Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Is het een fijn merk?
ladyrosa schreef:Kan (grote) temperatuurverschillen tussen overdag en 's nachts voor een paard een nadelig effect hebben op de mest?
Mijn beide merries hebben al langdurig veel mest water en heb al vanalles geprobeerd (ook dierenarts erbij gehad)![]()
![]()
Meer details kan ik alleen via pb geven.
Lestrange01 schreef:Waarom. Waarom heeft nog geen enkel bedrijf een kwalitatief goede paarden game uitgebracht. Ik weet nog toen ik ZES was en in bad zat en dacht: de nintendo paarden games zijn echt stom. Als ik ounder ben zullen ze vast allemaal mooie goede paardenspellen maken voor de pc"
Inmiddels zijn we 14 jaar verder en er is nog steeds niets van hoge kwaliteit wat niet een app is slecht werkt.
En dit is zo dom. Want relatief gezien zullen veel paardenmeiden met paarden geld hebben om een redelijk dure game over paarden te kunnen kopen. En de paardenmeiden zonder paard, zullen de game al helemaal kopen om zo dichtbij mogelijk te kunnen komen bij het hebben van een paard. En de ouders van die meiden zullen denken "liever dit kopen dan dat ze op paardrijles gaat"
Het is zo'n gemiste kans voor bedrijven. Ik snap echt oprecht niet dat na zoveel jaar, en zoveel games, er nog niets geweldigs op de markt is. Denken bedrijven echt dat wij als doelgroep niet genoeg geld binnen halen? Want dan hebben ze het mis
Lestrange01 schreef:En dit is zo dom. Want relatief gezien zullen veel paardenmeiden met paarden geld hebben om een redelijk dure game over paarden te kunnen kopen. En de paardenmeiden zonder paard, zullen de game al helemaal kopen om zo dichtbij mogelijk te kunnen komen bij het hebben van een paard. En de ouders van die meiden zullen denken "liever dit kopen dan dat ze op paardrijles gaat"
Memories schreef:Voor mij is die droom voor een mooi 'paardenspel' als volwassene eigenlijk wel uitgekomen met Red Dead Redemption 1 en 2. Maar ik zit dan ook niet meer echt te wachten op een spel dat puur gericht is op paarden in de zin van, verzorg je eigen paard, red de ranch, of tem de woeste ponyBehalve het herspelen van oude spellen voor de nostalgie dan. En ik denk dat de opbrengsten van dergelijk spel voor zo'n specifieke doelgroep toch hard zullen tegenvallen t.o.v. de doelgroep van een Red Dead Redemption of een ander avonturenspel waar paarden wel in verwerkt zitten maar niet het hoofdonderwerp zijn.