven gewoon door gaat, hoe dan